Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@02:26:25 GMT

پرسپولیس پرونده برانکو را به CAS برد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۱۴۳۶

پرسپولیس پرونده برانکو را به CAS برد

مدیر امور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: لایحه مربوط به پرونده برانکو ایوانکوویچ امروز سه‌شنبه و در موعد مقرر برای C.A.S ارسال شد.

به گزارش مشرق، مهدی خواجوند در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و در پاسخ به ابراز نگرانی‌ها در شبکه‌های اجتماعی، در مورد اقدام حقوقی باشگاه در پرونده برانکو ایوانکوویچ، اظهار داشت: این ابراز نگرانی را قبل از این هم شاهد بودیم و در حالی که بعضا از قصور باشگاه صحبت می‌شد مشخص شد، این طور نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه حتی این توفیق را به دست آورد که هزینه‌ها از محل منابع مالی باشگاه نزد فیفا پرداخت شد. در مورد ارسال لایحه هم، این کار امروز، سه‌شنبه، در موعد قانونی انجام شد. شاید دلیل ابراز نگرانی‌ها به شمارش روزها مربوط باشد، چون مهلت ۲۱ روزه بر اساس روزهای کاری تعیین می‌شود. به هر حال خاطر هواداران آسوده باشد که امور مربوط به پرونده‌ها به خوبی پیگیری می‌شود و از این بابت جای نگرانی نیست.

بیشتر بخوانید:

سیدجلال: منظورم بشار و رادو نبود خاطره آقای کاپیتان از به یادماندنی‌ترین گلی که زد

وی درباره صحبت‌های مطرح شده از سوی برانکو ایوانکوویچ که برنامه‌ای برای مذاکره ندارد و باشگاه باید مسائل را با وکیل وی دنبال کند، ادامه داد: تاکید باشگاه بر امکان مذاکره و مصالحه است ولی این امکان یکسری شرایط لازم دارد.  تمایل طرف مقابل هم از شرایط مذاکره و مصالحه است و در این باره صحبت خاصی ندارم.

مدیر امور حقوقی پرسپولیس درباره شایعه مذاکره با بودیمیر خاطر نشان کرد: همانطور که گفتم نگاه مدیریت باشگاه، تاکید و ترجیح امکان مذاکره و مصالحه است ولی من هم تکالیف حقوقی دارم. سعی می‌کنیم هر دو نگاه را به موازات هم پیش ببریم. در این پرونده، در مرحله انتخاب داور بودیم. در نهایت مقرر شد پرونده به صورت تک‌داور در C.A.S دنبال شود. در این ارتباط نامه‌ای دریافت کردیم که پاسخ متناسب نیز ارسال شد و منتظر اظهار نظر دادگاه ورزش هستیم.

خواجوند همچنین درباره آخرین سیر تحول پرونده کالدرون و دستیاران وی، گفت: در این پرونده با توجه به تبادل لوایح و اعلام فیفا، در مرحله صدور حکم در کمیته تعیین وضعیت قرار داریم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس برانکو پرسپولیس باشگاه پرسپولیس لایحه برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۱۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی

بیانکونری موظف به پرداخت نزدیک به 10 میلیون یورو به علاوه سود به رونالدو است.

طرفداری | مدیران یوونتوس، موظف به بازپرداخت پول به کریستیانو رونالدو هستند، چراکه وکلای این بازیکن اکنون پرونده حقوقی خود را علیه این باشگاه با پیروزی به پایان رسانده‌اند.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس باید 19.5 میلیون یورویی را که به رونالدو از زمان حضورش در این باشگاه بابت دستمزد عقب افتاده تعلق دارد، پرداخت کند. این مبلغ مربوط به پرداخت‌های ماهانه‌ای است که در دوران قرنطینه توسط بانوی پیر به تعویق افتاده بود و ظاهراً این دستمزدهای معوقه هرگز به رونالدو پرداخت نشده بود.

کریستیانو رونالدو در این پرونده از خدمات وکلای برجسته‌ای همچون جان شحاته، امانوئله گواستالا و فابیو یودیکا بهره می‌برد و آنها نقش کلیدی در کسب پیروزی موکل خود در این پرونده داشتند. گزارش‌ها حاکی از آن است که یوونتوس هرگز بودجه‌ای را برای پرداخت این مبلغ در نظر نگرفته بود، چراکه آنها اساساً انتظار داشتند در این پرونده پیروز شوند.

پیش از این، پائولو دیبالا نیز به دلیل عدم دریافت دستمزدهای معوقه خود از یوونتوس به این باشگاه شکایت کرده بود تا بدین‌ترتیب رونالدو تنها بازیکنی نباشد که به این سرنوشت دچار شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت های صلح و سازش برای کاهش پرونده های ورودی
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • اختصاص ۳ شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های تولید و سرمایه‌گذاری
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • مذاکره پرسپولیس با یک مربی برای فصل بعد!
  • درویش: با اوسمار مذاکره کردیم/ هنوز لیستی برای فصل آینده نگرفتیم
  • مذاکره پرسپولیس با اوسمار برای قرارداد جدید
  • درویش: مگر سایر تیم‌ها تمدید قرارداد بازیکنان را شروع کردند؟/ از اوسمار برنامه خواستیم+ فیلم
  • ۳۷هزار میلیارد تومان از اموال شهر به جیب تهرانی بازگشت