Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-19@06:20:33 GMT

معاون بازرس کل پنتاگون هم استعفا داد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۰۸۶۱

به گزارش مهر به نقل از رویترز، ژنرال «گلن فاین» (Glenn Fine) معاون بازرس کل وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون» امروز سه شنبه از استعفای خود خبر داد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، در حالی «گلن فاین» امروز استعفای خود را از این تصدی اعلام کرد که بیش از یک ماه پیش دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا وی را به دلیل موشکافی در عملکرد دولت در خصوص مسائلی چون فساد مالی و سوء استفاده از قدرت از تصدی بازرسی کل و رئیس کمیته ناظر بر عملکرد ستاد مبارزه با کرونا عزل کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ژنرال آمریکائی با صدور بیانیه ای درباره استعفای خود اعلام کرد: نقش بازرس کل تقویت سیستم دولت ما است. آن ها ناظران مستقلی را به منظور کمک به ارتقای فعالیت های دولت تعیین کرده اند؛ لذا پس از سال ها خدمت بر این باورم که زمان برای کناره گیری من فرا رسیده است تا از این طریق دیگران بتوانند به ایفای نقش بپردازند.

گفتنی است، دستور عزل «فاین» توسط ترامپ یک هفته پس از انتصاب وی صادر شده بود؛ او قرار بود بر مسائلی چون سیاست‌گذاری بهداشتی و همچنین هزینه‌کرد بسته اقتصادی مبارزه با کرونا نظارت کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین اظهارنظر معاون وزیر در خصوص سرخابی ها

به گزارش "ورزش سه"، محمدشروین اسبقیان، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش که به عنوان سخنگوی این بخش در وزارتخانه معرفی شده، امروز در اولین نشست خبری خود مقابل خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات پاسخ داد.

یکی از بحث های روز ورزش کشور موضوع واگذاری استقلال و پرسپولیس و بحث مالکیت مشترک آن هاست که همچنان به نتیجه نرسیده است. 

اسبقیان در نشست خبری امروز در این خصوص اظهار داشت: "این دو باشگاه از سرمایه‌های ورزش کشور هستند که میلیون‌ها نفر از آنها حمایت می‌کنند. این دو تیم ظرفیت های بزرگی برای کار تجاری دارند. برخلاف دوره‌های گذشته و دولت‌های قبل، در این دولت حل مشکل این دو باشگاه در دستور کار بوده و دولت اراده کرده تا مشکل را مرتفع کند. همچنین بخشی از سهام آنها از طریق بورس به مردم واگذار شد و این واقعی بود. دولت از همان ظرفیت‌های قانونی برای حل مشکلات آنها استفاده کرده است. ظرفیت قانونی برای واگذاری آنها فراهم شد که قرار بود به یکی از صندوق های رفاه واگذار شود که مورد قبول واقع نشد. دولت این مجوز را داده که این دو باشگاه به دو بانک غیر دولتی واگذار شوند. مقدمات آن صورت گرفته و اقدامات لازم انجام می‌شود."

وی در خصوص این پرسش که بحث مالکیت سرخ آبی‌ها تا ۱۱ فروردین به نتیجه می‌رسد یا نه، عنوان کرد: "ما ناظر باشگاه‌ها هستیم و وظیفه وزارت، باشگاه‌داری نیست، اما اینکه تا آن تاریخ که اعلام شده تعیین و تکلیف شود باید بگویم که کار به طور جدی در حال پیگیری است. البته خبر واگذاری در موعد مقرر اعلام می‌شود. کار پلکانی پیش می‌رود. وزارت ورزش به طور جدی با همکاری فدراسیون فوتبال کار را دنبال می‌کند و مشکلی در خصوص صدور مجوز آنها وجود ندارد."

دیگر خبرها

  • استعفای کاظم صدیقی در هاله‌ای از ابهام / قلهکی: تا این لحظه استعفا نداده است
  • استعفای کاظم صدیقی در هاله ای از ابهام /قلهکی:تا این لحظه استعفا نداده است
  • وزیر دادگستری یک کشور اروپایی مجبور به استعفا شد/ دلیل؟ اجاره آپارتمان پسرخوانده‌اش را از بیت المال داده بود! + عکس
  • آلمان: تمایل داریم با پوتین گفتگو کنیم
  • «لایحه اصلاح موادی از قانون کار» به هیات دولت می‌رود
  • جدیدترین اظهارنظر معاون وزیر در خصوص سرخابی ها
  • جزئیاتی درباره شایعه برکناری مخبر از معاون اولی
  • واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر از معاون اولی دولت
  • معاون سیاسی فرمانداری بشاگرد استعفا کرد
  • استعفای مبینی از سرپرستی فدراسیون دوومیدانی