Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران با ارسال نامه ای به رئیس اتحادیه صنف بارفروشان به عدم رعایت توصیه های بهداشتی کرونا در میدان مرکزی میوه و تره بار اشاره کرد.

در متن این نامه آمده است: به پوست، نامه مرکز بهداشت جنوب تهران در ارتباط با عدم رعایت پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت جهت اطلاع رسانی ارسال می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهشمند است با توجه به تردد گسترده در میدان بار واحد های زیر مجموعه را  ملزم به استفاده از ماسک، دستکش، عینک، محلول ضد عفونی کننده دست و گندزدایی محل کار بفرمائید.

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید

به گزارش ورزش سه، گریگول چابرادزه بازیکن جدید ذوب آهن عملکرد خوبی در ترکیب این تیم داشته و خلاقانه در خط دفاعی این تیم حاضر شده و با ارسال‌های خوبی که داشت چند موقعیت گلزنی در بازی با آلومینیوم ایجاد کرد.

گریگول در بازی با تراکتور هم تکنیک بالای خود را نشان داد و از گوشه سمت راست شرایط سختی را برای بازیکنان تراکتور ایجاد کرد و نفوذهای خوبی انجام داد، او در آن مسابقه هم نشان داد که ارسال‌های خوبی روی دروازه انجام می‌دهد و خلاقیتش را به رخ کشید.

مدافع گرجستانی و جدید ذوب آهن نقش محوری در خط دفاع این تیم دارد و با اضافه شدن در حملات و حضور غیر منتظره در خط هافبک نقش محوری را ایجاد می‌کند و تبدیل به بازیکنی خاص برای محمد ربیعی شده و تاکتیک‌های این تیم را تحت تاثیر حضور خود قرار داده است.

چابرادزه از هفته هجدهم مقابل پرسپولیس که به عنوان جانشین به میدان آمد اولین بازی خود را انجام داد و پس از آن در تمامی مسابقات برای ذوب آهن به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت و در بازی با هوادار اولین پاس گل خود را ارسال کرد.

دیگر خبرها

  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال +تصویر
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • ارسال نامه سازمان خصوصی‌سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • واکسیناسیون ‌۸۷۵ هزار قطعه طیور بومی در سیستان و بلوچستان