Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@09:19:33 GMT

سریعترین سرقت گوشی موبایل در تهران‌ پارس! +فیلم

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۰۹۱۲

سریعترین سرقت گوشی موبایل در تهران‌ پارس! +فیلم

سریعترین سرقت گوشی موبایل در تهران‌ پارس! +فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ اتهام پر تکرار در تهران

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفت: دادگستری استان تهران با بهرمندی سارقان  از ارفاق مخالف است.

به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، ابوالفضل نیکوکار در قرارگاه پیشگیری و مقابله با سرقت استانداری تهران، اظهار کرد: در چهارمین شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم کشور برای ۲۱ دستگاه اجرایی ۸۸ وظیفه برای مقابله با سرقت لحاظ شده که از جمله دستگاه‌های اجرایی وزارت امور خارجه است که می بایست با هماهنگی با پلیس‌های بین الملل و آگاهی نسبت به شناسایی، دستگیری و استرداد سارقین حرفه ای و اموال مسروقه و همچنین پیشگیری از خروج خودروهای سرقتی  از کشور و استرداد از کشورهای همسایه اقدام نماید.

این مقام قضایی گفت: دستور العمل نظارت الکترونیکی  محکومان سابقه دار بزه سرقت در مورخ ۷/ ۱۲/ ۱۴۰۲ به تصویب دادستان کل کشور رسید  و به واحدهای قضایی و انتظامی ابلاغ شده  که مشمول افرادی است که از تاریخ اول فروردین ماه یک هزارو سیصدو نود و دو به بعد دارای حداقل ۴ فقره محکومیت قطعی به دلیل ارتکاب بزه سرقت اعم از مباشرت، مشارکت، مشارکت و معاونت  یا بزه خرید و فروش مال مسروقه می شوند.

نیکوکار بیان داشت: دادگستری استان تهران با بهرمندی سارقان  از ارفاق قانونی مخالف است.

وی گفت: اتباع بیگانه ای که مرتکب جرم سرقت شوند مطابق قانون مجازات اسلامی از کشور طرد می شود.

 معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران گفت: علیرغم اینکه شاهد روند افزایشی بزه سرقت در یک دهه اخیر در کشور بوده‌ایم اما در آمار مقایسه ای ۱۱ ماهه وارده پرونده سرقت به دادگستری کل استان تهران در سال ۱۴۰۱ نسبت به ۱۴۰۲ حدود ۸ درصد و در شهر تهران ۵ درصد کاهش یافته است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران بیان داشت: سرقت، کلاهبرداری، توهین به اشخاص و تحصیل مال از طریق نامشروع و ضرب و جرح عمدی در سیمای جرایم دادگستری استان جزء ۵ اتهام کیفری پر تکرار می باشد.

این مقام قضایی افزود: کلیه دستگاه‌های دارای تکلیف در تقسیم کار ملی پیشگیری و مقابله با سرقت از ظرفیت شورای پیشگیری از وقوع جرم استان  و شهرستان جهت کنترل و کاهش این بزه هستند که می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

 نیکوکار در پایان گفت: کلیه واحدهای قضایی دادگستری استان در انتخابات مراسم سنتی چهارشنبه سوری و شهر آورد تهران حضور فعال و موثری داشته‌اند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ مالخر که موبایل‌های دزدی را صادر می‌کردند/ اعتراف به حداقل ۱۰۰ فقره مالخری
  • بازداشت سارقان موبایل ۵۰ نفر در تهران
  • بازداشت ۵ سارق خشن در تهران
  • قابلیت جالب اندروید ۱۵ برای پیدا کردن گوشی‌های خاموش
  • مزایا و معایب شغل تعمیرات موبایل؛ بررسی همه چالش‌ها و فرصت‌ها
  • آرمین سهرابیان سریعترین گل فصل را به ثمر رساند
  • ۵ اتهام پرتکرار در تهران
  • ۵ اتهام پر تکرار در تهران
  • واکنش نمایندهِ روحانی مجلس به عکس گرفتن طلبه قمی از یک زن /معتقدم آن بنده خدا درحال بازی با موبایل بود /جا داشت گوشی خود را به آن خانم نشان می داد
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی + دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز (۲۷ اسفند)