Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گهواره از جمع آوری ۱۹۷میلیون و ۸۰۰هزار ریال زکات فطره عام نقد و غیر نقد و کفار غیر عمدخبرداد.

قدمی گفت: در راستای جمع آوری زکات فطریه عام مبلغ ۶۲میلیون  ریال به صورت نقد و ۱۳۰ میلیون و ۸۰۰هزار  ریال غیر نقد و ۵میلیون  ریال کفاره غیر عمد توسط کمیته امداد حضرت امام (ره) جمع آوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: فطریه جمع آوری شده در اسرع وقت بین نیازمندان و مستمندان توزیع خواهد شد.

قدمی در پایان از مردم با سخاوت و نوع دوست گهواره بخاطر بوجود آوردن حماسه‌ای ماندگار و بی نظیر در طول سالیان متمادی در سطح این منطقه و ارائه کمک‌های متعدد نقدی و غیر نقدی در ایام ماه مبارک رمضان بخصوص در حمایت از خانواده‌های ایتام و محسنین رقم زدند تقدیرکرد.



‍ جمع آوری زکات فطره در کمیته امداد کنگاور

 

کابلی رئیس کمیته امدادشهرستان کنگاورگفت: امسال ۳ پایگاه ثابت وسیاردر سطح مساجد و و مراکز پرتردد شهر و ۷۰ صندوق در روستا‌های تابعه با همکاری شورا‌ها و دهیاران در روز یکشنبه برای جمع آوری زکات فطره در نظر گرفته شد.

کابلی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا لزوم توجه به اقدامات الکترونیک را بیش‌ازپیش پررنگ‌تر می‌کند، اظهار کرد: امسال برای جمع آوری زکات فطریه عام و سادات و همچنین کفاره عمد و غیر عمد کد دستوری آسان پرداخت را در نظر گرفتیم.

او با بیان اینکه زکات فطره در اولین فرصت به دست نیازمندان و مددجویان تحت حمایت خواهد رسید گفت: زکات جمع آوری شده درسطع شهر نقدی مبلغ ۸۰ میلیون ریال وزکات فطریه جمع آوری شده درسطح روستا‌ها مبلغ ۳ میلیارد و میلیون ۷۷۰ ریال است.
انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد زکات فطره ماه رمضان کمک مومنانه جمع آوری زکات جمع آوری شده زکات فطره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی ملامهدی با بیان اینکه اشتغال و مسکن از اولویت مهم کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان زیر حمایت است گفت: سال گذشته یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در استان آذربایجان شرقی تحویل داده شد.

وی اظهار کرد: از این تعداد یک هزار و ۱۵۷ واحد در روستا‌های استان به صورت ساخت خانه و یکصد واحد نیز در شهر‌ها به صورت خرید واحد مسکونی بود.

وی ادامه داد: برای ساخت یا خرید این واحدها نزدیک به ۶۴۰ میلیارد ریال وام بلاعوض و ۱۵۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه بدون کارمزد از طریق صندوق امداد ولایت تامین و پرداخت شد ضمن اینکه برای هر واحد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تا ۲ میلیارد ریال وام بانکی با کارمزد چهار درصد تعلق گرفت.

ملامهدی در مورد نهضت ملی مسکن و سهم مددجویان از این طرح در استان اظهار کرد: هشت هزار و ۴۰۰ نفر با برچسب مددجوی کمیته امداد در این طرح نام نویسی کردند.

وی ادامه داد:تعداد اختصاصی به مددجویان استان از محل این طرح نزدیک به یک هزار و ۲۰۰ واحد بود.

دیگر خبرها

  • تحویل هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • کمیته انضباطی لیگ یکی‌ها را نقره داغ کرد
  • جمع آوری ۴۴ میلیارد تومان زکات فطریه در لرستان
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس