Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@07:49:28 GMT

توضیح یک مقام قضایی درباره ماجرای قتل دختر تالشی

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۰۸۵۳

توضیح یک مقام قضایی درباره ماجرای قتل دختر تالشی

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان درباره قتل دختر تالشی گفت: این پرونده به صورت ویژه رسیدگی می‌شود.

به گزارش مشرق، جان‌احمد آقایی عصر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح قتل یک دختر در یکی از روستاهای شهرستان تالش اظهار داشت: ۲۸ اردیبهشت ماه این دختر همراه پسری ۲۹ ساله متواری می‌شود و یک روز پس از آن پدرش شکایتی با عنوان آدم ربایی در دادسرای شهرستان آستارا مطرح می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پرونده برای بررسی در دستور کار دادسرا قرار می‌گیرد، افزود: با اطلاع‌رسانی دادسرا؛ پدر و مادر و بستگان دختر به دادسرا مراجعه می‌کنند و دختر را مورد تفقد و لطف قرار می‌دهند؛ بازپرس با مشاهده اینکه پدر از روی مهربانی و گذشت از اشتباه دختر چشم‌پوشی کرده است، وی را تحویل خانواده می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

آخرین جزییات از پرونده قتل کودک ۱۳ ساله تالشی

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان در ادامه با بیان اینکه پدر دختر با ملاطفت و مهربانی که به خرج می‌دهد اعتماد بازپرس را جلب می‌کند و به همین دلیل بازپرس از تحویل وی به خانواده اطمینان خاطر داشته است، خاطرنشان کرد:‌ با توجه به بررسی جمیع شرایط علتی برای تحویل ندادن دختر به خانواده‌اش در آن زمان وجود نداشته است.

وی برخی شایعات مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر اعتیاد پدر دختر به مواد مخدر را رد کرد و گفت: اینکه گفته می‌شود این فرد به مواد مخدر اعتیاد داشته است، صحت ندارد همچنین پدر فاقد هرگونه سابقه کیفری بوده است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان در تشریح چگونگی قتل افزود: پس از اینکه فرزند تحویل خانواده می‌شود آن‌ها شب را در منزل یکی از بستگان در آستارا ساکن می‌شوند و شرایط کاملاً معمولی و طبیعی بوده، ولی فردای آن روز به روستای خود بر می‌گردند و مشخص نیست آنجا چه اتفاق غیر عادی رخ داده که هنگام غروب و وقتی دختر در خواب بوده، پدر، دختر خود را به قتل می‌رساند.

وی ضمن بیان اینکه پدر این دختر بلافاصله پس از این اقدام از کار خود پشیمان می‌شود و از خانه بیرون می‌آید و تقاضای کمک می‌کند که بی‌فایده است،‌ تاکید کرد:‌  پدر دختر اکنون بازداشت است و تحقیقات تکمیلی درباره انگیزه و علت قتل ادامه دارد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با بیان اینکه این دختر، قربانی خشونت خانوادگی شده است، افزود: فارغ از انگیزه پدر در به قتل رساندن دختر خود، چنین جنایتی به هیچ عنوان از نظر قانون قابل پذیرش نیست و این پرونده به‌صورت ویژه رسیدگی خواهد شد. حکم، مطابق ضوابط قانونی صادر و به اطلاع عموم خواهد رسید.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس اخبار حوادث قتل دختر بچه تالش استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح باشگاه بایرن‌مونیخ درباره مصدومیت هری کین

باشگاه بایرن مونیخ درباره مصدومیت هری کین توضیح داد و به نظر می رسد که مصدومیتش جدی نیست.

به گزارش ایسنا ، هری کین در دیدار اخیر بایرن‌مونیخ برابر دارمشتات که با پیروزی قاطع باواریایی‌ها به پایان رسید مصدوم و در دقایق پایانی تعویض شد.

به نوشته اسپورت ، باشگاه بایرن مونیخ درباره مصدومیت هری کین توضیح داد.

در بیانیه‌ باشگاه بایرن مونیخ درباره این ستاره انگلیسی آمده است: هری کین از ناحیه مچ پا آسیب دیده است و به اردوی  تیم ملی انگلیس سفر خواهد کرد و با مشورت کادر پزشکی بایرن مونیخ در آنجا تحت درمان قرار خواهد گرفت.

هری کین در فصل نخست حضورش در بایرن مونیخ نمایش درخشانی داشته و با اقتدار در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارد.

آسیب‌دیدگی این بازیکن با توجه به دیدار حساس برابر آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا هواداران بایرن را نگران کرد اما این توضیح باشگاه نشان می دهد که آسیب‌دیدگی این بازیکن جدی نیست.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا و ایثارگران لحظه تحویل سال را به گلزار شهدا دعوت شدند
  • مقام حماس: اسرای اسرائیلی را مجانی تحویل نخواهیم داد
  • دختربچه هشت ساله ۳۳ میلیون خرج نوروزی دارد
  • ماجرای هولناک قتل همسر با چاقو مقابل چشمان ۲ دختر خردسال!
  • ماجرای عجیب گم شدن نازگل/ درخواست خانواده دختر گمشده از رئیس قوه قضائیه
  • ۲۲ زندانی استان ایلام در آستانه سال نو آزاد شدند
  • توضیح باشگاه بایرن‌مونیخ درباره مصدومیت هری کین
  • ۲ کارمند رشوه‌بگیر یکی از ادارات ورامین دستگیر شدند
  • آزادی ۲۲ زندانی ایلام در آستانه سال نو
  • جزئیات جدیـد از چگونگی مرگ تلخ «نگار کریمیان»؛ چه کسی دستـور شلیک داد؟