Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع فرانسوی گفت رئال مادرید روز به روز شرایط بهتری از نظر بدنی و تاکتیکی پیدا می کند. 

طرفداری - بازی های لالیگای اسپانیا قرار است از 11 ژوئن آغاز شود و در اولین بازی سویا به مصاف رئال بتیس می رود. پس از حدود 2 ماه دوری، بازیکنان رئال مادرید مانند دیگر تیم های اسپانیایی به تمرینات بازگشته اند. رافائل واران در گفتگو با Real Madrid TV در مورد شرایط تیم گفت:

ما منتظر رقابت دوباره هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طبیعت ماست و همیشه خواهان رقابت هستیم. برای مدتی طولانی فوتبال بازی نکرده ایم. بنابراین بسیار مشتاق هستیم و می خواهیم مانند همیشه تمام جام ها را کسب کنیم. 

ما روز به روز شرایط بهتری پیدا می کنیم. از نظر آمادگی بدنی به سختی کار می کنیم، احساس خوبی داریم و در سطح تاکتیکی هم در حال پیشرفت هستیم. فراتر از این ها، ما به فرم ایده آل خود نزدیک می شویم. باید از نظر بدنی خیلی کار کنیم تا در کار با توپ احساس بهتری داشته باشیم و کم کم از نظر تاکتیکی به ایده آل برسیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب ویسی به بازگشت به فولاد/ می‌خواهیم مردم خوزستان را خوشحال کنیم

سرمربی جدید فولاد خوزستان گفت: به عنوان یک خوزستانی وظیفه خود می دانستم که به فولاد کمک کنم.

عبدالله ویسی که امروز به عنوان سرمربی فولاد معرفی شد در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: فولاد در این فصل به هر دلیلی به مشکل برخورد و من نیز به عنوان یک خوزستانی وظیفه خود می‌دانستم که به فولاد کمک کنم.

وی افزود: فولاد تیم بزرگی است که در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور داشته و تجربه خیلی بزرگی دارد. جایگاه فولاد این جای جدول نیست و من با تمام وجود و تمرکز آمده‌ام که مجددا مردم خوزستان را با کمک همه عوامل باشگاه خوشحال کنیم.

ویسی در واکنش به این سوال که چرا یکباره به فولاد برگشته است، گفت: اتفاقات فوتبال به همین صورت است. وقتی به یک باره اخراج می‌شوید، این اتفاق هم رقم می‌خورد که به یک باره با تیمی قرارداد ببندیم. نیاز بود به فولاد کمک کنم. در همین راستا جلساتی با باشگاه فولاد داشتم و امروز قرارداد نهایی شد.

سرمربی جدید فولاد درباره پیوستنش به فولاد در آستانه داربی خوزستان و تیم سابقش، عنوان کرد: به استقلال خوزستان هم عرق دارم و یکی از تیم‌های خوب خوزستان است که قهرمان لیگ برتر نیز شده است. من خاطرات خوبی با این تیم دارم. داربی سخت و خطرناکی است.

وی درباره ادامه همکاری با آل نعمه، گفت: بله او در کادرفنی می ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعداد از پیروزی تاکتیکی مسعود شجاعی سخن می‌گوید!
  • برونو فرناندز: تمام تلاش‌مان را برای کسب سهمیه و قهرمانی در جام حذفی انجام خواهیم داد
  • اوضاع عجیب فوق‌ستاره فوتبال ایران در اروپا!
  • در مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه اردبیل چه گذشته؟
  • تاثیر لژیونر بودن ملی‌پوشان در سطح آمادگی آن‌ها
  • تاثیر لژیونر بودن ملی‌پوشان در سطح آمادگی آنان
  • تمامی بازی های تراکتور در تبریز تا پایان فصل رایگان است
  • بازی‌های تراکتور تا پایان فصل رایگان شد
  • داکونیا: نسبت به بازی استقلال پیشرفت کردیم
  • واکنش جالب ویسی به بازگشت به فولاد/ می‌خواهیم مردم خوزستان را خوشحال کنیم