Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@13:41:15 GMT

گاف میرسلیم در گفتگو با تریبون تر‌‌وریسم؟

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۱۵۹۲

گاف میرسلیم در گفتگو با تریبون تر‌‌وریسم؟

شبکه بی بی سی که همواره مواضع خصمانه نسبت به ملت ایران دارد گفتگویی با مصطفی میرسلیم منتخب مردم تهران پخش کرد که از فردی که نمایندگی مردم را یدک می‌کشد گفتگو با رسانه تروریسم بعید بود. ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۳ سیاسی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، شبکه بی بی سی وابسته به دولت انگلیس گفتگویی با مصطفی میرسلیم نماینده مجلس منتشر کرده که او در آن راجع به اولویتهای مجلس صحبت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی بی سی همواره علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی مواضع خصمانه داشته و علاوه بر آنکه به دلیل نقش کلیدی در صدور فرمان کودتای 28 مرداد 1332 به رسانه کودتا مشهور است،، همواره طی سالهای پس از انقلاب نیز رسانه و زبان دولتها و گروه‌های تروریستی علیه ایران بوده است و از همین رو تریبون تروریسم لقب گرفته است.

در مورد اخیر یا آقای میرسلیم از ماهیت و نام رسانهای که با او تماس گرفته مطلع نبوده که در این صورت باید بی دقتی در این سطح را برای فردی که عنوان نمایندگی را یدک می‌کشد مورد ملامت قرار داد.

یا اگر او از ماهیت رسانه گفتگو کننده با خود مطلع بوده باید از ایشان پرسید که با چه استدلالی با تریبون تروریسم مصاحبه می‌کند و به آن رسمیت می‌دهد؟

سوالهای مختلفی را در این بین میتوان مطرح کرد با این حال امید می‌رود آقای میرسلیم این اقدام عجیب خود را ترمیم کند.

انتهای پیام/

R1381/P/S1/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سیدمصطفی میرسلیم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیدمصطفی میرسلیم سیدمصطفی میرسلیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۱۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد صلابت و اقتدار در کشور است

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، با تبریک فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: نامگذاری ۲۹ فروردین به نام روز ارتش توسط امام خمینی (ره) آن هم در روزهایی که دشمنان جمهوری اسلامی درصدد انحلال ارتش بودند، نشان از درایت ایشان دارد.

وی ارتش جمهوری اسلامی ایران را نماد صلابت و اقتدار کشور دانست و خاطرنشان کرد: غیرت و مردانگی نیروهای دلاور که دل در گروی عشق به ایران دارند، در دفاع از کشور بینظیر و یه افتخار و مباهات است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران نمونه برجسته ای از ولایتمداری، اخلاق مداری، صلابت و قدرت است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید با تمام قدرت بر اقتدار و آمادگی خویش بیفزایند.

حجت الاسلام جعفرزاده افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره سدی در برابر توطئه‌های دشمنان بوده و در سایه دوراندیشی و اقتدار فرمانده کل قوا خوش درخشیده و قدرتمند در برابر هر تنشی ایستاده است.

وی بیان کرد: نیروهای ولایت‌مدار ارتش در دوران دفاع مقدس با همه توان در بخش‌های دریایی، زمینی و هوایی از کیان ایران اسلامی دفاع کرده و برای قطع کردن دست متجاوزان از خاک میهن اسلامی حماسه‌های بزرگ و به یادماندنی خلق کردند که همواره بر تارک تاریخ این مرز و بوم خواهد درخشید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: ایران اسلامی به برکت وجود نیروهای مسلح به‌ویژه ارتش، قدرت مطلق منطقه را دارد و سبزپوشان نظام باید با اتکا بر داشته‌ها و ظرفیت‌های موجود و تقویت آموزه‌های دینی همواره به فکر پیشرفت این نهاد باشند و با ابداعات در زمینه‌های مختلف جنگی و نظامی، جایگاه خود را هر روز در بین قدرت‌های نظامی دنیا مستحکم‌تر کند.

کد خبر 6080660

دیگر خبرها

  • عزم راسخ ایران در مبارزه با تروریسم
  • کارشناسی‌ سیاسی: رژیم صهیونیستی درحال دست و پا زدن است
  • وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدارو گفتگو کرد
  • ۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
  • ارتقای برنامه سازی و تقویت نگرش حرفه‌ای در شبکه استانی
  • نشست علمای اهل تسنن شهرستان نقده
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد صلابت و اقتدار در کشور است
  • (ویدئو) حاشیه‌هایی از دیدار چهره‌های سیاسی، اجتماعی و رسانه‌ای با روحانی
  • پیشنهاد کاربران خبرگزاری خبرآنلاین به کاظم صدیقی؛ لطفا استعفا دهید