Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@10:45:30 GMT

تکذیب شایعه کرونا گرفتن علی علیپور

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۲۲۹۹

تکذیب شایعه کرونا گرفتن علی علیپور

به گزارش افکارنیوز،

 علی علیپور جزو اولین نفراتی بود که در شروع دور جدید تمرینات این تیم حضور یافت و البته در معرض یک شایعه عجیب قرار داشت؛ مهاجم پرسپولیس مبتلا به کروناست!

اخبار ورزشی- این شایعه بعد از اعلام تست گیری از بازیکنان پرسپولیس خیلی زود شکل گرفت و در فضای مجازی به شدت دنبال شد. موضوع، اما خیلی زود از سوی باشگاه پرسپولیس رد شد و آن‌ها اعلام کردند که دو عضو مبتلا به کرونای این باشگاه از اعضای تدارکات تیم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی علیپور که روز‌های پایانی قراردادش در این باشگاه را دنبال می‌کند و در این فصل نیز توانسته با ثبت ۷ گل و ۵ پاس گل نقش موثری از خود به جا بگذارد، با حضوری پررنگ در تمرینات این تیم، پاسخ واضح و روشنی به حواشی و شایعات داده و آمادگی‌اش را برای ادامه مسابقات را به رخ کشید و باید دید طی ۹ دیدار باقیمانده چه عملکردی از خود به جا خواهد گذاشت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس علی علیپور پرسپولیس کرونا علی علیپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، طبق آخرین مصوبه ای که روز گذشته ساعت 19 وزارت اقتصاد و دارایی امضا کرده است 85 درصد سهام باشگاه پرسپولیس به صورت کنسرسیوم بانکی شامل 4 بانک ( شهر، ملت، تجارت و صادرات) واگذار می شود. در این بین سهم بانک شهر از سایرین بیشتر خواهد بود. این بانک قرار است 40 درصد سهام سرخ ها را بخرد.

البته امروز خبری منتشر شده که دو بانک دیگر هم قرار است به خریداران اضافه شود اما تا شب گذشته مصوبه وزارت اقتصاد به خرید چهار بانک بوده است.

همچنین باشگاه استقلال هم قرار است به کنسرسیوم پتروشیمی های زیر مجموعه شرکت هلدینگ خلیج فارس واگذار شود؛ البته خود مجموعه اصلی قرار است 5 درصد سهام را در اختیار بگیرد و به همین دلیل در فضای مجازی شایعه شده این شرکت فقط 30 میلیارد تومان می تواند در بحث مسئولیت های اجتماعی هزینه کند؛ اما سایر سهام به شرکت های زیرمجموعه این هلدینگ واگذار می شود. به این ترتیب شایعات در مورد این موضوع که پتروشیمی خلیج فارس فقط قرار است 30 میلیارد برای باشگاه استقلال هزینه کند، درست نیست.

در دو روز گذشته که این موضوع به قطعیت رسیده در فضای رسانه ای و مجازی فضای دو قطبی بین هواداران استقلال و پرسپولیس شکل گرفته و این بار برخی از هواداران پرسپولیس معتقد هستند که در بحث واگذاری سرخابی ها تبعیض  صورت گرفته است. آنها معتقدند که بانک های خریدار پرسپولیس خیلی هم شرایط خوبی ندارند که در این بین گفته می شود وضعیت بانک شهر از بقیه بدتر است؛ اما پیگیری های خبرنگار آنا حکایت از این دارد که وضعیت هیچ یک از بانک های خریدار پرسپولیس رو به ورشکستگی نیست و البته اعداد و ارقام درآمدهای این بانک ها مواردی نیست که عموم مردم از آن باخبر باشند. نکته مهم دیگر اینکه وقتی بانک شهر 40 درصد سهام پرسپولیس را خریداری کند دیگر نیازی نیست باشگاه پرسپولیس بدهی 150 میلیارد تومانی را به این بانک پرداخت کند و در واقع این بدهی به صورت اتوماتیک صفر خواهد شد.

امروز 29 فروردین قرار است و هر یک از خریداران دو باشگاه مدارک خود را تحویل می دهند و روز شنبه هفته آینده نیز کارگروه تأیید اهلیت و صلاحیت سازمان خصوصی این مدارک را مورد بررسی قرار می دهد. اگر مشکلی از بابت مدارک نباشد با طی شدن این روند روز چهارم اردیبهشت این واگذاری ها نهایی می شود.

دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تا پنجم اردیبهشت فرصت دارند مدارک تفکیک مالکیتی خود را در سامانه کنفدراسیون فوتبال آسیا بارگذاری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه درباره خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد/ تکذیب شایعه عجیب در مورد سرپرست استقلال
  • شایعه محال؛ افسانه عجیب راه دادن مربیان سرخابی به پرسپولیس و استقلال
  • تکذیب شایعه تعطیلی فرودگاه‌ها/ برقراری پرواز از مبدا و مقصد ایران
  • تکذیب شایعه ترسناک برای هواداران تراکتور
  • سنگ تمام ستاره پرسپولیس در کنسرت لُری + ویدئو
  • سنگ تمام ستاره پرسپولیس در کنسرت لُرها + ویدئو | «قهرمان لُرستان امشب در کنسرت تال است»
  • واکنش ستاره ذوب‌آهن به پیشنهاد پرسپولیس یا استقلال