Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@10:14:33 GMT

برگزاری نخستین جشنواره تمبک نوازی «حسین تهرانی»

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۰۸۹۳

برگزاری نخستین جشنواره تمبک نوازی «حسین تهرانی»

نخستین جشنواره تمبک نوازی یادمان استاد حسین تهرانی (نوازنده نامدار تمبک) برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، آیین نامه اجرایی نخستین جشنواره تمبک نوازی زنده یاد حسین تهرانی به شرح زیر است:

موارد این آیٔین نامه جهت شرکت کنندگان سه گروه سنی الف، ب و  ج خواهد بود و برای مرحله اول رقابت‌ها در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیه شرکت کنندگان مراحل آیین‌نامه را به دقت مطالعه و طبق دستورالعمل ذکر شده جهت شرکت در مرحله نخست رقابتی گروه سنی خود اجرا نمایند.

گروه‌های سنی رقابتی:

شرکت کنندگان گروه سنی «الف» از  ۱۰ الی ۱۷ سال در نظر گرفته شده است. ‌چنانچه شرکت کننده‌ای کمتر از ۱۰ سال داشته باشد و توانایی و قابلیت اجرایی خوبی داشته باشد، می‌تواند در این گروه سنی به شرط موافقت هیئت انتخاب و داوری شرکت کند.

همچنین شرکت کنندگان گروه سنی «ب» از  ۱۸ الی ۲۵ سال و شرکت کنندگان گروه سنی «ج» از ۲۶ الی ۳۵ سال در نظر گرفته شده است.

اطلاعات مربوط به ثبت نام شرکت کنندگان و نحوه ارسال آثار در روز چهارشنبه، هفتم خرداد در آیٔین نامه و پست جداگانه ای به سمع و نظر شرکت کنندگان خواهد رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرکت کنندگان گروه سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین دوره المپیاد آموزش هنر در بوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ عبدالرحیم افروغ گفت: نخستین المپیاد ملی آموزش هنر برای کشف استعداد‌های برتر و هدایت آنان به سمت حضور اجتماعی متعهدانه، در قالب مسابقات گروهی و با شرکت تیم‌های تخصصی هنرجویان مراکز آموزش هنر در سراسر کشور در رشته‌های مختلف هنری، در سه سطح آموزشگاهی و استانی و ملی برگزار می‌شود.

وی افزود: این المپیاد فرصتی است برای خانواده‌ها که زمینه فرصت‌های رشد فرزندان خود را در رشته‌های هنری، ارتقای مهارت‌های فردی آن‌ها و ایجاد همبستگی و نشاط، فراهم کنند.

وی افزود: مخاطب این المپیاد، هنرجویان آموزشگاه‌های آزاد هنری و هنرجویان هنرستان‌های هنر‌های زیبا هستند که با توجه به ملی بودن طرح، هنرجویان سراسر کشور با توجه به دستورالعمل مشمول خواهند بود.

افروغ گفت: مهلت ارسال آثار در بخش آموزشگاه‌های آزاد هنری تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در گروه‌های هنر‌های تجسمی، هنر‌های نمایشی، موسیقی و خوشنویسی است و در بخش هنرستان‌ها تا ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ در رشته‌های نوازندگی ساز ایرانی، نوازندگی ساز جهانی، گرافیک، نقاشی، پویانمایی، سینما و نمایش است.

گروه‌های راه یافته به سطح ملی به جشنواره فجر معرفی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • جایزه جشنواره مادرید به بازیگر ««بَدَوی» رسید
  • برگزاری جشنواره بنی‌آدم در شیراز؛ ۵ فروردین‌
  • جایزه جشنواره مادرید به بازیگر «بَدَوی» رسید
  • برگزاری جشنواره غذا‌های ثبت ملی بافق
  • تهرانی‌ ها امسال چند روز هوای آلوده داشتند؟
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد آموزش هنر در بوشهر
  • ۶۵ درصد شرکت‌کنندگان جشنواره هنری استقبال از بهار مشهدی هستند
  • با این روش عید چاق نمی‌شوید
  • با این روش ساده عید چاق نشوید
  • راهکاری موثر برای جلوگیری از اضافه وزن در تعطیلات نوروز