Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اراک گفت: مصرف الکل به شکل خوراکی هیچ کمکی به نابودی ویروس کرونا و ایمنی بدن نمی کند.

بر اساس اعلام علوم پزشکی اراک، دکتر سید محمد جمالیان در این رابطه افزود: متاسفانه با شیوع ویروس کرونا و شایعه پراکنی برخی از افراد سودجو، در برخی از استان های کشور شاهد بالا بودن تلفات و مسمومیت با مصرف الکل بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: متاسفانه در چند روز گذشته شاهد مراجعه افرادی به بیمارستان‌های استان هستیم که در اثر مصرف الکل دچار مسمومیت شده‌اند.

وی تصریح کرد: در روزهای اخیر، پنج نفر در استان مسموم شده اند که  متاسفانه یکی از آنان، به دلیل تاخیر در رساندن به بیمارستان، بینایی خود را از دست داده است. متاسفانه گسترش برخی باورهای غلط از جمله تاثیرات نوشیدن الکل ویا ترکیباتی از آن در پیشگیری و درمان این بیماری این حوادث را به دنبال مصرف الکل ایجاد کرده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: مردم نباید در استفاده از هر نوع الکلی برای ضدعفونی کردن زیاده روی کرده و به اصطلاح ‌"دوش الکلی" بگیرند چراکه شستن مداوم و اصولی دست ها و کاهش تماس با دیگران اصلی ترین روش پیشگیری از ابتلا به کروناست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس الکل مصرف الکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۱۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در این نشست که در مسجد فاطمه زهرا(س) کوی امام علی(ع) شهر اراک برگزار شد، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: مردم منطقه مشکلات خود را در حوزه‌های مختلف اجتماعی فرهنگی و معیشتی مطرح کردند و مقرر شد این جلسات با حضور میدانی مدیران در محلات مختلف برگزار شود تا بتوانیم حداقل قسمتی از این مشکلات را در مدت کوتاه مرتفع کنیم.
باقری افزود: این نشست‌ها به صورت مستمر در محلات و مناطق حاشیه نشین به خصوص شهر ساوه نیز برگزار خواهد شد.

استاندار مرکزی در این نشست حمایت از گروه‌های مردم را یک تکلیف دانست که باید مورد توجه جدی دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
مخلص الائمه افزود: گروه‌های مردمی نیز باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند و امور مختلف را در مسیر درست پیگیری کند.
 برنامه ریزی برای برگزاری برنامه‌های دهه کرامت از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • سپاه و ارتش، دو بال مقتدر کشور
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای لاغری
  • اگر اسرائیل دوباره اقدام نظامی کند، پاسخ ایران قوی‌تر خواهد بود
  • بهترین زمان برای نوشیدن قهوه
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • مراقب مسمومیت با این نوع هندوانه‌ها باشید
  • راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست
  • کدام غذاها را در سفر نخوریم ؟
  • مراقب مسمومیت با این نوع هندوانه‌ها باشید/ چطور هندوانه غیرسالم را تشخیص بدهیم؟
  • مسمومیت ۵ نفر به علت خوردن قارچ سمی در کرمانشاه