Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ستاره سابق تیم فوتبال آرسنال به هافبک این تیم هشدار داد که اگر می‌خواهد آینده خوبی در این باشگاه داشته باشد، باید بالغ شود. تاریخ انتشار: 02:24 - 07 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۳۹۱۴

خبرگزاری میزان - جرمی آلیادیره، مهاجم سابق تیم فوتبال آرسنال به هموطن فرانسوی خود هشدار داد که اگر می‌خواهد موفقیت طولانی‌مدت را تحت نظر میکل آرتتا داشته باشد، باید بالغ شود و رشد کند چون در غیر اینصورت آینده حرفه‌ای او نابود می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلیادیره که روند بازی متئو گندوزی ۲۱ ساله را در دو فصل اخیر زیرنظر داشته، معتقد است عملکرد این هافبک فرانسوی در زمین قابل قبول بوده است اما او اگر می‌خواهد آینده درخشانی در آرسنال داشته باشد، باید باز هم رشد کند.

آلیادیره در ارتباط با آینده گندوزی گفت: او مثل برادر کوچک من است و من طرفدار بازی او هستم. به او گفتم که آرسنال تیم خوبی برای پیشرفت بازیکن فوتبال است. گندوزی توصیه‌های من را انجام داد و به این باشگاه آمد، اما من احساس می‌کنم متئو هنوز به عنوان یک انسان بزرگ نشده است. او به عنوان یک بازیکن بزرگ شده است ولی باید به عنوان یک بازیکن بالغ شود و هر ساله بهتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: لیگ حرفه‌ای اسکاتلند مختومه و سلتیک قهرمان معرفی شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آرسنال آرسنال بالغ شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۱۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اذعان به موفقیت حمله ایران به اراضی اشغالی

«وسیم الاحمر» تحلیلگر شبکه فرانس ۲۴ در واکنش به حمله ایران به اراضی اشغالی گفت: کاری که ایران کرد واقعا بی‌نظیر بود ایران برای اولین بار حمله مستقیم و با چنین شگردی کرد؛ حمله‌ای که با مطالعه انجام شد و موفق بود. - اخبار رسانه ها -

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخستین گوزن زرد سایت «مانشت و قلارنگ» متولد شد
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • تولد اولین گوزن زرد سایت مانشت و قلارنگ ایلام در سال جاری
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • ابعاد ورشکستگی رژیم صهیونیستی در نتیجه جنگ غزه
  • اذعان به موفقیت حمله ایران به اراضی اشغالی