Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهاندر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: فرآیند ثبت نام دانش آموزان را می‌توان یکی از برنامه‌های مهم و اصلی پروژه مهر نام برد که با هدف جلب رضایتمندی مردم و شهروندان در قالب فعالیتی تحت عنوان ستاد ثبت نام انجام می‌شود.

او در ادامه با اشاره به اینکه ستاد ثبت نام هرساله تشکیل می‌شود، افزود: دل نگرانی‌های خانواده‌ها برای ثبت نام فرزندانشان در مدارس مورد نظر و توجه آنان به امر آموزش از مهمترین مسائلی است که می‌بایست در ستاد ثبت نام مورد توجه قرار گرفته و بر همین اساس تمام مراحل روند ثبت نام به ویژه در مدارس خاص مانند استعداد‌های درخشان، نمونه دولتی، شاهد و عادی امسال نیز حول محور بخشنامه‌ها و دستورالعمل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدی پور با اشاره به لزوم انتخاب مکان فیزیکی مناسب، همکاران باتجربه و با روابط عمومی بالا به منظور رفتار شایسته با مراجعین در ستاد تصریح کرد: اعضا ستاد ثبت نام همواره باید روحیه تکریم، برخورد محترمانه با خانواده‌ها و پاسخ گویی منطقی را در اولویت قرار داده و دغدغه‌های والدین برای ثبت نام فرزندانشان را با شکیبایی و و صبوری پاسخ دهند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان ادامه داد: رعایت محدوده جغرافیایی و ثبت نام فرزندان فرهنگی در مدارس دو اولویت اصلی ثبت نام دانش آموزان است و سایر موارد بر اساس اولویت‌های بعدی، نظر اعضا ستاد منطقه‌ای ثبت نام و قوانین مربوطه اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: طبق بخشنامه جدید وزارتی ثبت نام فرزندان فرهنگی در سال تحصیلی ۹۹ در مدارس خاص و هیت امنایی، با تخفیف ۵۰ درصدی صورت می‌پذیرد.

عبدی پور تصریح کرد: کارشناسان آموزش دوره ابتدایی با جمع آوری آمار دقیق نوآموزان خروجی و ورودی پایه اول، تعداد کلاس‌ها و ظرفیت پذیرش دانش آموزان از مدیران مدارس، از هر گونه تخلف در ثبت نام دانش آموزان جلوگیری کنند.

این مقام مسئول با اشاره به شرایط بیماری کرونا در کشور و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اظهار داشت: در جهت عدم ازحادم والدین و دانش آموزان در مدارس به ویژه در پایه‌های ورودی برای ثبت نام، مراجعه به صورت الکترونیکی و نوبت دهی در سامانه شاد خواهد بود.

انتهای پیام/م

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش دانش آموزان تعلیم و تربیت کلاس درس ستاد ثبت نام دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد دانش آموزان صدرای خوزستان به پویش«زندگی با آیه‌ها»پیوستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رسول رشیدی بعد از ظهر امروز یکشنبه در سلسله نشست‌های آموزشی زنگ رسانه که با محوریت پویش «زندگی با آیه‌ها» در اهواز برگزار شد، هدف از این برنامه را ارتقای سطح سواد رسانه‌ای دانش آموزان مدارس صدرای استان خوزستان دانست و تاکید کرد: فراگیری سواد رسانه برای نوجوانان ضروری است و به دنبال ایجاد جریان رسانه‌ای در با حضور دانش آموزان مدارس صدرا در استان هستیم.

وی در ادامه جهاد تبیین را اولویت اساسی تربیت و آموزش شرکت کنندگان در این دوره دانست و اضافه کرد: نظر به برگزاری پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در نشست اخیر زنگ رسانه به این موضوع نیز پرداخته شد و به دنبال برگزاری چندین برنامه استانی در بستر مدارس صدرا در خوزستان هستیم.

رئیس بنیاد ملی نوجوان خوزستان همچنین پویش «زندگی با آیه‌ها» را طرحی نو و نوجوان پسند دانست و گفت: نوجوانان در سطوح مختلف از ای نم طرح استقبال کرده‌اند و طبق برآوردهای اولیه ۸۰ درصد دانش آموزان صدرا در این استان به این پویش پیوسته‌اند.

کد خبر 6057566

دیگر خبرها

  • آموزش‌وپرورش برای ترک تحصیل دانش‌آموزان برنامه مدون ارائه دهد
  • ایجاد ایمان و امید در دانش آموزان اعتمادسازی می‌خواهد
  • واریز کمک سرانه ۲۰ میلیارد ریالی به حساب مدارس مجری طرح اعتکاف علمی نوروزی در سیستان و بلوچستان
  • ۸۰ درصد دانش آموزان صدرای خوزستان به پویش«زندگی با آیه‌ها»پیوستند
  • مشارکت روز افزون مدارس یزد در آزادی زندانیان
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۴ درصد دانش‌آموزان در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند
  • کمک دانش آموزان دبستان دخترانه رهبر یزد به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • فعالیت ۸۰۰ گروه جهادی دانش آموزی خدام در چهارمحال و بختیاری
  • آلمان دانش آموزان را برای جنگ آماده می‌کند
  • برای آزمون‌های نهایی فقط کتاب‌های درسی را بخوانید