Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@17:04:51 GMT

سوپر گل ترابی در روز پا به توپ شدن گل‌محمدی و باقری

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۰۵۲۲

سوپر گل ترابی در روز پا به توپ شدن گل‌محمدی و باقری

تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین عصر امروز سه شنبه را در حالی انجام داد که یحیی گل‌محمدی و کریم باقری در فوتبال تمرینی پا به توپ شدند و مهدی ترابی هم یک گل دیدنی زد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا  از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین امروز پرسپولیس از ساعت 17 و 30 دقیقه به‌صورت رسمی آغاز شد. البته بازیکنان تیم 15 دقیقه زودتر در زمین حاضر بودند و به کارهای انفرادی یا آقا وسط و کری خوانی برای نگه داشتن توپ روی هوا پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این مرحله، یحیی گل‌محمدی با امیر روستایی مسابقه‌ای را ترتیب داد که جالب توجه بود. 

شروع رسمی تمرین با آقا وسط همراه بود والبته تیمی که وسط بود بعد از گرفتن توپ باید آن را در یک از 4 دروازه کوچک که چیده شده بود جای می‌داد تا جای خود را عوض کند. 

بخش بعدی تمرین، ترکیبی از کار بدنی و زمان بندی برای شوتزنی بود. بازیکنان باید از یک سری موانع می‌گذشتند و بعد استارت به سمت دروازه، پاس را می‌گرفتند و برای گلزنی اقدام می‌کردند.

فوتبال درون تیمی بخش بعدی کار سرخپوشان بود که در جریان آن، یحیی گل‌محمدی و کریم باقری هم پا به توپ شده و بازیکنان را همراهی کردند. این بازی با پیروزی تیم مشکی تمام شد در حالی که مهدی ترابی با سوپر گلی شبیه ‌آن‌چه برابر پیکان زده بود مورد تشویق همبازیانش قرار گرفت.

تمرین سرخپوشان پس از 85 دقیقه به پایان رسید.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: پرسپولیس تمرین پرسپولیس مهدی ترابی یحیی گل محمدی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس راهی اراک شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخشهای بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان با روحیه بالا در تمرین شرکت داشتند.
سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با دو دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند. پرسپولیس فردا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود.

کد خبر 6088649 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)