Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@00:00:41 GMT

همه چیز آنجاست!

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۱۹۳۸

همه چیز آنجاست!

سریال «همه چیز آنجاست» با موضوعات خانوادگی، اجتماعی، به ارتباط خانواده ها و نسل جوان در قالب داستان جذاب، از امشب برای اردو زبانان پخش خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مجموعه «همه چیز آنجاست» به کارگردانی شهرام شاه حسینی، رگه هایی از سبک زندگی دینی و ارتباط نسل جدید با خانواده ها و چالش های پیش رو در این رابطه را با تمرکز بر مسائل کمتر پرداخته شده خانوادگی در قالب تلفیق چند داستان دیدنی و ملموس به تصویر می کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان از کارگاه تولیدی خانواده‌ای قدیمی شروع می شود که به علت ورود کالاهای خارجی به تعطیلی کشانده می‌شود و مهدی پسر بزرگ خانواده درگیر و دار مشکلات به وجود آمده، به بسیاری از رازهای خانواده پی می برد و جریاناتی را رقم می زند.

قابل ذکر است بخشی از داستان «همه چیز آنجاست» با قصه خانواده محسن پیش می‌رود و در ادامه داستانک‌ها و قصه‌های فرعی متعددی در درون قصه اصلی به وجود می‌آیند.

امین زندگانی ،الهام حمیدی، مهرانه مهین‌ترابی، محمد عمرانی ،حسین مهری، حدیث میرامینی، شهرام شاه‌حسینی بهناز جعفری، صفا آقاجانی و زنده یاد  جمشید مشایخی و غیره ... از نقش آفرینان این مجموعه هستند.

«سریال همه چیز آنجاست» با مدیریت دوبلاژ فرزاد مشعوف به زبان اردو از 7 خرداد هر روز ساعت 17 به مدت 45 دقیقه در 59 قسمت، از کانال اردوی شبکه جهانی سحر پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرام شاه حسینی شبکه سحر همه چیز آنجاست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان شور نمکی‌ها و قصه شیرین کیک‌ و نوشابه بعدازظهر

همشهری آنلاین- سمیراباباجانپور: روزگاری کوچه پسکوچه‌های تهران پر بود از صدای مردانی که هرکدام شغل و پیشه خود را فریاد می‌زدند و برای کسب روزی حلال مشتری جذب می‌کردند. حسن حصارکی، از اهالی قدیمی محله حصارک، می‌گوید: «یادم می‌آید بیشتر بچه‌های محله از نمکی‌ها می‌ترسیدند. چون این جمله که «اگر فلان کار را کنی یا نکنی، می‌دمت نمکی ببره» ورد زبان بیشتر مادرها بود. نمکی‌ها هم که بیشتر سرووضعی ژولیده داشتند بیشتر برای ما ترسناک بودند. البته بزرگ‌تر که شدیم فهمیدیم اینها همه‌اش ترفند بوده است و با جمع‌ کردن نان خشک بیشتر، می‌توانیم از نمکی‌ها پول هم بگیریم و برای خودمان کیک و نوشابه بخریم.»

قصه‌های خواندنی تهران را اینجا دنبال کنید

شغل نمکی اگرچه شغلی رسمی نبود و مهارت خاصی لازم نداشت، اما جایگاه خودش را میان تهرانی‌ها بازکرده بود. کیفیت پایین نان در روزگار قدیم باعث شده بود نان زودتر خراب شود. برای همین خرده‌نان و نان بیات در خانه‌ها زیاد بود. نون‌خشکی‌ها در محله‌ها می‌گشتند و به‌ازای دریافت نان خشک، نمک تحویل می‌دادند.

البته در چرخ‌دستی‌شان علاوه بر نمک، انواع مختلف سبد و لگن پلاستیکی هم بود که مردم به‌دلخواه می‌توانستند به‌جای نان خشکی که تحویل می‌دادند آنها را انتخاب کنند. اگر وزن نان خشک‌ها بیشتر بود خریدار نان خشک، پول هم پرداخت می‌کرد... نون‌خشکی یا همان خریدار دوره‌گرد نان، این نان‌ها را در جایی دپو می‌کرد و بعد آنها را به دامداری‌ها می‌فروخت. البته نان نباید کپک‌زده و یا خراب می‌بود.

شغل نون‌خشکی (یا به‌اصطلاح عموم مردم: نمکی) با بالا رفتن کیفیت نان و کم شدن دورریز آن کم‌کم از رونق افتاد. از طرفی صدا و فریاد دوره‌گردها در خیابان چندان برای شهرنشینان امروزی خوشایند نبود. برای همین این شغل از بین رفت.

البته به‌جای آن زباله‌گردها پدیدار شدند که در میان زباله‌ها سرک می‌کشند تا زباله خشک و پلاستیک پیدا کنند و بفروشند و یادمان نرود که متأسفانه بسیاری از مردم اضافه نان را هم در سطل زباله می‌اندازند؛ رفتاری که در گذشته بسیار ناپسند بود. گویا مردمان قدیم حرمت نان را بیشتر نگاه می‌داشتند.

کد خبر 844289 برچسب‌ها هویت شهری همشهری محله

دیگر خبرها

  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • همه چیز درباره قلعه جنی کیش
  • نویسنده‌ای که برای مخاطب دام پهن نمی‌کند
  • بازشدن «پرونده قتل مرموز یک یا دو خفاش جوان» در بازار نشر
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت
  • روایت سینمایی پرونده‌های قضـــایی
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر
  • «اسلحه مادری» در قاب شبکه دو
  • داستان شور نمکی‌ها و قصه شیرین کیک‌ و نوشابه بعدازظهر