Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، مجید فرخی مدیرکل پست استان در این خصوص گفت: اداره کل پست آذربایجان‌غربی در سال ۹۸ بیش از ۴ میلیون و ۱۷۰ هزار مرسوله پستی قبول و در اقصی نقاط کشور ارسال نموده است که از این تعداد به یک  میلیون و ۱۲۵ هزار مرسوله پیشتاز بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد:  در جریان شیوع بیماری کرونا میزان خرید اینترنتی از ۲۸۰۱۹ مرسوله به ۶۵۸۰۱ مرسوله در فروردین سال ۹۹ افزایش داشته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳۵ درصد رشد داشته است.

وی اضافه کرد: در راستای توسعه خرید اینترنتی ۱۲۵ نامه‌رسان به دستگاه ام POS مجهز شدند تا هزینه خرید پستی از طریق کارت‌های اعتباری انجام گیرد.

فرخی اظهار کرد: در راستای توزیع سیم‌کارتهای سرپرست خانوار ۲۰۷۱۶ عدد سیم کارت همراه اول و ایرانسل و رایتل در سطح استان توزیع شده است.

۴۶

کد خبر 1392442

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۲۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ساعات گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در ۲۴ ساعت گذشته این پنج خبر بیشترین تعداد بازدید را در میان خبر‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.

 

کشف ۳۰ دستگاه ماینر در شهرستان پلدشت شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی سالی با در آمد مالی خوبی را پشت سرگذاشت پیکر مادر دو شهید والامقام در ارومیه تشییع می‌شود احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال تداوم می‌یابد برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه

دیگر خبرها

  • ارزش صادرات صنایع‌دستی از آذربایجان‌غربی ۲۲ درصد افزایش یافت
  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • فعالیت ۴۷۶۱ نانوایی در آذربایجان غربی
  • بارش‌ها در آذربایجان غربی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • تقدیراز اقدامات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در صیانت از حقوق بیت المال
  • فوت یک نفر با مشروبات تقلبی؛ ۶ نفر راهی بیمارستان شدند
  • فوت یک نفر با مشروبات تقلبی در این شهر
  • دستگیری ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ساعات گذشته
  • افزایش بارش‌ها در آذربایجان‌ غربی