Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@22:12:31 GMT

برگزاری تجمع اعتراضی به انتقال آب بهشت‌آباد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۱۴۴۵

برگزاری تجمع اعتراضی به انتقال آب بهشت‌آباد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری جمعی از مردم چهارمحال‌وبختیاری و چرمهین استان اصفهان در اعتراض به انتقال آب بهشت‌آباد در فرخشهر تجمع کردند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی عکس منطقه چهارمحال و بختیاری انتقال آب بهشت آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۱۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید بتوانیم هنرمندانه آرمان شهدا را در جامعه ترویج دهیم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام ظهر چهارشنبه در آئین افتتاحیه ستاد برگزاری دومین کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و ۲۵۰۰ شهید چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: کار سخت و بار سنگین بوده اما آنچه پشتیبان حقیقی است روح بلند خود شهدا می‌باشد.

وی بیان داشت: بدانید شهدا مردم و مدیران و…را تنها نگذاشته اند و حامی هستند، باید ما عزم خود را جزم کنیم و با انگیزه تمام عیار وارد میدان شویم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به کنگره‌های برگزار شده در سال‌های گذشته خاطر نشان کرد: دو کنگره بزرگ در استان برگزار شده است و مدام شاهد کنگره‌ها بوده ایم؛ به صورت مدام تلاش شده یاد شهدا زنده بماند.

وی خاطر نشان کرد: تلاش‌ها برای برگزاری کنگره‌های پیشین زیاد و عرصه مهمی برای جهاد تبیین، مکتب، مرام و راه شهدا بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به آثار ماندگار کنگره شهدا در سال‌های گذشته تصریح کرد: ۲۰ بهمن ماه، روز چهارمحال و بختیاری که بیعت بختیاری‌ها با حضرت امام بود، هویت ساز شد.

وی درباره مطالبه مقام معظم رهبری برای برگزاری کنگره بیان داشت: باید آرمان شهدا زنده بماند و هنر به معنای واقعی رنگ و جلای شهدایی پیدا کند، باید هنرمندانه بتوانیم آرمان شهدا را در جامعه ترویج کنیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید جلسات متعدد و پی در پی داشته باشیم گفت: وحدت و انسجام خوبی در بین دستگاه‌ها این استان وجود دارد.

وی گفت: باید تمام ظرفیت‌ها را به میدان بیاوریم تا شاهد ادای حق بزرگ باشیم.

کد خبر 6087913

دیگر خبرها

  • باید بتوانیم هنرمندانه آرمان شهدا را در جامعه ترویج دهیم
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور
  • دلیل تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس چه بود؟
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس/ روایت خبرگزاری فارس
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس
  • فیلم| طنین صدای اذان در تجمع اعتراضی دانشجویان آمریکایی
  • طنین صدای اذان در تجمع اعتراضی دانشجویان آمریکایی | ویدئو
  • تحقق شعار سال در گروی نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان
  • بازداشت دانشجویان دانشگاه «ییل» آمریکا به دلیل برپایی تجمع اعتراضی علیه اسرائیل