Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@08:02:46 GMT

توییت روحانی در بدرقه لاریجانی

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۱۳۴۶

توییت روحانی در بدرقه لاریجانی

حسن روحانی رئیس‌جمهور در توییتی خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: از مدیریت خوب دوازده ساله دکتر علی لاریجانی در سه دوره مجلس و نقش ارزشمند وی در مسائل مهم کشور تقدیر می‌کنم. بی‌شک خاطرات همکاری و احساس مشترک‌مان طی سالیان متمادی، به‌خصوص در مقاطع حساس و سرنوشت‌ساز، ماندگار خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فرارو

کلیدواژه: حسن روحانی علی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۱۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی با بدرقه مقامات تهران را به مقصد اسلام‌آباد ترک کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابراهیم رئیسی در این سفر پس از استقبال رسمی از سوی نخست وزیر پاکستان، با «شهباز شریف» دیدار و گفتگوی خصوصی خواهد داشت.

رؤسای دو دولت پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه و امضای اسناد همکاری میان مقامات دو کشور، در نشستی مطبوعاتی نتایج دیدارها و رایزنی‌های خود را تشریح می‌کنند.

رئیس جمهور در این سفر همچنین با «آصف‌علی زرداری» همتای پاکستانی خود ملاقات خواهد داشت و در روز دوم سفر، با حضور در برخی شهرهای دیگر این کشور با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی پاکستانی نیز دیدار و گفتگو می‌کند.

کد خبر 6084933

دیگر خبرها

  • بدرقه نخستین گروه زائران حج عمره
  • توییت عجیب و جنجالی کریمی قدوسی
  • روایت حسن روحانی از گلایه سید احمد خمینی از رأی مخالف ۹۹ نماینده به میرحسین موسوی
  • (تصاویر) بدرقه نخستین گروه زائران به حج عمره
  • عکس/ بدرقه رئیس جمهور برای سفر به پاکستان
  • رئیسی با بدرقه مقامات تهران را به مقصد اسلام‌آباد ترک کرد
  • بیگی، نماینده مجلس: اگر ایران پاسخی به اسرائیل نمی‌داد، نظام سلطه ما را رها نمی‌کرد/ من در راستای استیفای حقوق مردم اظهارنظر کردم، شورای نگهبان مرا رد کرد؛ گفتند اظهارات، توییت‌ها و مواضع شما مطلوب ما نبوده/ از نظر احمدی‌نژاد اظهارنظر نمی‌تواند موثر باشد
  • احمدی نژاد نیامد، محصولی و حسین شریعتمداری آمدند /حسین دهقان همنشین علی لاریجانی شد /احمد توکلی هم بود+تصاویر
  • (تصاویر) از کاظم صدیقی تا علی لاریجانی در مراسم ترحیم پرویز داوودی
  • تصاویری از سعید جلیلی، محسن رضایی و وزیر رئیسی در مراسم ترحیم معاون اول احمدی نژاد /لاریجانی هم آمد