Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با نزدیک شدن به فصل داغ تابستان هوا کم‌کم در حال گرم شدن است. در این روزهای گرم و طاقت‌فرسا گرفتن دوش یا شنا کردن تا حدود زیادی می‌تواند این گرمای طاقت‌فرسا را قابل‌تحمل کند. اما ظاهراً این تنها انسان‌ها نیستند که از حمام کردن لذت می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدئویی که به تازگی «سوسانتا ناندا»، مأمور جنگلبانی هندوستانی در توئیتر خود منتشر کرده است یک مارشاه کبرای غول‌پیکر را در حالی که از حمام کردن لذت می‌برد، نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که یک مرد جوان اهل «کرالا» هند در حیاط خانه خود و با احتیاط چند سطل آب را روی این مار می‌ریزد، دیده می‌شود. این ویدئو این مار شاه کبرا را در حالی که در حال لذت بردن از آب سردی که روی آن ریخته می‌شود است، نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: ماهی غول پیکری که کودک از دریاچه صید کرد!

این ویدئو پس از انتشار در تاریخ ۲۴ می‌ در توئیتر تاکنون بیش از ۹۰۰۰۰ بیننده داشته است. انتشار این ویدئو موجب شوک و حیرت کاربران در فضای مجازی شد و با واکنش آن‌ها همراه بود. یکی از کاربران در این باره نوشت: «چه اقدام خطرناکی! قرنطینه سراسری در هند برخی از مردم را به چه کارهایی وادار کرده! تنها یک لحظه و یک اشتباه می‌توانست مرگ این مرد را رقم بزند.»

گفتنی است؛ این مرد هندوستانی در حالی دست به این اقدام خطرناک زد که مار شاه کبرا فقط با یک بار گزیدن می‌تواند انسان را از پای درآورد. مرگ‌ومیر ناشی از گزیدن این مار به بیش از ۷۵% می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مار شاه کبرا مار کبرا مار سمی حمله مار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که توسط موندو دپورتیوو اعلام شده، موراتا به بیماری نورالژی عصب سه‌قلو دچار شده. این بیماری در اثر آسیب تدریجی عصب سه‌قلو به وجود می‌آید. دچار شدن به آن باعث درد شدید در چشم‌ها، دندان‌ها، فک، پیشانی، بینی و چند عضو دیگر می‌شود. این درد اغلب فقط در یک سمت صورت (چپ یا راست) اتفاق می‌افتد.

او تمرین روز سه‌شنبه را از دست داد و در این مقطع طبق گفته پزشکان و تجربیات قبلی، تاریخ بازگشتش به میادین مشخص نیست.

نورالژی سه‌قلو درد شدیدی به‌خصوص در صورت ایجاد می‌کند که باعث می‌شود انجام هر کار روزانه و کوچکی بسیار سخت و دشوار شود.

موراتا ممکن است برای درمان بیماری نیاز به عمل جراحی داشته باشد اما در حال حاضر چیزی مشخص نیست و همه منتظر نتایج آزمایشات هستند.

اتلتیکو مادرید بدون شک نگران ستاره اسپانیایی خواهد بود اما انتظار دارد با استفاده از مسکن‌ها و ضددردهای موقت، این بازیکن را برای بازی‌های آینده پر اختیار داشته باشد.

دیگر خبرها

  • تغسیل اموات کنار آب‌انبار شیخ در طرشت
  • کشف یک باکتری عفونی خطرناک در ایستگاه ‌فضایی بین‌المللی
  • ۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید؛ مضرات حمام طولانی چیست؟
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک
  • بهترین روش دوش گرفتن برای اجتناب از آسیب رسیدن به پوست
  • ۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید/ مضرات حمام طولانی چیست؟
  • (تصاویر) خاص‌ترین خانه این روز‌های ژاپن!
  • هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • خاص ترین خانه این روزهای ژاپن! (+تصاویر)