Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-19@07:35:24 GMT

روسیه خواستار توقف فوری درگیری در لیبی شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۰۹۱۷

به نقل از روسیا الیوم، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه در گفت‌وگوی تلفنی با عقیله صالح، رئیس پارلمان طُبرُق (شهری ساحلی در شمال شرق ساحل لیبی) گفت که مسکو خواهان توقف هرچه سریعتر درگیری‌ها در لیبی است و تاکید کرد هرگونه تلاش برای حل بحران لیبی آن هم از طریق نظامی بی‌فایده است.

وزارت خارجه لیبی در بیانیه‌ای اعلام کرد هر دو طرف طی تماس تلفنی امروز در باره اوضاع کنونی لیبی در سایه تداوم درگیری‌های نظامی بین دولت طبرق و دولت وفاق ملی در طرابلس لیبی رایزنی و گفت‌وگو کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو طرف ضمن تاکید بر بی‌فایده بودن تلاش‌های نظامی برای حل بحران لیبی بر اهمیت تسریع در شروع گفت‌وگو‌های سازنده با مشارکت همه جریان‌ها و قدرت‌های سیاسی در این کشور تأکید کردند.

این درحالی است که شبکه تلویزیونی الجزیره نیز در خبری دیگر اعلام کرد نائب رئیس کمیته امور دفاع دومای دولتی روسیه (پارلمان روسیه) گفت اتهام واشنگتن به مسکو درباره جنگنده‌های روسی در لیبی بی پایه و اساس و دروغ است.

ستاد فرماندهی نیروهای آمریکا در آفریقا عصر امروز سه شنبه در ادعای جدید خود با انتشار عکسی، جنگنده‌های مستقر در لیبی را به کشور روسیه نسبت داد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست آتش‌بس فوری و دایمی در مراسم اهدای جایزه رسانه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، رنی رپ در سخنرانی خود برای دریافت جایزه رسانه‌ای GLAAD در لس‌آنجلس، خواستار آتش‌بس فوری و دایمی در غزه شد.

رپ، که در بخش هنرمند برجسته موسیقی با آلبوم «عقاب برفی» انتخاب شد، در سخنرانی خود گفت: ما در جمعی از افراد بسیار تاثیرگذار، افراد بسیار ممتاز هستیم، که هیجان‌انگیز است و یک امتیاز بزرگ برای ما است که بخشی از آن باشیم. با همه این‌ها، می‌خواهم از این فرصت استفاده و حمایت خود را از مردم غزه اعلام کنم و خواستار آتش‌بس فوری و آتش‌بس دایمی در غزه باشم.

در حالی که حضار به شدت تشویق می‌کردند، رپ در ادامه از جمعیت خواست که به دفاع از حق خود، به دفاع از دوستان متفاوت خود و همه مردمی که نمی‌توانند از خود دفاع کنند، ادامه دهند.

سی و پنجمین دوره جوایز گلد که برای حمایت از هنرمندان سینما، تلویزیون، موسیقی و روزنامه‌نگارها اهدا می‌شود، پنج‌شنبه شب در هتل بورلی هیلتون لس‌آنجلس برگزار شد.

کد خبر 6056155

دیگر خبرها

  • الجزیره خواستار آزادی فوری خبرنگار خود شد
  • روسیه: اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • اوکراین| غرب تنها بعد از پیروزی روی روسیه حساب می‌کند
  • آمریکا: اوکراین به دلیل کمبود مهمات عقب نشینی می‌کند
  • جدیدترین تلفات نظامی و تسلیحاتی ارتش اوکراین
  • ۲۵ سازمان حقوق‌بشری خواستار توقف جنگ علیه غزه شدند
  • ماکرون: برای بازیهای المپیک خواستار توقف جنگ در اوکراین هستم
  • رهبر کره شمالی خواستار آمادگی ارتش برای هرگونه درگیری احتمالی شد
  • درخواست آتش‌بس فوری و دایمی در مراسم اهدای جایزه رسانه GLAAD
  • درخواست آتش‌بس فوری و دایمی در مراسم اهدای جایزه رسانه