Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان می گوید بهتر بود برای تعیین سرنوشت لیگ از باشگاه ها نظر گرفته می شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهران نصیریان دوست مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در گفتگویی با ما صحبت های جالبی در رابطه با تعیین سرنوشت لیگ مطرح کرد؛ او می گوید حتی اگر پرسپولیس که ۱۰ امتیاز بالاتر از سایر رقیبان است را به عنوان قهرمان اعلام کنند، بهتر از شروع دوباره لیگ در ایران شرایط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرف های او را در ادامه بخوانید.

تیم خوبی داریم و شگفتی ساز لیگ هستیم

مهران نصیریان دوست:

ما از همان ابتدا موافق تعطیلی لیگ بودیم. با اینکه در جام حذفی می توانیم سهمیه بگیریم و تیم بسیار خوبی داریم و می توانیم شگفتی ساز شویم و اگر بازی ها شروع شود هم مطمئن باشید که تیم ما شگفتی ساز می شود. ولی با توجه به سلامت بازیکنان و اینکه امکانات ما با کشورهای اروپایی متفاوت است، معتقدیم بهتر است لیگ تعطیل شود. فدراسیون ما را با کشورهای دیگر مثل آلمان مقایسه می کنند ولی آیا باشگاه های ما هم امکانات آنها را دارند!

مگر حق پخش می گیریم که بازی کنیم؟

مهران نصیریان دوست:

کشورهای اروپایی حق پخش تلویزیونی می‌گیرند، آیا در ایران هم این موضوع هم هست؟! ما از همین بحث تبلیغات محیطی هم مبلغ خاصی ندیدیم و کمتر از ۵۰۰ میلیون به حساب باشگاه ها واریز شد. باشگاه های ما چالش جدی دارند و درآمدزا نیستند. الان بحث هواپیمای چاتر و اتاق های تک نفره هم هست. بالاخره بازی فوتبال یک بازی فیزیکی است و بازیکن با بازیکن مقابلش درگیر می شود.

باید نماینده های باشگاه ها در جلسات می بودند

مهران نصیریان دوست:

می کویند تست کرونا بگیرید. ولی ۱۰ دقیقه دیگر ممکن است بازیکن از تمرین برود و کرونا بگیرد. باشگاه ها ستون ورزش و فوتبال هستند. ای کاش نظر باشگاه ها را می گرفتند. به هر حال اینطوری مثل ارباب رعیتی می شود و این دیدگاه نسب به باشگاه ها وجود دارد. باید نماینده های باشگاه ها در جلسات حضور پیدا می کردند تا دغدغه های باشگاه را انعکاس می دادند.

در هزینه های جاری باشگاه مانده ایم، پروتکل هم اضافه شد!

مهران نصیریان دوست:

باشگاهی مثل ما در هزینه های جاری مانده ایم و حالا باید هزینه های پروتکل های بهداشتی را هم بدهیم. پروتکل های بهداشتی باید کابردی باشند. کدام باشگاه ما سه زمین دارد یا هواپیمای چارتر. این ها با روح فوتبال ما متفاوت است. ما دوست داریم فوتبال باشد ولی شما می بینید در خیلی از کشورهای دنیا لیگ ها را تمام کرده اند. حالا المان و کشورهای دیگر درآمدزا هستند و شرایطشان فرق دارد.

دولت باید ورود کند و به باشگاه ها کمک کند

مهران نصیریان دوست:

انتظار داشتیم که سازمان لیگ همکاری بیشتری بکند و برای فصل بعد دولت ورود می کرد و به باشگاه ها کمک مالی می کرد؛ حداقل در بحث اجرای پروتکل ها. الان خیلی از مسئولان می گویند فوتبال باید برگزار شود ولی باید ساز و کارش باشد. ما بارها گفتیم با این سبک و سیاق مخالف برگزاری بازی ها هستیم. الان کرونا در خوزستان وضعیت قرمز دارد. الان با این گرما شرایط تمرینات ما چطور پیش خواهد رفت؟!

پرسپولیس استحقاق قهرمانی را دارد

مهران نصیریان دوست:

پیشنهاد شما برای تعیین سرنوشت لیگ در صورت تعطیلی رقابت ها چیست. مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال بیان کرد:« در رابطه با این وضعیت ما در مقامی نیستیم که تصمیم بگیریم. مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید بنشینند؛ مجموع نظرات باشگاه ها را بگیرند و امتیازبندی کنند و بر همین اساس قهرمان، سهمیه ها و سقوط کننده ها را مشخص کنند. من حتی می گویم لیگ امسال را به حساب نیاورید. این نظر من است. به هر حال پرسپولیس می تواند حتی قهرمان اعلام شود و استحقاق دارد با ۱۰ امتیاز اختلاف. اینکه الان بخواهیم سرمایه های فوتبال را دچار بیماری کنیم ولی درست نیست.

مخالفیم ولی هر تصمیمی بگیرند تبعیت می کنیم

مهران نصیریان دوست ادامه داد:

من سوال می کنم. اگر این ۵ بازیکنی که از فولاد کرونا گرفته اند، بازیکنان اصلی فولاد باشند، به نظر شما این تیم می تواند در کوران مسابقات باشد یا خیر؟ باید شرایطی در نظر بگیرند که تمام جوانب در نظر گرفته شود ولی در کل تابع تصمیم مسئولان تصمیم ساز هستیم و هر تصمیمی بگیرند تبعیت می کنم.

شاید بگویند کرونا همیشه هست ولی ….

حرف های پایانی مهران نصیریان دوست مدیرعامل نفت مسجد سلیمان اینگونه بود:

« تیم قدرتمندی داریم . بازیکنان و مربیان خوبی داریم و اگر لیگ برگزار شود، شگفتی ساز می شویم. به خاطر سلامت اهالی فوتبال می گوییم لیگ تعطیل شود. شاید بگویند کرونا هست ولی ما می گوییم اگر این لیگ تعطیل شود، در فاصله ای که تا شروع لیگ بعدی داریم، سازمان لیگ و باشگاه ها تلاش کنند تا شرایط فراهم شود.

باید تست کرونا را رایگان و متمرکز کنند

مهران نصیریان دوست اضافه کرد:

تست کرونا هم با روش درستی گرفته نمی شود؛ به این دلیل که باید این ها به صورت متمرکز باشد و زیر نظر فدراسیون و این تست ها تداوم داشته باشد. نه اینکه هر تیمی برای خودش در یک آزمایشگاه تس بگیرد. مگر نگفته اند که تست کرونا رایگان است، چرا این کار را نمی کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه نفت مسجد سلیمان لیگ نفت مسجد سلیمان مدیرعامل نفت مسجد سلیمان باشگاه نفت مسجد سلیمان لیگ مدیرعامل نفت مسجد سلیمان نفت مسجد سلیمان مهران نصیریان دوست نفت مسجد سلیمان تست کرونا باشگاه ها شگفتی ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهکردی و نصیریان به رئیس جمهور چه گفتند؟

مدیرعامل خانه سینما در دیدار اهالی فرهنگ و هنر با رییس جمهور از تحقیر هنرمندان با واژه سلبریتی و مشکلات بیکاری، تورم و مالیات جامعه هنری صحبت کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی خانه سینما، عصر روز جمعه ۲۵اسفند ماه به دعوت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار رئیس جمهور و هنرمندان در محل اجلاس سران برگزار شد که در آن پس از سخنان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی- علی دهکردی -مدیر عامل خانه سینما - هم سخنرانی کرد.

دهکردی با بیان اینکه "من به عنوان علی دهکردی بازیگر اینجا نیستم بلکه به نمایندگی از هفت‌هزار نفر عضو خانه سینما اینجا هستم،" در ادامه گفت: هفت هزار نفری که در سال‌های گذشته مورد کم‌لطفی‌های زیادی قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به شرایط بسیار سخت مردم به دلیل تورم و گرانی گفت: سینماگران هم جدا نیستند و با این مشکلات دست‌به گریبانند، این در حالی‌ است که حتی عنوان شغلی سینماگران در فهرست مشاغل رسمی کشور نیست.

او در ادامه با اشاره به شرایط دشوار مراحل مختلف تولید و عدم تمایل بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری، از موج سهمگین بیکاری و سایه آن بر زندگی سینماگران سخن گفت.  

وی شرایط دشوار اعضایی را که دچار بیماری‌های خاص هستند بازگو کرد و در ادامه به نگرانی‌هایی که سینماگران و هنرمندان در مورد مالیات دارند اشاره کرد و با گله از این‌که از عبارت سلبریتی برای تحقیر هنرمندان استفاده می‌کنند، گفت: سلبریتی‌های ما در برابر کسانی که خون مردم و پول بیت‌المال را در فنجان‌های چای دبش می‌نوشند شرف دارند.

وی همچنین فراهم ساختن بستر مناسب و برخورد آزاداندیشانه با سلیقه‌های گوناگون را ضروری دانسته و با بیان مواردی همچون عدم توجه قانون‌گذار به امور سینماگران، نبودن بودجه اختصاصی برای خانه سینما، ناچیز بودن بودجه فرهنگ و هنر ادامه سخن داد.

دهکردی تعامل با سازمان سینمایی و صندوق اعتباری را مثبت خواند و راه اندازی صندوق بیکاری سینماگران را از مطالبات خانه سینما دانست.

در پایان از این که اهالی سینما، تئاتر، موسیقی، هنرهای تجسمی و به طور کلی هنرمندان هنوز یک بیمارستان اختصاصی برای خود ندارند ابراز ناخشنودی کرد و افزود: اینها بخشی از مشکلات سینماگران هستند و امیدواریم شرایط برای شنیدن حرف‌های بیشتر هم فراهم شود.

در بخشی دیگر از این مراسم از علی نصیریان دعوت شد و این بازیگر در بخشی از صحبت‌های خود خطاب به رئیس جمهور و مسئولان دولتی و قانون‌گذران، به اهمیت توجه به خلاقیت‌های سینماگران و حذف دستورالعمل‌های باز دارنده و موانع رشد خلاقیت هنری در آثار سینمایی اشاره کرد و گفت: هنرمندان قواعد رامی‌شناسند و آن‌ها را در حد عرف رعایت می‌کنند اما عده‌ای با مانع تراشی سد راه خلاقیت سینماگران خصوصا نسل جوان می‌شوند و این شایسته سینما وفرهنگ و هنر ما نیست.

در این مراسم هنرمندان دیگری نیز به بیان مشکلات و مسائل جاری در حوزه‌های تخصصی خود و عرصه فرهنگ و هنر اشاره کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ردصلاحیت منتخب نخست در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک/جابجایی نفر اول و دوم در حوزه انتخابیه مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتگل
  • عکس جدیدی از علی نصیریان که باورش سخت است
  • درِ موزه‌های نفت به روی مستندسازان باز است
  • اوسمار ویرا: نگران فرصت‌های گلزنی نیستم / هنوز به من نگفته‌اند بمانم یا نه!
  • گام دوم توسعه قدیمی‌ترین میدان نفتی ایران
  • واکسیناسیون بیش از ۳۲ هزار راس دام علیه تب برفکی در مسجد سلیمان
  • شباهت علی نصیریان بازیگر و پسرانش (عکس)
  • نصیریانش را بیشتر کنید، افشانی‌اش را کم
  • دهکردی و نصیریان به رئیسی چه گفتند؟
  • دهکردی و نصیریان به رئیس جمهور چه گفتند؟