Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@23:18:57 GMT

ماشین فوق لاکچری سردار/عکس

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۲۴۶۰

ماشین فوق لاکچری سردار/عکس

آفتاب‌‌نیوز :

در حالی که این روزها سردار آزمون با خبر انتقالش به ناپولی در صدر رسانه های ایران و روسیه قرار دارد، خودش هنوز نسبت به این موضوع واکنشی نشان داده و باید صبر کرد تا شروع فصل نقل و انتقالات و دید آیا مهاجم گلزن تیم ملی ایران بالاخره به پیشنهاد ناپولی جواب مثبت می دهد یا خیر.

در همین حال او پستی در اینستاگرامش منتشر کرد که در پشت سر او خودرو لامبورگینی طلایی نمایان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این او هفته پیش هم ویدئویی در حال رانندگی با ماشین فوق لاکچری‌اش منتشر کرده بود.

منبع: افکارنیوز

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سردار آزمون ناپولی فوتبال لامبورگینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۲۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشک تمساح رسانه‌های هوادار اسرائیل در انگلیس برای یک کودک فلسطینی

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  از لندن، در پی حمله اسرائیل به غزه در ۷ ماه اخیر، بیش از ۳۴ هزار فلسطینی، از جمله حدود ۱۴ هزار کودک کشته شده اند، اما رسانه‌های هوادار صهیونیسم در انگلیس، تقریبا هیچ خبر و عکسی درباره آنان منتشر نمی‌کنند. تصاویر هزاران کودک فلسطینی به خاک و خون کشیده شده در حملات اسرائیل، هیچ گاه در رسانه‌های انگلیسی منتشر نمی‌شود، اما اکنون تصویر یک دختر ۴ ساله به نام امینه الحسینی (Amina al-Hassouni) در رسانه‌های دولتی و راست افراطی انگلیس پخش می‌شود که این رسانه‌ها مدعی اند در پی حمله این هفته ایران به اسرائیل، از ناحیه سر مجروح شده است.
نشریه صهیونیستی " جوئیش کرونیکل" (The Jewish Chronicle) نخستین بار این تصویر را منتشر کرد که بلافاصله در یک برنامه تبلیغاتی، رسانه‌های هوادار اسرائیل آن را بازنشر می‌کنند.
صبح امروز روزنامه‌های دیلی میل و تایمز، با انتشار مجدد تصویر امینه الحسینی، نگرانی خود را درباره سلامت وی ابراز کردند. در حملات اخیر رژیم اشغالگر قدس به غزه، بیش از ۷۵ هزار نفر مجروح و معلول شده اند که اغلب آنان، زنان و کودکان فلسطینی اند که رسانه‌های هوادار اسرائیل در انگلیس، هیچ گاه به فکر سلامت آنان نیفتاده اند.
رفتاری که حتی مخاطبان این رسانه‌ها آن را به استهزا گرفته اند و حامیان فلسطین این نوع اطلاع رسانی را شرم آور توصیف کردند.
برخی مخاطبان این رسانه‌ها نیز با انتقاد از این دوگانگی آشکار نوشتند: اگر این ادعا درست هم باشد ایران نشان داد که همچون اسراییل نیست که ده‌ها هزار زن و کودک را در حملات خود به قتل برساند.
اینکه بیش از سیصد پهپاد و موشک حتی به ادعای شما یک زخمی برجای گذاشت نشان می‌دهد که ایران برخلاف اسراییل و حامیانش چقدر به جان انسان‌ها اهمیت می‌دهد.

دیگر خبرها

  • فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم
  • دزدی میلیاردی از برج لاکچری نیاوران توسط سه تبعه افغان
  • سرقت چندین میلیاردی از برج لاکچری نیاوران | خانه ۲ مهاجر کانادا غارت شد
  • سرقت میلیاردی از خانه ۲ مهاجر در برج‌های نیاوران
  • دزدی میلیاردی از خانه ۲ مهاجر کانادا در برج لاکچری نیاوران
  • لباس عروس لاکچری بازیگر زن معروف؛ «سوگل خلیق» عروس شد؟ + عکس
  • ماجرای ماشین آب‌پاش در رژه روز ارتش مشهد چه بود؟
  • اشک تمساح رسانه‌های هوادار اسرائیل در انگلیس برای یک کودک فلسطینی
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین
  • استوری مشترک بازیکنان تیم ملی فوتسال