Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون دادستان عمومی و انقلاب یزد در خصوص روند صعودی قیمت آجر در ماه‌های اخیر گفت: چنانچه کوره‌ای بیش از قیمت مصوب، آجر را بفروشد یک تخلف تعزیراتی مرتکب شده است و علاوه بر اینکه سازمان تعزیرات برای او پرونده تشکیل خواهد داد، کوره مربوطه نیز پلمب خواهد شد. تاریخ انتشار: 06:00 - 07 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۳۸۹۴

حمیدرضا جعفری در گفت‌و‌گو با میزان، در خصوص روند صعودی قیمت آجر در ماه های اخیر بیان کرد: فروش آجر باید بر اساس قیمت گذاری و نرخ تعیین شده از سوی کارگروه تنظیم بازار باشد و هرگونه فروش با قیمت‌های دیگر تخلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دادستان عمومی و انقلاب یزد افزود: چنانچه کوره‌ای بیش از قیمت مصوب، آجر را بفروشد یک تخلف تعزیراتی مرتکب شده است و علاوه بر اینکه سازمان تعزیرات برای او پرونده تشکیل خواهد داد، کوره مربوطه نیز پلمب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: کودکان آجری+عکس

وی به تخلفات مرتبط با حوزه تولید و توزیع آجر از جمله تخلف در کیفیت آجر و تقلب در صدور قبض های باسکول و... اشاره کرد و بیان داشت: دستگاه قضایی در این حوزه تیمی متشکل از نمایندگان سازمان تعزیرات حکومتی، اداره صمت و صنف مربوطه تشکیل می‌گردد و مکلف است به صورت مستمر و قاطعانه از صنوف از جمله صنف فخار بازرسی کند و با هرکدام از این تخلفات که مواجه شد برای واحد مذکور در سازمان تعزیرات حکومتی پرونده‌ای تشکیل داده و حتی ممکن است بسته به تخلف دستور پلمب واحد متخلف نیز صادر گردد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کوره های آجرپزی سازمان تعزیرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : طی روز‌های اخیر نمایندگان تعزیرات حکومتی کرمانشاه به همراه بازرسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی به صورت شبانه بازدیدی از محل کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه داشتند.

وی افزود: در این بازدید مقدار ۵۲۶ کیلوگرم سنگ‌دان و ۲۳۵ کیلوگرم گوشت مرغ به صورت ران و سینه بدون تاریخ تولید و انقضا در بسته‌های نایلونی منجمد کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این بازرسی بیش از ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ ضبط شد، خاطر نشان کرد: نسبت به حمل، امحاء و معدوم سازی این مقدار لاشه توسط نماینده دامپزشکی اقدام شد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • پلمب مطب غیر مجاز مداخله گر در زمینه پوست، مو و زیبایی در قم
  • پلمب مرکز غیر مجاز زیبایی در قم
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند