Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ، مهدی آهنین‌پنجه، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم  روز سه‌شنبه در نهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم در سالن جلسات کرامت استانداری قم گفت: مشکل کمبود برق  در شهرک صنعتی شکوهیه با احداث پست ۲۳۰ کیلوواتی از محل اعتبارات ملی و استانی در این شهرک رفع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به‌ضرورت رفع مشکل کمبود برق در شهرک صنعتی شکوهیه، این طرح به‌صورت مرحله‌ای و با سرعت اجرا می‌شود و برنامه مرحله نخست آن با تامین اعتبار صورت گرفته از امروز ارائه خواهد شد.

همچنین رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم در این جلسه گفت: تخصیص اعتبار و اجرای طرح‌های موردنیاز برای تامین برق و گاز شهرک‌های صنعتی استان را در دستور کار داریم.

محمود نوربخش ادامه داد: در همین رابطه تلاش می‌کنیم سهم استان از اعتبار موردنیاز پست ۲۳۰ کیلوواتی شهرک صنعتی شکوهیه را از طریق اعتبارات تعهدات استان در بخش تامین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی و دیگر موارد قابل‌استفاده در قوانین تخصیص بودجه، فراهم کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم نیز در این جلسه گفت: روند توسعه شهرک صنعتی شکوهیه و واحد‌های مستقر در آن به خاطر کمبود برق با مشکل مواجه شده بود که با ورود استاندار به این موضوع و احداث پست ۲۳۰ کیلوواتی این مسئله حل خواهد شد.

اسرافیل شعاعی با اشاره به این‌که کار تامین زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی پست ۲۳۰ کیلوواتی در حال انجام است، بیان کرد: با ایجاد این پست تا ۱۰ سال آینده شهرک صنعتی شکوهیه مشکل برق نخواهد داشت.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک صنعتی تامین برق استانداری قم اعتبارات ملی شرکت توزیع برق قم شهرک صنعتی شکوهیه کمبود برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه طبق توافق با اداره کل تعاون به متقاضیان واگذار شد.

سید محسن حمزه‌لو در این رابطه اظهار داشت: طبق توافق انجام شده صدور پروانه ساختمانی برای قطعات تفکیکی اراضی موسوم به شهرک والدین شاهد بلامانع است.

وی ادامه داد: با واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه مشکل ۳۲ ساله این تعاونی و تعداد هفت هزار خانوار از اعضای آن حل شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اراضی مورد نیاز خدماتی، بهداشتی، درمانی، ورزشی و درمانی در اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه تامین شده است.

حمزه‌لو اضافه کرد: رسیدن به استاندارد‌های شهرسازی و توسعه زیرساخت‌های لازم در اولویت راه و شهرسازی بوده و این امر با جدیت دنبال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • مشهد تابستان سختی را پیش رو دارد، کمبود ۶ هزار لیتر بر ثانیه آب
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌ خالی شهرک‌های صنعتی خوزستان برای رشد کسب و کارها
  • از مشکل تامین دارو تا بررسی موضوع کارت شهروندی
  • آغاز عملیات حفر چاه آب شرب در روستا‌های خواف
  • ساخت پنج شهرک انرژی خورشیدی
  • تکمیل مسکن ملی مهرگان دو تا پایان سال 
  • آخرین وضعیت بازار شیرخشک در کشور