Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق برنامه کمیته بین المللی المپیک بیش از ۱۶۰۰ ورزشکار از ۱۸۵ کشور تا زمان برگزاری بازی‌های المپیک توکیو مورد حمایت کمیته بین المللی المپیک قرار می‌گیرند. از این میان در رشته کشتی ۱۲۸ ورزشکار شامل ۵۳ آزادکار، ۳۹ فرنگی کار و ۳۶ کشتی گیر زن از این امکانات بهره مند می‌شوند که نام حسن یزدانی و محمدعلی گرایی نمایندگان کشتی آزاد و فرنگی ایران نیز در بین نفرات اعلامی به کمیته بین المللی المپیک قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس فدراسیون کشتی مبلغ بورسیه این دو ملی پوش کشورمان را که هرکدام حدود ۳۰ میلیون تومان بود را به آن‌ها پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدار معاون وزیر ورزش با علیرضا دبیر/ برنامه های فدراسیون کشتی تشریح شد

سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی: انتخابی تیم ملی دغدغه تمام جامعه کشتی است/ طرح چرخه انتخابی باید قانون شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۲۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه قاسمپور با یزدانی برای حضور در پاریس جدی شد

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد از قطعی شدن انتخاب یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا برای حضور در المپیک پاریس خبر داد.

به گزارش ایسنا، محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد پس از کسب ۲ سهمیه المپیک توسط یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا از انتخاب این دو کشتی گیر به عنوان نمایندگان اوزان ۷۴ و ۹۷ ایران در المپیک پاریس خبر داد.

به این ترتیب با توجه به قطعی شدن انتخاب آذرپیرا برای المپیک پاریس، کامران قاسمپور دیگر شانسی برای انتخاب در وزن ۹۷ کیلوگرم ندارد و احتمالا باید برای رسیدن به المپیک با حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم رقابت کند.

یزدانی طی چند روز آینده به تشک کشتی بازمی‌گردد و به احتمال فراوان او به همراه قاسمپور و وفایی‌پور عازم تورنمنت مجارستان خواهند شد.

tags # حسن یزدانی ، کامران قاسم پور سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • مبارزه قاسمپور با یزدانی برای حضور در پاریس جدی شد
  • قطعی شدن حضور آذرپیرا در المپیک/ مبارزه قاسمپور با یزدانی برای حضور در پاریس؟
  • آذرپیرا المپیکی شد + فیلم
  • آذرپیرا المپیکی شد
  • معرفی رقبای کشتی گیران ایرانی‌ برای المپیکی شدن
  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • ظهور پدیده جدید در کشتی فرنگی و رقیب جدی مرد یخی
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی