Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@05:28:38 GMT

عاقبت آزار رساندن به یک بوفالو!

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۲۰۷۸

عاقبت آزار رساندن به یک بوفالو!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در جهان خلقت، حیوانات زیادی آفریده شده‌اند که هر یک مانند انسان سهمی روی زمین دارند. متأسفانه برخی اوقات انسان با خودخواهی و غرور نه تنها چنین سهمی را برای سایر موجودات قائل نمی‌شود بلکه با نادیده گرفتن آن به این موجودات ظلم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این تعدی و ظلم انسان همیشه بی‌جواب نمی‌ماند و برخی از آن‌ها به مکافات عمل خود می‌رسند، مانند عده‌ای از افراد محلی در هند که یک بوفالو را برای تفریح و سرگرمی خود انتخاب کرده بودند.

ویدئویی که این افراد محلی در هند را در حال بوفالو سواری نشان می‌دهد به ویدئویی داغ تبدیل شده است. در این ویدئو پنج نفر در حالی که سوار بر یک درشکه بسته شده به این بوفالو هستند و این حیوان را مجبور به تاختن در جاده می‌کنند دیده می‌شوند. این ویدئو  دست کم دو نفر از این افراد را در حالی که چیزی شبیه به چوب در دست دارند و این حیوان را مجبور به دویدن سریع می‌کنند نشان می‌دهد. لحظاتی بعد ناگهان بوفالو تغییر مسیر داده و با عبور از وسط جاده موجب برخورد درشکه به جدول می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد با تغییر مسیر بوفالو و برخورد چرخ درشکه به جدول این افراد نقش بر زمین می‌شوند.

بیشتر بخوانید: ماهی غول پیکری که کودک از دریاچه صید کرد!

این ویدئو توسط یک فعال محلی در هند با نام «سینگ وارون» در توئیتر به اشتراک گذاشته شد. او در توضیح این ویدئو نوشت: «یک انتقام کامل توسط بوفالو. آیا واقعا چنین آدم‌هایی برازنده نام انسان هستند!» این ویدئو پس از انتشار در توئیتر تاکنون بیش از ۳۶۰۰۰ لایک دریافت کرده و بیش از ۱۲۹۰۰ بار نیز بازنشر شده است. انتشار این ویدئو واکنش کاربران را نیز به همراه داشت. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «کار بوفالو عالی بود. حیوانات واقعی باید با واکنش فوری حیواناتی که تحت ظلم قرار می‌گیرند مواجه شوند. عدالت باید بر ظلم فائق شود.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حیوان آزاری حمله حیوانات دنیای حیوانات شکنجه حیوانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ماجرای تنفر حسین طیبی از فوتسال و عاقبت ورود به این رشته

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898058

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آزار حیوانات گران می‌شود!
  • ۶۲ نفر به دلیل واژگونی قایق جان باختند
  • ببینید | ماجرای تنفر حسین طیبی از فوتسال و عاقبت ورود به این رشته
  • (ویدئو) غرش‌های بلند پلنگ ایرانی در صخره‌های دماوند
  • چگونه در دنیا و آخرت عاقبت به خیر شویم؟
  • (ویدئو) نجات یک سگ توسط آتش‌نشان بهشهری
  • (ویدئو) عاقبت ضرب و شتم یک گاو نر با چوب
  • تازه ترین اقدام برای رساندن دارو به درِ منازل / فروش اینترنتی دارو غیرقانونی است
  • ارتباط چشمی چیست و چطور در آن مهارت پیدا کنیم؟
  • عدالت و انسجام اجتماعی؛ مهمترین موضوعات محوری در قرآن