Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-19@03:35:55 GMT

تجدید نظر دولت در قیمت شکر+ سند

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۰۸۹۷

تجدید نظر دولت در قیمت شکر+ سند

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، کارگروه تنظیم بازار دستور تعیین تکلیف نرخ جدید شکر وارداتی و داخلی را بر اساس تغییر نرخ ارز اختصاصی و تغییر نرخ خرید تضمینی چغندر قند، صادر کرده است .

در بند دوم این دستور العمل آمده است: با عنایت به برآورد تولید تولید حدود 1.4 میلیون تن شکر داخلی و نیاز وارداتی کشور برای پوشش کسری نیاز بازار و ذخایر مقرر گردید قیمت قطعی محاسباتی سازمان حمایت تولید کنندگان و تولید کنندگان در خصوص شکر وارداتی و داخلی در اسرع وقت محاسبه ( با در نظر گرفتن نرخ ارز وارداتی و نرخ خرید تضمینی چغندر قند) و سقف قیمت تعیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه همچنین آمده است که انجمن کارفرمایی کارخانجات قند و شکر مکلف است در اسرع وقت نسبت به ارائه اسناد و مدارک مثبته به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان اقدام نماید.

بنابراین گزارش آخرین نرخ مصوب شکر توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران طی اطلاعیه‌ای در ابتدای اردیبهشت ماه اعلام شده بود؛ بر ین اساس قیمت فروش هرکیلوگرم شکر سفید درب کارخانه تصفیه‌کننده‌ شکر در مرکز کشور با 10 درصد سود  66 هزار و 908 ریال اعلام شد.
 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فراخوان ایران خودرو برای ثبت نام کنندگان پژو پارس

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از ایران خودرو؛ این خودروساز اعلام کرد، براساس مجوز ۲۷ اسفندماه مبنی بر تداوم تولید پارس با روال پیشین، فراخوان متقاضیانی که در سامانه یکپارچه برای این خودرو ثبت نام کرده بودند، براساس اولویت از امروز ۲۸ اسفندماه آغاز شده و این متقاضیان به تدریج بر اساس ظرفیت تولید فراخوان می‌شوند.   ایران خودرو پیش‌تر اعلام کرده بود که امکان تولید خودرو پارس در بهار ۱۴۰۳ فراهم شده و برهمین اساس، این خودروساز قطعات لازم برای تولید این محصول را سفارش‌گذاری کرده و به ادامه تولید با حداکثر ظرفیت ممکن خطوط تولید اقدام خواهد کرد.   بیشتر بخوانید: ماجرای تولید پژو پارس؛ از مجوز استاندارد تا بهانه جدید خودروساز

دیگر خبرها

  • آغاز فراخوان ایران خودرو برای ثبت نام کنندگان پژو پارس
  • چالش در تامین قطعات خودروهای چینی وارداتی و مونتاژی!
  • قیمت جدید گوشت اعلام شد/ خبر مهم دولت درباره میزان تغییر قیمت گوشت در بهار ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲/ خودرو‌های وارداتی گران شدند
  • هشدار به وزیر جهاد کشاورزی /قیمت برنج دوباره اوج می‌گیرد؟
  • عرضه ۲ میلیارد دلار لوازم خانگی قاچاق در کشور/ صادرات به ۴۰۰ میلیون دلار رسید
  • دولت برای حمایت از برنج ایرانی با بخش خصوصی همراه شود
  • دیدار مسئولین با مردم غرب استان برگزار شد
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی توزیع می‌شود
  • تولید پژو پارس تا خرداد ١۴٠٣ ادامه دارد