Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@11:40:31 GMT

تقدیر وزیر بهداشت از رئیس‌دفتر رئیس‌جمهوری

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۰۸۶۷

تقدیر وزیر بهداشت از رئیس‌دفتر رئیس‌جمهوری

وزیر بهداشت در نامه‌ای از اقدامات دکتر واعظی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهوری در راه مبارزه با کرونا تقدیر کرد.

به گزارش ایسنا، در متن نامه دکتر سعید نمکی آمده است:

"جناب آقای دکتر واعظی رئیس محترم دفتر رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری

با سلام و احترام؛

صبوری و پیگیری‌های مشوقانه و برادرانه جنابعالی در ایام سخت حجمه ویروس کرونا موجب دلگرمی و تسریع امور برای دست‌اندرکاران نظام سلامت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقش ارزنده حضرتعالی در هماهنگی دستگاه‌های درون دولت و همچنین برنامه‌ریزی منسجم در برگزاری جلسات پربار ستاد ملی کرونا با حضور ارزشمند رئیس‌جمهور محترم در کنار زحمات دیگر عزیزان پرتلاش در صفحات زرین تاریخ کشور جاودانه خواهد ماند.

عزت و سربلندی جنابعالی را از خداوند بزرگ مسئلت دارم."

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش فشارهای ترامپ برای پیگرد قضایی لیز چنی

دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان برای انتخابات ۲۰۲۴، فشارهای خود برای پیگرد قضایی لیز چنی را مضاعف کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان برای انتخابات 2024، فشارهای خود برای پیگرد قضایی لیز چنی جمهوری خواه سابق را مضاعف کرد.

براساس این گزارش، افزایش فشارهای ترامپ برای تعقیب قضایی لیز چنی به این دلیل است که ترامپ وی و دیگر اعضای کمیته 6 ژانویه را متهم کرده که عامدانه از ارائه شهادت در این پرونده و قرار دادن جزئیات تحقیقات خود درباره حمله طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره در 6 ژانویه 2021 به رئیس جمهور سابق، خودداری کرده‌اند.

ترامپ در پستی در تروث سوشیال، بخشی از نامه ی «کاش پتل» مشاور سابق ترامپ را منتشر کرد که هفته گذشته در نشریه فدرالیست منتشر شده بود. در این نامه پاتل مدعی شد چنی و دیگر اعضای کمیته 6 ژانویه، از انتشار مدارکی درباره مجوز رئیس جمهور سابق برای نیروهای گارد ملی در جریان حمله 6 ژانویه، خودداری کرده‌اند.

رئیس جمهور سابق پس از انتشار این پست نوشت: چنی باید برای آنچه که در قبال کشور انجام داده، تحت پیگرد قرار گیرد! او مدارک را به شکل غیرقانونی از بین برده است.

لیز چنی نیز پس از انتشار این پست و درخواست زندانی شدن او از سوی ترامپ، در پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: سلام دونالد: می دانی این حرف ها دروغ است. تو ماه ها در این پرونده درگیر هیئت منصفه عالی و صورت جلسه های کمیته 6 ژانویه بوده‌ای و تلاش کرده ای تا دادگاه را متوقف کنی زیرا معاون سابقت و برخی مشاوران و مقامات حزب جمهوری خواه، علیه تو شهادت خواهند داد. تو از حقیقت می ترسی و باید بترسی.

لیز چنی نایب رئیس کمیته 6 ژانویه و جمهوری خواه سابق آمریکایی بود که تبدیل به یکی از برجسته ترین منتقدان رئیس جمهور سابق شد. او بارها ترامپ را به دست داشتن در این شورش متهم کرده است.

تنش ها و بحث های اخیر یک هفته پس از آن مطرح شد که جمهوری خواهان آمریکایی گزارش جدیدی را در مورد حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره منتشر کردند تا تحقیقات اولیه کنگره در مورد این حادثه را بی اعتبار کرده و ترامپ را از انجام هر اقدام نادرست تبرئه کنند.

این گزارش از سوی گروه فرعی کمیته بازبینی کنگره ارائه شده و در آن کمیته منتخب 6 ژانویه به پاپوش و پرونده سازی برای آسیب رساندن به رئیس جمهور سابق متهم شده است.

در این گزارش، جزئیاتی درباره اینکه چگونه راننده ترامپ در روز 6 ژانویه 2021، شهادت کسیدی هاچینسون مشاور سابق کاخ سفید را که پیشتر مدعی شده بود ترامپ قصد کنترل خودرو و رفتن به سمت کنگره را داشته، انکار کرده است. این راننده که نامش فاش نشده، خطاب به کمیته گفته که ترامپ هرگز کنترل فرمان خودرو را در دست نگرفته و او حتی هیچ وقت بر روی صندلی جلو نمی نشسته است.

نسخه ای از رونوشت شهادت راننده که در اختیار نیویورک تایمز قرار گرفته نشان می دهد که راننده جزئیات اظهارات هاچینسون درباره پافشاری ترامپ برای پیوستن به هوادارانش در کنگره را رد کرده است.

لیز چنی به طور خاص از زمان حمله طرفداران ترامپ در 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره، سخنان بی پرده‌ای علیه دونالد ترامپ داشته است.

چنی سال گذشته پس از حمله هم حزبی های خود برای حمایت از ترامپ، و انتقاد از اعضای حزبش در این باره، به طور عمومی از کنگره خارج شد. او در اوت 2022 جایگاه اولیه خود را در کنگره از دست داد.

این جمهوری خواه سابق از ایالت وایومینگ، همچنین هشدار داد که اگر ترامپ بار دیگر به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود،‌ ایالات متحده آرام آرام به سمت دیکتاتوری پیش می رود.

وی پیشتر هشدار داد اگر جمهوری خواهان در سال 2025 اکثریت مجلس نمایندگان را در اختیار بگیرند، این موضوع تهدیدی برای ایالات متحده خواهد بود.

علاوه بر این چنی در مصاحبه با شبکه ای بی سی اظهار کرد من فکر می کنم ما باید هر آنچه را که دونالد ترامپ می گوید جدی و واقعی قلمداد کنیم. من صادقانه معتقدم پس از انتخابات 2020 که منتهی به موضوع 6 ژانویه و حمله به کنگره شد، ما در حال حاضر می بینیم که ترامپ هر آنچه را که می خواسته، انجام داده است.

چنی افزود: مردم باید به یاد داشته باشند که وقتی ترامپ در 6 ژانویه 2021 از خواب بیدار شد، تصور می کرد که همچنان باید در قدرت باقی بماند.

در حال حاضر دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان با اتهامات کیفری متعددی روبروست: تلاش برای ابطال نتایج انتخابات 2020 و حمله طرفدارانش به ساختمان کنگره در ژانویه 2021،  نگه داری اسناد طبقه بندی شده در ویلای شخصی اش در فلوریدا پس از ترک کاخ سفید، پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی، و تلاش برای تغییر نتایج انتخابات در ایالت جورجیا. وی همچنین درگیر پرونده کلاهبرداری و اتهامات مالی است. علاوه بر این رئیس جمهور سابق آمریکا با پرونده پرداخت خسارت به یک نویسنده که او را به تجاوز جنسی متهم کرده بود، روبروست.

اما ترامپ انجام هر اقدام نادرست در این پرونده ها را رد و طرح این اتهامات را تنها با انگیزه سیاسی و با هدف کنار گذاشتن او از رقابت‌های انتخاباتی 2024 می‌داند.

اگر ترامپ بار دیگر به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، می تواند برای هر گونه اتهام فدرال علیه خود درخواست عفو بدهد.

چند روز پیش جو بایدن و دونالد ترامپ موفق به کسب نامزدی دموکرات ها و جمهوری خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا شدند تا نخستین رویارویی دوباره دو نامزد انتخاباتی در حدود 70 سال اخیر در تاریخ این کشور رقم بخورد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پنجم نوامبر سال 2024 برگزار می شود. براساس تازه ترین نظرسنجی های رویترز/ ایپسوس در ماه فوریه، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا با 37 درصد محبوبیت از جو بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا با 34 درصد محبوبیت پیشی گرفته و رقابت بین این دو شانه به شانه پیش می رود.

لیز چنی: آمریکا با انتخاب دوباره ترامپ به سمت دیکتاتوری می‌رود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین قول پوتین بعد از پیروزی در انتخابات چه بود؟
  • افزایش فشارهای ترامپ برای پیگرد قضایی لیز چنی
  • پوتین برای پنجمین بار رئیس جمهور روسیه شد
  • واکنش واعظی به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان : روحانی نماینده‌ای نداشته که در شورای نگهبان حاضر شود
  • پاسخ واعظی به ادعای سخنگوی شورای نگهبان /روحانی نماینده ای در جلسه این شورا نداشته است /او انتظاری فراتر از قانون ندارد
  • واکنش به اظهارات طحان نظیف درباره ردصلاحیت روحانی
  • بازدید وزیر بهداشت از پایگاه های اورژانس جاده ای غرب تهران/ تقدیر از پرسنل اورژانس
  • «مادورو» رسماً نامزد شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری ونزوئلا شد
  • بازدید وزیر بهداشت از واحدهای ارتباطات مردمی مرکز اورژانس تهران
  • بایدن سلامت روانی ترامپ را زیر سوال برد