Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،مدیر مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ ها با اشاره به افزایش میزان کمک‌های مردمی، گفت: در راستای رزمایش کمک مؤمنانه و مواسات ۲۷۰۰ بسته غذایی به‌صورت هدفمند توزیع شد.

نرگس صفربیرانوند امروز در ششم خردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های این مؤسسه خیریه در طول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: پس از صدور فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه و مواسات در سطح کشور دو هزار و ۷۰۰ بسته مواد غذایی در سطح استان با عنوان رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به این‌که توزیع بسته‌ها به‌صورت کاملاً هدفمند و رایگان انجام شده است، افزود: این بسته‌ها بین فقرا و نیازمندان شناسایی شده توزیع شد به شکلی که این خانوار‌ها قبلاً توسط مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها شناسایی و مستحق دریافت این کمک‌ها بودند.

مدیر مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها تهیه جهیزیه، توزیع بسته‌های معیشتی و طبخ غذا برای زائران اربعین حسینی در قالب برپایی موکب را از دیگر فعالیت‌های مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در لرستان برشمرد و تصریح کرد: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی ناشی از آن، توزیع بسته‌های معیشتی توسط مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در طول سال استمرار خواهد داشت.

بیرانوند با تقدیر و تشکر از اعتماد کامل مردم به این مؤسسه، ادامه داد: در شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا و تعطیلی برنامه‌ها و اصناف و بازار در ماه مبارک رمضان سال جاری شاهد رشد ۲۰ درصدی کمک‌های مردمی بودیم که این امر نشان از حس نوع‌دوستی مردم است.

او راه‌اندازی پویش «ارمغان آزادی» جهت آزادی قطعی یک زندانی را از دیگر فعالیت‌های مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در طول ماه مبارک رمضان سال‌جاری دانست و با اشاره به واریز ۶۳ میلیون تومان به‌حساب ایتام شناسایی شده توسط این مؤسسه، افزود: در طول ماه مبارک رمضان مقادیر زیادی آرد و نان بین خانوار‌های شناسایی شده توسط این مؤسسه در سطح استان لرستان توزیع شده است.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آبشار عاطفه ها کمک های مردمی موسسه خیریه مؤسسه خیریه آبشار عاطفه ها آبشار عاطفه ها ماه مبارک رمضان توزیع شد بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۲۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین بسته ماندگاری پرستاران برای رفع مشکلات معیشتی

معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: به منظور رفع چالش‌های پیش روی پرستاران "بسته ماندگاری پرستاران" که شامل رفع مشکلات رفاهی، معیشتی و تحصیلی این قشر فداکار است، نهایی شده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عباس عبادی؛ معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست شورای هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، بر تعهد دولت و وزارت بهداشت به حل مشکلات پرستاران تأکید و اظهار کرد: به منظور رفع چالش‌های پیش روی پرستاران "بسته ماندگاری پرستاران" که شامل درخواست‌های رفاهی، معیشتی و تحصیلی این قشر فداکار است، نهایی شده و به‌زودی اجرایی خواهد شد.

عبادی ضمن اذعان به وجود مشکلاتی در نظام سلامت، به دلایل مختلف از جمله تحریم‌های ظالمانه، از تلاش‌های دولت برای رفع این موانع و ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی خبر داد و با اشاره به هزینه‌های صرف شده برای آموزش نیروی انسانی، تأکید کرد که ثمره این هزینه‌ها باید رفاه، امنیت و سلامت جامعه باشد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری در ابتدای مسیر خود قرار دارد، از پویایی و قابلیت ارتقای این قانون خبر داد و به احصاء و رفع مشکلات اجرایی این قانون طی دو سال گذشته اشاره کرد و از آمادگی برای اصلاح و بهبود مستمر آن سخن گفت.

جزئیات تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری در سال 1403 اعلام شد

وی با تأکید بر لزوم پیگیری مطالبات از طریق مجاری قانونی و مدنی، از پرستاران خواست تا با ارائه نقدهای علمی و سازنده، به ارتقای فرآیندها و رفع چالش‌ها کمک کنند.

به گزارش تسنیم، پیش از این معاون پرستاری وزارت بهداشت درباره جزئیات بسته ماندگاری پرستاران اعلام کرده بود که این بسته، بر ارتقای وضعیت معیشت و کرامت همکاران تمرکز دارد. به طور مثال، پیشنهاداتی از جمله اصلاح فرمول محاسبه اضافه کار در آن ارائه شده است. بهبود اسکان همکاران پرستار نیز در این بسته در حال پیگیری است که شامل مسکن ملی و پانسیون‌های پرستاری است که ساخت پانسیون در 31 منطقه آغاز شده است. در این بسته همچنین تسهیلاتی برای ادامه تحصیل همکاران پرستار در نظر گرفته شده که ارتقای شغلی داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • کمک مؤسسه خیریه محبان ام البنین کبیر یزد به آزادی یک زندانی
  • اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها سمنان
  • تدوین بسته ماندگاری پرستاران برای رفع مشکلات معیشتی
  • آبشار رؤیایی ایران در لرستان
  • اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه در نقاط کم‌برخوردار سمنان
  • توزیع ۵۶۰۰ بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار البرز