Web Analytics Made Easy - Statcounter

روحانی سه‌شنبه‌ شب در این توئیت افزود: از مدیریت خوب دوازده ساله علی لاریجانی در سه دوره مجلس و نقش ارزشمند وی در مسائل مهم کشور تقدیر می‌کنم.

رئیس جمهوری تصریح کرد: بی‌شک خاطرات همکاری و احساس مشترک‌مان طی سالیان متمادی، به‌خصوص در مقاطع حساس و سرنوشت‌ساز، ماندگار خواهد ماند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی حسن روحانی پروندهٔ خبری وداع با ریاست ۱۲ ساله لاریجانی بر مجلس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی حسن روحانی مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت جهادی رزمندگان سبب ناکامی دشمن در جنگ ۸ ساله شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد ذوالقدر در همایش دست اندرکاران کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزارشهید استان تهران با اشاره به اهمیت برگزاری این یادواره گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی جنگ هشت ساله را رقم زد، جنگی که در آن به پیروزی نرسید چرا که رزمندگان بزرگی در آن حضور داشتند و عرصه را مدیریت کردند.

وی یادآور شد: در چنین جنگ‌هایی به طور معمول شجاع‌ترین و با گذشت ترین انسان‌ها به میدان می آیند و جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس ۱۹۰ هزار جوانی که هر کدام توانایی مدیریت یک دولت و کشور را داشتند را از دست داد.

کد خبر 6056868

دیگر خبرها

  • علی لاریجانی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۸ می‌شود؟
  • عبدالله گنجی به کاظم صدیقی: از افشاکننده تخلف در حوزه علمیه ازگل تقدیر کنید
  • امیرآبادی در گفت و گو با جماران: بررسی لایحه مدیریت تعارض منافع در اولویت باشد/ اکنون لایحه در دستور صحن مجلس است
  • عبدالله گنجی به کاظم صدیقی: از افشاکننده تخلف در حوزه علمیه ازگل تقدیر کنید /نامه تان را حمل بر صحت می گذاریم
  • لاریجانی رکورد زد، قالیباف در برزخ ماند
  • واکنش نمایندهِ روحانی مجلس به عکس گرفتن طلبه قمی از یک زن /معتقدم آن بنده خدا درحال بازی با موبایل بود /جا داشت گوشی خود را به آن خانم نشان می داد
  • مدیریت جهادی رزمندگان سبب ناکامی دشمن در جنگ ۸ ساله شد
  • آقای رئیسی! شن و ماسه را که با هواپیما جابجا نمی کنند /اگر این دولت حتی اندکی از موفقیت‌های دوره اول دولت روحانی را داشت چه انتظاری از رسانه‌ها داشت؟
  • سخنگوی شورای نگهبان: بررسی لایحه حجاب هنوز به پایان نرسیده/ مستندات عدم‌ احراز صلاحیت روحانی به وی اعلام شد/ لایحه برای کولبرها تایید شد
  • مستندات رد صلاحیت حسن روحانی اعلام شد؟ | سرنوشت مصوبه کاهش مدت سربازی | انتشار اسنادی درباره فرزند قالیباف در بررسی صلاحیت وی تاثیر داشت؟