Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان گفت: هدف ستاد پساکرونا این است که گروه‌هایی که تحت پوشش تصمیمات ملی قرار نمی‌گیرند را با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و منابع محلی مورد حمایت و کمک قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدجواد فدائی در جلسه پساکرونا استان بر اثر بیماری کرونا ویروس گروهی از مردم و کسب و کارها دچار خسارت و متضرر شدند که با تصمیمات ملی بعضی از این گروه‌ها می‌توانند از طریق وام کمک‌های حمایتی را دریافت کنند، اما بعضی گروه‌ها تحت پوشش قرار نمی‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمان افزود: هدف جلسه پساکرونا این است که گروه‌هایی که تحت پوشش تصمیمات ملی قرار نمی‌گیرند را مشخص و شناسایی کرده تا برای کمک به آنها چاره‌اندیشی کنیم و تمرکز ما باید در این مسئله باشد.

وی خاطرنشان کرد: برای کمک به این عده نیاز داریم تا از ظرفیت‌های داخل استان و منابع محلی از جمله بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، آستان قدس، سازمان‌های مردم نهاد و بنگاه‌های اقتصادی و بانک‌ها کمک بگیریم.

استاندار کرمان گفت: اتاق اصناف، سازمان صمت و جهاد کشاورزی، گروه‌های آسیب دیده زیر مجموعه خود را که امکان استفاده از تسهیلات سامانه "کارا" را ندارند، شناسایی و اعلام کنند تا در مورد آنها تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/80017/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا پساکرونا استانداری کرمان تصمیمات ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۱۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف اتوبوس از جاده در کرمان ۳۵ حادثه‌دیده برجای گذاشت

انحراف اتوبوس از جاده در محور شهرستان سیرجان از استان کرمان ۳۵ حادثه‌دیده برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال احمر، در حادثه انحراف اتوبوس از جاده که ساعت ۱۸:۴۴ امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ رخ داد، ۳۵ نفر دچار حادثه شدند.

این حادثه در ۱۵ کیلومتری محور سیرجان به شیراز رخ داد و طی آن ۹ نفر مصدوم شدند که با حضور تیم امداد و نجات، دو نفر از مصدومان پس از رهاسازی تحویل عوامل اورژانس شدند.

کد خبر 744941

دیگر خبرها

  • تعطیلی مدارس جنوب استان کرمان همچنان ادامه دارد
  • سرعت‌ عمل بالای روسیه در احیای ظرفیت پالایشی آسیب‌دیده
  • شناسایی فرار مالیاتی ۳ هزار میلیاردی باربران در یک استان
  • سازمان ملل : یک سوم زمین های کشاورزی غزه نابود شده است
  • شناسایی فرار مالیاتی ۳ هزار میلیارد تومانی در خراسان رضوی
  • انحراف اتوبوس از جاده در کرمان ۳۵ حادثه‌دیده برجای گذاشت
  • بازگرداندن ۸۵ هزار تبعه افغانستانی فاقد مجوز به کشورشان
  • ۲۵ کشته در پی بارش‌های سیل‌آسا در پاکستان
  • ۲۵ کشته در پی بارش‌های سیل‌آسا و رعد و برق در پاکستان
  • کرمان رکود دار فرونشست های زمین است/ ۲۵۰ شهر در کشور فاقد نقشه است