Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصرایران- خانه های متحرک همواره برای مخاطب موضوعی جالب و به نوعی هیجان انگیز بوده است! تصوری که از خانه داریم کاملا به یک سازه بزرگ، سنگین و مستحکم ارتباط دارد از این رو زمانی که درباره جابجایی آن چیزی می شنویم موضوع برایمان جذاب و دور از انتظار می شود.

در این مطلب هم یک خانه متحرک داریم که یک واحد مسکونی کاملا با کامیون اسکانیا آر480 ترکیب شده و جزئیات متفاوتی را به نمایش می گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر مربوط به این پروژه توسط فیسبوک مرکز معاملات کامیون  VAEX در هلند به اشتراک گذاشته شده و این محصول بدون اشاره به قیمت آن برای فروش معرفی شده است.(برای دریافت قیمت و تصاویر بیشتر با جزئیات باید تماس گرفته شود)

اما اطلاعاتی که درباره این خانه متحرک در دسترس است که از جمله می توان به تریم لوکس کابین برای راننده و سرنشین جلو مجهز به دوربین دید عقب، سنسورهای پارک، تخت خواب استاندارد راننده با حالت تاشو و ... اشاره کرد.

در قسمت اصلی خانه: نمای طرح چوب، مبلمان چرم، آشپزخانه اوپن با اجاق 4 شعله، سینک ظرفشویی، 3 اتاق خواب، یخچال فریز 185 لیتری، سرویس بهداشتی مجهز به سیفون، 3 تلویزیون(تلویزیون اصلی بخش نشیمن 32 اینچی است) و ... جانمایی شده است.

این کامیون 750 لیتر آب آشامیدنی را با خود حمل می کند و 420 لیتر نیز ظرفیت برای آب های مصرفی غیر از سرویس بهداشتی دارد. ظرفیت محفظه نگهداری فاضلاب سرویس بهداشتی نیز برابر با 200 لیتر است. یک مخزن آب نیز برای تامین آب گرم حمام و همچنین گرمایش از کف خانه مورد استفاده قرار می گیرد. نیروی مورد نیاز برای این گرمایش از یک ژنراتور دیزل تامین می شود.

در قسمت انتهای خانه نیز یک لباسشویی و خشک کن قرار داده شده است.

مازیار دانیالی بیشتر بخوانید: مارکوپولو 2020؛ وَن مسافرتی مرسدس بنز که با تلفن همراه کنترل می شود! (+تصاویر) معرفی یک فناوری اختصاصی برای مرسدس بنز (+فیلم و تصاویر) تبدیل رنو ترافیک به یک ون مسافرتی 56 هزار دلاری! (+تصاویر) فقط برای عاشقان سفر! (+تصاویر)

 

لینک کوتاه: asriran.com/00340m

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اسکانیا خانه متحرک آب خاکستری عصرایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۱۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ناگوار یک خانواده آواره در رفح

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از المیادین خانواده‌های آواره در رفح درمکان‌هایی زندگی می‌کنند که از کمترین امکانات برای زندگی انسان برخوردار است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این یکی از خانواده‌های آواره است که مجبورند دراین مکان که از کمترین امکانات برای زندگی یک انسان برخورداراست، زندگی کنند.
پدرخانواده: ما این جا چیزی برای خوردن نداریم. ما واقعا خسته شدیم عیدی وجود ندارد. ما به دنبال یک لقمه نان هستیم که زنده بمانیم. چیزی برای ما باقی نگذاشتند. عیدی برای ما باقی نگذاشتند. بچه‌های ما شهید شدند. برادرم شهید شد. این دیگر عید نیست.

مادر خانواده: برخی از بچه‌ها زخمی شدند. این بچه ام فلج شده. این دیگر عید نیست. برای دنیا هیچ اهمیتی ندارد که ما در خیابان زندگی می‌کنیم؟
دختر بچه: دوست دارم لباس عید بپوشم. دوست دارم با آزادی زندگی کنیم.
دختر بچه: دوست دارم دوباره همه باهم کنار هم زندگی کنیم.

سازمان‌های بین المللی تاکید کرده اند آوارگی، کشتار، نسل کشی و جنگ گرسنگی که مردم غزه در معرض آنها قرارگرفتند، همه اینها جنایت جنگی است که نباید ادامه پیدا کند. این خانواده‌ها امید دارند که روزی ظلم‌های اشغالگران تمام شود و بتوانند با آزادی در فضای عید زندگی کنند.

 

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: در آمادگی کامل قرار داریم/ در انواع موشک‌ها و رادارها و تسلیحاتی که بر بالگردها نصب است از هوش مصنوعی بهره می‌گیریم/ رژیم صهیونیستی ترتیبات دفاعی اش سست تر از خانه عنکبوت است
  • اقدام نیروهای مسلح، تحقق اراده ملی بود
  • بسیج امکانات وآمادگی کامل مدیریت بحران سیستان وبلوچستان
  • دستور استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات و آمادگی کامل مدیریت بحران
  • اجاره خانه در کدام محله‌های تهران ارزان‌تر است؟
  • نشت آب به خانه ‌تاریخی‌ «گازر» شوشتر
  • بررسی امکانات اتوبوس vip
  • همه آنچه درباره هتل مارینا پارک کیش باید بدانید.
  • وضعیت ناگوار یک خانواده آواره در رفح
  • ظرفیت انتقال و تصفیه ۱۸۰۰ لیتر آب بر ثانیه در تصفیه‌خانه شیخی‌جان