Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن طاهرخانی نماینده تاکستان در مجلس دهم در پایان یک دوره نمایندگی مردم در گفتگو با خبرنگار مهر از عملکرد مجمع نمایندگان استان در این دوره دفاع کرد.

بهمن طاهرخانی اظهار داشت: در این دوره ضمن پیگیری اجرای طرح‌های مهم در حوزه انتخابیه تلاش کردم سفیر خوبی برای استان و منطقه باشم.

نماینده دوره دهم مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در طول چهار سال نمایندگی مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی تلاش کردم سفیر خوبی برای استان در عرصه ملی باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از رویکردها در طول چهار سال گذشته علی رغم تمام بداخلاقی‌هایی که نسبت به اینجانب شد پرهیز از جنجال و غوغا سالاری و هیاهو بود.

طاهرخانی تصریح کرد: رویکرد و سیاست اینجانب این بود که مسائل و مشکلات را با آرامش مطرح و پیگیری کنم چرا که مخاطبین ما که مردم هستند بسیار فهیم، فکور، هوشیار و نکته سنج هستند ضمن اینکه مجلس مرکز عقلای ملت برای تمشیت امور مردم است و نباید در این مرکز حساس با شمشیر و دعوا امور
را به پیش برد.

نماینده دوره دهم مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با بضاعت و توان خود صادقانه و خالصانه در راستای وظایف خود انجام وظیفه کردم ضمن اینکه نمایندگان مردم استان هم فهیم بودند و جایگاه مناسبی در مجلس داشتند و فعالیت‌های خوبی در این دوره در عرصه‌های مختلف استان به ثمر نشست.

طاهرخانی یادآور شد: مجمع نمایندگان استان در دوره دهم در نهایت همراهی و تعامل مسائل استان را پیگیری کردند در شهرستان تاکستان نیز در مدت چهار سال گذشته با پیگیری‌های انجام شده طرح‌های بسیار خوب و تحول آفرینی انجام شد.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده بزرگترین صندوق توسعه کشاورزی با نام صندوق توسعه کشمش در شهرستان تاکستان مستقر شد که نشان می‌دهد تاک داران تاکستان در این حوزه در سطح کشور تصمیم ساز هستند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به بحران آب در بخش کشاورزی بزرگترین شهرک گلخانه‌ای در تاکستان با ۱۱۰۰ هکتار کلنگ زنی شد که طرح بسیار مهمی در منطقه محسوب می‌شود.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده پیشرفت فیزیکی سد نهب به ۶۵ درصد رسیده و در حوزه راه‌های شهرستان نیز اقدامات زیربنایی و اساسی انجام شد.

طاهرخانی با تاکید بر این موضوع که شرایط خوبی در عرصه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستان تاکستان داشته و در چنین شرایطی و به نوعی در اوج از عرصه انتخابات کنار کشیده گفت: بنده تابع محض نظام و ولایت هستم و همچنان نیز در حمایت از نظام و حریم ولایت و مردم تلاش خواهم کرد.

نماینده دوره دهم مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص فعالیت‌های آینده سیاسی و شغلی خود اظهار داشت: با توجه به اینکه بازنشسته قوه قضائیه هستم طبیعی است اگر فعالیتی داشته باشم در حوزه تخصصی و تجربه خودم خواهد بود به عنوان مثال در وزارتخانه و یا دیگر مراکز دولتی در حوزه مشاوره حقوقی و امور مربوط فعالیت خواهم داشت البته تاکنون در این خصوص و یا کناره گیری از فعالیت‌های سیاسی هیچ تصمیم خاص و جدی اتخاذ نکرده ام.

وی در خصوص عملکرد خود در دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی گفت: البته ارزیابی با مردم است نمره را باید مردم به عملکرد و کارنامه چهار ساله نمایندگان بدهند اما خالصانه عرض می‌کنم که با توجه به اینکه اخلاق قضائی داشتم در مجلس سعی کردم حکیمانه برخورد کنم و فرمایش معصومین و بزرگان را در خصوص حسن اخلاق و حسن رفتار را مورد توجه و دقت قراردادم.

طاهرخانی بیان کرد: تلاشم این بود که از ظرفیت‌های خود حداکثر استفاده را برای معیشت، رفاه، امنیت مردم به دور از باند بازی و زد و بندهای سیاسی داشته باشم و دچار جمود، خودخواهی، دسته بندی سیاسی و بوروکراسی نشوم و در همین راستا امنیت در شهرستان تاکستان حاکم بود و از نزاع و درگیرها و بد اخلاقی سیاسی جلوگیری شد.

کد خبر 4934828

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر قزوین روابط عمومی راهپیمایی روز قدس بیرجند دوره دهم انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۲۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض کاربران فضای مجازی به عملکرد نمایندگان کارگران در شورای عالی کار

جمعی از کاربران شبکه‌های اجتماعی در کارزاری خواستار تغییر نمایندگان کارگری در شورای عالی کار شدند؛ چرا که معتقدند در صورت عملکرد بهتر این گروه در جلسات تعیین مزد ۱۴۰۳، افزایش حقوق بیش از ۳۵ درصد نیز امکان‌پذیر بود.

به گزارش ایسنا، در روزهای پایانی ۱۴۰۲ مطابق هر سال، جلسات شورای عالی کار برگزار شد و در نهایت با اکثریت آرا افزایش ۳۵ درصدی حداقل حقوق کارگران در سال آینده را مصوب کرد. اما آنچه این جلسات را متفاوت کرد، عدم توافق گروه‌های سه‌جانبه بر روی آمار مراجع رسمی کشور، عدد سبد معیشت و در نهایت درصد افزایش بود که قهر نمایندگان کارگری از جلسه و امضا نکردن صورت جلسه را به دنبال داشت.

با توجه به پخش زنده این جلسات برای نخستین بار از صداوسیما و شبکه‌های اجتماعی، برخی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) با انتقاد از عملکرد نمایندگان کارگری، شیوه چانه‌زنی این گروه را غیرمنطقی و ناکارآمد دانستند و به ویژه خروج آن‌ها از جلسه را مانع از افزایش بیشتر حقوق اعلام کردند.

تعدادی از کاربران نیز اعتقاد داشتند این گروه نه نمایندگان واقعی کارگران جامعه، بلکه نماینده یک جربان سیاسی خاص هستند که بجای پیگیری واقعی منافع کارگران، با رفتارهای نمایشی و عوام‌گرایانه اهداف شخصی و حزبی خود را پیگیری می‌کنند.

بخش دیگری از محتواهای منتشر شده با هشتگ #تغییر_نمایندگان_کارگری نیز به انتقاد از استانداردهای دوگانه این گروه در قبال دولت‌های مختلف اختصاص داشت که کاربران با ارائه آمار از افزایش حقوق کارگران در سال‌های اخیر، تقابل نمایندگان کارگری با دولت سیزدهم را غیرمنصفانه و به نسبت همراهی آنان با سرکوب مزدی در دهه ۹۰ در تناقض می‌دانستند.

در ادامه، بخشی از این واکنش ها را میخوانیم؛

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • فلسفه ملاقات وضیافت نمایندگان مجلس با ابراهیم رضایی در ژنو چه بوده است؟
  • اعتراض کاربران فضای مجازی به عملکرد نمایندگان کارگران در شورای عالی کار
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • تحلیل بادامچیان از علت رای نیاوردن باهنر و نوبخت
  • دستاوردهای تعامل سازنده دولت سیزدهم با مجلس
  • مجلس یازدهم در تصویب قوانین مسئولانه عمل کرده است
  • پایانه بندر خشک در شهرستان بروجن ایجاد می‌شود
  • مردم در کدام انتخابات به زنان بیشتر اعتماد کردند؟
  • بررسی سهم زنان در انتخابات ادوار مجلس شورای اسلامی