Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@05:29:14 GMT

استفاده از داروی مالاریا برای درمان کرونا لغو شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۰۶۳۷

استفاده از داروی مالاریا برای درمان کرونا لغو شد

سازمان بهداشت جهانی استفاده از داروی مالاریا به عنوان راه حل احتمالی برای درمان ویروس کرونا را لغو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازمان بهداشت جهانی به دلیل نگرانی از ایمنی داروی ضد مالاریا استفاده از آن به عنوان یکی از راه های احتمالی مقابله با ویروس کرونا را لغو کرد.

این تصمیم پس از آن گرفته شد که کارشناسان دارویی در آمریکا و سوئیس روز جمعه مزیت استفاده از هیدروکسی کلروکین برای درمان ویروس کرونا را تایید نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تحلیل و بررسی داده های 96 هزار بیمار که تحت این درمان قرار داشتند در نهایت کارشناسان را متقاعد کرد که کاربرد آزمایشی این دارو را لغو کنند.

رئیس سازمان بهداشت حهانی نیز روز گذشته به خبرنگاران گفت که این سازمان موقتا استفاده از این دارو تا بازبینی داده های علمی را متوقف کرده است.

با اینحال سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که آزمایش داروی دیگری با نام رمدسیویر که یک داروی آزمایشی برای ابولا به شمار می رود و همچنین ترکیبی از دو داروی لوپیناویر و ریتوناویر که برای درمان ایدز مورد استفاده قرار می گیرند را همچنان ادامه خواهد داد.

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان بهداشت برای درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست برنامه‌های هفته سلامت تویسرکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان در نشست آغاز هفته سلامت با اعلام اینکه روزانه تا ۳۰ هزار انواع خدمت در شبکه بهداشت و درمان به مردم ارائه می‌شود، گفت: پارسال، بیش از ۱۶ هزار نفر از خدمات واحد مامایی بهره‌مند شدند.

حسن یعقوبی افزود: پارسال هزار و ۳۰۰ مشاوره در زمینه‌های سلامت روان، فرزندآوری و مهارت‌های زندگی زیرنظر مرکز جامع خدمات درمانی شهید مدنی شهرستان تویسرکان ارائه شد.

دیگر خبرها

  • پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه
  • کلاهبرداری مرگ‌آلود با داروی درمان آلزایمر
  • غربالگری ۸۰۰۰۰۰ نفر از جمعیت استان اردبیل
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • درمان رایگان بیماران هپاتیت C؟
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد + جزئیات
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • نشست برنامه‌های هفته سلامت تویسرکان
  • بیمارستان های دولتی ملزم به درمان رایگان کودکان هستند
  • ترک داروی مشهور لاغری چه عوارضی بر بدن دارد؟