Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان اظهار کرد: به منظور گرامیداشت رحلت امام راحل (ره) و قیام ۱۵ خرداد باید تلاش شود مطالب و کلیپ‌های کوتاهی از اندیشه‌های امام راحل در فضای مجازی منعکس کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی استفاده از فضای مجازی را ظرفیتی برای ترویج اندیشه و آرمان‌های امام راحل موثر خواند و بیان کرد: علاوه بر این، برگزاری نشست‌ها و گفتمان‌هایی پیرامون اندیشه‌های امام راحل نیز می‌توان با حضور مخاطبین سازمان برگزار کرد.

وی عنوان کرد: امسال بدلیل شیوع ویروس کرونا زیارت مرقد امام و برگزاری تجمعات و همایش‌ها امکانپدیر نیست اما براساس مصوبات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیش خواهیم رفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان همچنین به برنامه‌های سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی پرداخت و عنوان کرد: برنامه‌های این ایام نیز باید توسط کارشناسان برنامه‌ریزی و ارائه شود و در صورت برگزاری همایش و مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌ها پیش برود.

حجت‌الاسلام حاتمیان افزود: شرایط کرونا سبک زندگی جدیدی در زندگی مردم دنیا ایجاد کرده و خواهد کرد و باید با این سبک پیش رفت اما بدلیل کمرنگ شدن آمیختگی اجتماعی، نیازمند استفاده بیشتر از فضای مجازی هستیم.

وی خواستار تولید محتوا در فضای مجازی شد و اعلام کرد: باید مطالب و محتواهای مرتبط با فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین مناسبت‌های ایام سال تهیه و در فضای مجازی منعکس شود.

کد خبر 4934876

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی کردستان فضای مجازی ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا روز جهانی قدس قزوین نماز عید سعید فطر روابط عمومی بیرجند راهپیمایی روز قدس تبلیغات اسلامی امام راحل فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر گوسفندی که چای با قند می‌خورد!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 ویدیویی در فضای مجازی توسط یک دامدار از چایی خوردن عجیب گوسفند منتشر شده که مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گفت. این ویدیوی بامزه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی سپاه به اسرائیل/ وضعیت سلامتی رهبر انقلاب چگونه است؟ / چرا کاظم صدیقی هنوز امام جمعه تهران است؟ / علت مرگ پرستو بخشی/ احتمال حمله اسرائیل به ایران
  • تنبیه موشکی رژیم صهیونیستی نشان از اقتدار جمهوری اسلامی است
  • تصاویر گوسفندی که چای با قند می‌خورد!
  • شناخت جامعه هدف برای تولید محتوا اهمیت دارد
  • رسانه‌های اجتماعی در گسترش ترویج کتاب موفق عمل کردند
  • انتقاد امام جمعه شیراز از تبلیغات بیلبورد‌های شهری
  • ۴۰ دانشجوی خارجی از بیت تاریخی امام راحل در خمین بازدید کردند
  • پرونده کلاهبرداری «کوروش کمپانی» به کجا رسید؟
  • همه جزییات از پرونده «کوروش کمپانی»
  • اسرائیل تحت هر شرایطی مجازات خواهد شد