Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها، چهره کریستیانو رونالدو دائما در حال تغییر است.

طرفداری- کریستیانو رونالدو که این هفته ها با موهای بلند خود، با ظاهری متفاوت در تمرینات یوونتوس حاضر شده است، بازهم مدل موی خود را تغییر داد و در اینستاگرام از ظاهر جدیدش رونمایی کرد. رونالدو با انتشار تصویر زیر نوشت:

مورد تایید است؟ (مورد پسند است؟)

ظاهر جدید کریستیانو رونالدو 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلطانی: پرسپولیس را به ظاهر واگذار کردند/ از ۱۰۰ میلیارد بدهی به پیشکسوتان می‌دهند!

بهروز سلطانی دروازه بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره واگذاری سرخپوشان به کنسرسیوم ۶ بانک اظهار کرد: به نظرم از این کاسه آب به آن کاسه آب ریختند. تا زمانی که باشگاه‌های ما خصوصی نشوند و بخواهند به بانک‌ها و پتروشیمی بدهند همان آش و همان کاسه است و تغییری صورت نمی‌گیرد. به طور حتم مدیران پرسپولیس را دولت انتخاب می‌کند و سرخپوشان را به ظاهر  واگذار کردند. هیچ اتفاقی نیفتاده است. باشگاه پرسپولیس چه آورده‌ای دارد و فقط ۱۰۰ میلیارد تومان  بدهی دارد و چه انتظاری می‌توانیم از این باشگاه داشته باشیم. به هر حال ما داریم سر‌ ای اف سی  را کلاه می‌گذاریم.  

او افزود: این ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال را بفروشند و به بخش خصوصی بدهند و ببینند آنها چه کار می‌کنند. در بین ۱۶ تیم فقط یکی، ۲ تیم خصوصی هستند و بقیه تیم‌ها از سوی دولت حمایت می‌شوند و  به این صورت درست نیست. ما باید از ترکیه یاد بگیریم که چقدر زیبا بخش خصوصی در فوتبالش فعالیت می‌کند. متاسفانه باشگاه پرسپولیس دولتی‌تر از قبل شد. قبلا وزارت ورزش نظارت داشت، اما اکنون می‌بینیم که  این باشگاه به ۶ بانک سپرده شده است.  

سلطانی درباره اینکه قرار است ۵ درصد سهام سرخابی‌ها را به پیشکسوتان بدهند، گفت: باشگاهی که ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد، سهامش را می‌خواهند به پیشکسوتان بدهند چه چیزی می‌خواهند به ما بدهند. اگر جیب ما را نزنند شانس آوردیم. همه این‌ها اسم، حرف و کشک است. ۵ درصد سهام ۱۰۰ میلیارد بدهی را می‌خواهند به ما بدهند. پرسپولیس از کجا پول و درآمد دارد که می‌خواهند به ما پیشکسوتان بدهند. هر ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال زیان ده هستند. 

او ادامه داد: به نظرم اگر کارشناسان و اهالی فن درباره این ۲ باشگاه تصمیم بگیرند خیلی خوب است، اما چند نفر دور هم نشستند و  با هم زد و بند کردند و برای تایید‌ ای اف سی کار‌هایی انجام دادند تا این ۲ باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشوند.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • زیر تیغ
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • سلطانی: پرسپولیس را به ظاهر واگذار کردند/ از ۱۰۰ میلیارد بدهی به پیشکسوتان می‌دهند!
  • رونمایی از چهره جدید گذر ۳۰ تیر | این گذر تغییر کاربری می دهد
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • عملیات بهسازی و احیای چاه مجتمع ظاهر کندی شاهین دژ
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم