Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@06:50:38 GMT

کابایرو: من را تهدید به مرگ کردند

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۰۶۴۷

به گزارش ایلنا، 

پس از مصدومیت سرخیو رومرو، ویلی کابایرو به دروازه‌بان نخست آرژانتین در جام‌جهانی ۲۰۱۸ تبدیل شد. در دومین بازی مرحله گروهی برابر کرواسی در دقیقه ۵۳ و در شرایطی که بازی با تساوی بدون گل در جریان بود، کابایرو با اشتباه خود فرصت به ثمر رساندن گل اول را به آنته ربیچ داد.

کرواسی با ۳ گل برنده شد و کابایرو در ادامه آن جام نیمکت‌نشین فرانکو آرمانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کابایرو درباره آن مسابقه (که به آخرین بازی ملی او نیز تبدیل شد) به TNT Sports می‌گوید:

همه فکر کردند که قصد زدن چیپ داشتم اما اینگونه نبود. هرگز چنین ضربه‌ای به توپ نزده بودم. فردای آن روز شماره من در اختیار همه بود و پیام‌های بدی دریافت کردم؛ مثل تهدید به مرگ. این پیام‌ها باعث شدند بیشتر به آینده و خانواده خود فکر کنم.

او در ادامه افزود:

فرصت دیگری می‌خواستم تا بتوانم خود را ثابت کنم. اما تصمیم سمپائولی را درک می‌کنم. فرانکو به جای من بازی کرد و نمایش‌های خوبی داشت.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جام جهانی 2018 تیم ملی آرژانتین فوتبال جهان کابایرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟

همشهری آنلاین: تیم آلگری در بازی برگشت نیمه‌نهایی، با گل دیرهنگام میلیک ۲ بر یک شکست خورد و به لطف پیروزی در بازی رفت، در مجموع ۳ بر ۲ برنده شد. این تیم لیگ را به اینتر باخته و هواداران هم از عملکردش چندان دل خوشی ندارند. باشگاه، به‌صورت رسمی از مربی خود حمایت می‌کند و حتی قبل از همین بازی هم دوباره از آلگری حمایت کرد اما همه‌ و طبیعتا خود آلگری هم می‌دانند که کار تمام شده. حتی گفته می‌شود که کار با تیاگو موتا هم تمام‌شده و بازیکن سابق اینتر، قرار است در انتهای فصل، جایگزین آلگری شود.

همه اینها یعنی اینکه آلگری تنها یک فرصت دارد که دست‌کم جایگاه خود را در بین هواداران ترمیم کند و با خاطری خوب از تورین برود. شیوه جدایی آلگری، مسئله‌ای است که حتی در باشگاه هم به آن فکر می‌شود و رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند که باشگاه می‌خواهد پس از پایان فصل، با آلگری بنشیند و درباره شیوه جدایی و کارهای اداری آن صحبت کند. آلگری پیش از بازی برگشت با لاتزیو، در پاسخ به خبرنگاران درباره آینده‌اش در یووه گفته بود که این باشگاه است که باید در این‌باره تصمیم بگیرد. جدایی آلگری، علاوه بر هواداران ناراضی، احتمالا بهترین خبر برای فدریکو کیه‌زا خواهد بود چون لا گازت دلو اسپرت گزارش داده که درصورت ماندن آلگری، این بازیکن تورین را ترک خواهد کرد.

کد خبر 847093 برچسب‌ها لیگ سری A ایتالیا ویژه ورزشی تیم یوونتوس مربیان فوتبال جهان

دیگر خبرها

  • ادامه جنگ اوکراین در سایه تحریم و تهدید روسیه
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • (ویدئو) برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • رونق کنسرت‌ها تهدید یا فرصت؟
  • رئیسی: ایران و پاکستان روابط اقتصادی- تجاری خود را ارتقا بخشند/ مرز دو کشور یک فرصت است