Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد به تشریح اقدامات سپاه فتح و بسیج برای تحقق شعار جهش تولید پرداخت.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار حمید خرم دل گفت: شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید" نامگذاری شده و سپاه و بسیج نمی‌توانند نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشند و به طور یقین برنامه‌های محوری و عملیاتی در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از موضوعاتی که در خصوص آن  با استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت و گو کردیم و با آغوش باز پذیرفتند این بود که مجموعه بسیج مهندسین صنعتی و بسیج کارگری سپاه فتح استان کارخانه‌ها و شرکت‌هایی که در سطح استان وجود دارد را ارزیابی کردند.

وی افزود: در این ارزیابی‌ها مشخص شد که بیش از 500 شرکت و کارخانه در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که به دلیل مسائلی همچون عدم سرمایه در گردش، افزایش مالیات، تسهیلات، تامین اجتماعی و... هم اکنون راکد و یا نیمه فعال هستند و برخی نیز با حداکثر ظرفیت کار نمی‌کنند که  آسیب شناسی‌های لازم صورت می‌گیرد .

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: به زودی ستاد ویژه‌ای به منظور رفع مشکلات این واحدهای تولیدی به حضور مسئولان استان تشکیل خواهد شد و در بحث گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی، اشتغال و تولید اقدامات خوبی انجام می.شود.

وی تاکید کرد: در مجموعه سپاه، سازمان بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت وآبادانی برنامه های خوبی دارند و تا سال 88 پنج دهستان را در حوزه محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال زیر پوشش داشتند و با پیگیری های انجام شده 9 دهستان دیگر به سهمیه استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه شد و جزو استان های پیشرو هستیم که توانستیم سهیمه بیشتری بگیریم.

سردار خرم دل گفت: با زیر پوشش قراردادن دهستان‌ها به لحاظ دریافت اعتبار، امکانات و برنامه ها اتفاقات خوبی می افتد و در حوزه پزشکی، فرهنگی و عمرانی، اشتغال و افزایش بهره وری تحول شگرفی در بحث محرومیت زدایی استان شکل می گیرد.

فرمانده ارشد نظامی استان افزود: در حوزه محرومیت زدایی امسال نیز 14 دهستان دیگر را تحت پوشش قرار خواهیم داد و در حوزه عمرانی، پزشکی، فرهنگی، آموزش، عمران و آبادانی، افزایش بهره وری محصولات کشاورزی و دامی و سایر عرصه.هایی که مردم به آنها نیازمند هستند به فعالیت می‌پردازیم .

وی بیان کرد: در بحث اشتغالزایی با همکاری بسیج سازندگی، صندوق کارآفرینی امید و اداره کل کار، رفاه و امور اجتماعی استان تسهیلاتی تدارک دیده شده است و کسانی که تمایل دارند می توانند از این فرصت استفاده کنند و با دریافت تسهیلات برای خود و خانواده هایشان اشتغازایی ایجاد کنند.

این مسوول افزود: سال گذشته نیز افرادی در منطقه جلیل بویراحمد از تسهیلات زودبازده استفاده کردند و برای بسیاری از جوانان شغل ایجاد شد.

وی تصریح کرد: با وجود شرایط کرونایی که جامعه با آن دست و پنجه نرم می کند اما  امیدواریم بتوانیم اقدامات قابل قبولی در راستای تحقق جهش تولید انجام دهیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در شرایط تحریم قرار داریم و باید این فضا شکسته شود گفت: با مدیریت جهادی و اخلاص می توان از سختی ها و تنگناها عبور کرد و همه مردم و مسئولان باید پای کار بیایند تا بتوانیم موفق شویم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس استان کهگیلویه و بویراحمد فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد محرومیت زدایی جهش تولید برنامه ها سپاه فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۱۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار امروز ایران، نتیجه جان‌فشانی شهداست

مدیرکل صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمدگفت: اقتدار امروز ایران اسلامی نتیجه جان‌فشانی شهدای گران‌قدر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر رئوف، امروز_ یکشنبه، بیست‌وششم فروردین_ در نشست کمیته اطلاع‌رسانی دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عملیات غرورآفرین پهبادی و موشکی سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی که در پاسخ به حمله به کنسولگری ایران در دمشق رخ داد، اظهار کرد: در آستانه سالروز تأسیس سپاه پاسداران قرار داریم و این اقدام تلافی‌جویانه که شب گذشته با حملات موشکی و پهپادی رخ داد، باعث شادی مردم و حضور خودجوش آنها در سطح شهر و ابراز خوشحالی آنان شد.

وی افزود: این اقتدار ایران به برکت جان‌فشانی شهدای والامقامی است که این کنگره نیز به منظور انتشار سیره و منش آنان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن بزرگواران برگزار می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه‌های صداوسیما در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای گفت: برخی از فعالیت‌های این کمیته در کنار تولید محتوا، انعکاس و پوشش یادواره‌ها در نقاط مختلف استان است.

وی با تاکید بر تنوع بخشیدن به برنامه‌های در دست اقدام، تصریح کرد: با توجه به اصل مخاطب‌شناسی، باید اجرای برنامه‌های متنوع، فضاسازی مناسب، طراحی بنرهای با کیفیت بالا منظور پوشش بهتر رسانه‌ای را مدنظر قرار داد.

سردار وحید مثنوی جانشین فرماندهی سپاه فتح نیز در ادامه این نشست ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های صداوسیما و کمیته اطلاع‌رسانی کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد، گفت: عملیات افتخارآمیز شب گذشته با محوریت سپاه و با همکاری همه نیروهای مسلح کشور در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص تنبیه رژیم صهیونیستی و وعده صادق صورت گرفت.

وی افزود: آنچه باعث قوت قلب و آرامش قلوب می‌شود، علاوه بر قدرت پهپادی و موشکی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، باور و اعتقادات قلبی و حمایت‌های مردمی است.

مثنوی تصریح کرد: کمیته اطلاع‌رسانی یکی از کمیته‌های فعال و پیشرو است و در اجلاسیه‌های پیش‌رو باید به ظرفیت‌ها توجه بیشتری کرد، اقدامات خوبی در حوزه سرود و نمایش پیش‌بینی شده‌است که بخشی از آنها در اجلاسیه‌های پیش رو رونمایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در ماه‌های محرم و صفر اجلاسیه‌ای برگزار نخواهد شد بلکه ویژه برنامه فصل شیدایی را اجرا خواهیم کرد، همچنین تمرکز بر فعالیت‌هایی در حوزه اربعین خواهد بود.

جانشین سپاه فتح با بیان اینکه یکی از درخواست‌هایی که از کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی داریم، پوشش زنده همه ۱۷ اجلاسیه در سطح استان است، گفت: پخش زیرنویس، تولید و پخش تیزر، انتشار پوسترهای اجلاسیه‌ها، پوشش زنده تصویری، حضور میهمانان اجلاسیه‌ها در برنامه زنده تلویزیونی در شب قبل از برگزاری اجلاسیه، فعال شدن مجدد برنامه فاخر هم‌سنگر که بازخوردهای خوبی داشت، از جمله انتظارت ما از کمیته رسانه و اطلاع رسانی است.

وی افزود: قریب به ۹۰ سوژه در کنگره ملی شهدای استان شناسایی شد که برخی از آنها مغفول مانده‌است، انتظار می‌رود در حوزه محتوایی توجه بیشتر به آنها شود.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه انتظار داریم، روابط عمومی ادارات فعال‌تر باشند، گفت: نماینده رسانه‌ها و مطبوعات باید در جلسات حضور پیدا کند تا در جریان فعالیت‌های کمیته‌ها قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: از ظرفیت خطبه‌های نماز جمعه می‌توان بهترین بهره را برد، همان‌گونه که تاکنون این‌گونه بوده است.

مثنوی خاطرنشان کرد: در خصوص اجلاسیه شهدای ارتش که در پیش‌رو داریم، برای همه ۱۵ نقطه استان که نماز جمعه برگزار می‌شود، در سخنرانی‌های پیش از خطبه‌ها از سخنران‌های مرتبط به شهدای ارتش استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 744435

دیگر خبرها

  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • ۷۰۰ مدرسه در سراسر کشور بهسازی و زیباسازی می شوند
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • سپاه بازوی توانمند دولت در حوزه محرومیت‌زدایی
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • ‌تدوین برنامه تحول شهرک‌های صنعتی فارس در ۱۱۰ شاخص با رویکرد تحقق شعار سال 
  • حرکت جهادی برای تحقق شعار سال انجام شود
  • فاز توسعه کارخانه سیمان دشتروم در اولویت تیم اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • اقتدار امروز ایران، نتیجه جان‌فشانی شهداست
  • مديران خراسان شمالي الزامات تحقق شعار سال را فرا گرفتند