Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت بر کالاهای سرمایه‌ای سازمان حمایت گفت: نمایندگان دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی کشور، مراجع قضایی و نمایندگان سازمان حمایت در فرایند قرعه کشی خودرو حضور خواهند داشت.

وحید منایی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد نحوه نظارت بر فرایند قرعه کشی طرح فروش فوق‌العاده خودرو گفت: انجام قرعه کشی بستگی به تعداد متقاضیان و ثبت نام کنندگان برای خرید خودرو دارد، زیرا اگر تعداد متقاضیان خرید خودرو در طرح فروش فوری کمتر و یا برابر با تعداد خودروهای قابل عرضه توسط خودروسازان باشد دیگر نیازی به قرعه کشی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت بر کالاهای سرمایه‌ای و خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان افزود: بنابراین اگر تعداد متقاضیان خرید خودرو بیش از تعداد خودروی قابل عرضه توسط خودروسازان باشد، قرعه کشی انجام خواهد شد.

وی بیان داشت: از روز یکشنبه 4 خرداد 99 ثبت نام متقاضیان برای خرید خودرو آغاز شده و مدت زمان تعیین شده برای آن تا 14 خرداد است، لذا بعد از اتمام فرایند ثبت نام، قرعه کشی انجام و پس از آن نتایج اعلام می‌شود.

منایی در رابطه با نحوه نظارت بر فرایند قرعه کشی بیان داشت: بر اساس مصوبه کمیته خودرو، نحوه فروش فوق‌العاده خودرو کاملا مشخص شده است و در مصوبه آمده است که دستگاه‌های نظارتی در فرایند قرعه کشی حضور خواهند داشت.

معاون نظارت بر کالاهای سرمایه‌ای و خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اظهار داشت: بر این اساس نمایندگان سازمان بازرسی کشور، نمایندگان مراجع قضایی و نمایندگان سازمان حمایت بر فرایند قرعه کشی نظارت خواهند داشت.

وی همچنین درباره نحوه بازگشت وجه ثبت نامی افرادی که منتخب قرعه کشی نخواهند شد، گفت: این موضوع هم در مصوبه کمیته خودرو به طور کامل بیان شده، لذا منتخبین قرعه کشی باید بقیه وجه لازم برای خرید خودرو را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به حساب خودروسازان واریز و سایر متقاضیان که منتخب قرعه کشی نشده‌اند بر اساس مصوبه کمیته خودرو وجه ثبت نامی در اسرع وقت به حساب آنها واریز خواهد شد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو سازمان حمایت قرعه کشی فرایند قرعه کشی سازمان حمایت خرید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۱۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متقاضیان خرید جت شخصی بخوانند/ اطلاعیه سازمان هواپیمایی درباره خرید جت شخصی

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین، اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشوری به‌شرح زیر است؛

سال 1382 به‌پیشنهاد وزارت راه و ترابری و به‌استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران‌، آیین‌نامه مالکیت و بهره‌برداری‌ هواپیمای شخصی به تصویب رسید.

براساس این آیین‌نامه هر شخص حقیقی یا حقوقی دارای تابعیت جمهوری اسلامی ایران‌، مجاز است با رعایت قوانین و مقررات‌ مربوط‌، اقدام به خرید و مالکیت هواپیمای شخصی غیرنظامی کند.

همچنین بهره‌برداری از هواپیمای شخصی منوط به اخذ مجوز صلاحیت پرواز هواپیما و بهره‌بردار، مطابق‌ استانداردهای پرواز و قوانین و مقررات سازمان هواپیمایی کشوری است.

در این راستا خبرنگاری سال گذشته در مصاحبه‌ای با رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به پرسش در خصوص مالکیت خصوصی هواپیماهای خصوصی می‌پردازد.

پس از انتشار مطالبی در این خصوص این پرسش مطرح شد که خرید جت‌های شخصی به‌تازگی برای عموم آزاد شده است این در حالی است که این موضوع نه‌تنها اتفاق جدیدی نبوده است بلکه آیین‌نامه مالکیت و بهره‌برداری ‌هواپیمای شخصی در سال 1382 به تصویب رسیده است.

لذا رویکرد سازمان هواپیمایی کشوری از ابتدا ترغیب و تشویق بخش خصوصی برای ورود به صنعت هوایی در چارچوب قوانین و مقررات موضوعه کشور بوده است.

223223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898156

دیگر خبرها

  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • ۲ عضو جدید وارد شورای نظارت بر صدا و سیما شدند
  • نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا وسیما منصوب شدند
  • متقاضیان خرید جت شخصی بخوانند/ اطلاعیه سازمان هواپیمایی درباره خرید جت شخصی
  • باید سازوکار‌های مشارکت مردم در جهش تولید مشخص شود
  • دیوان محاسبات بر لزوم تامین به‌موقع منابع نیروهای مسلح تاکید کرد
  • خریدارهای باشگاه استقلال مشخص شدند
  • برگزاری مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی اسدآباد