Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی گفت: تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی به 4 هزار و 870 نفر افزایش پیدا کرد که از این تعداد 3 هزار و 175 نفر بهبود یافته‌اند.

جواد آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته از 372 مورد جدید تست کرونا گرفته شده است که تعداد 113 نفر جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد که در مجموع تعداد کل مبتلایان به کرونا در استان به 4 هزار و 870 نفر رسید و تعداد 3 هزار و 175 نفر بهبود یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از 113 مورد جدید شناسایی شده تعداد 99 نفر از بیماران سرپایی و 14 نفر بستری شده در مراکز درمانی استان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی درباره آمار بهبودیافتگان کرونا، گفت: براساس دستورالعمل جدید وزارت بهداشت در اعلام آمار بهبودیافتگان، از تاریخ 30 اردیبهشت به جای آمار  بهبود یافتگان بستری، کل بیماران بهبود یافته شامل بهبودیافتگان بستری و سرپایی را  لحاظ می‌کنند.

آقازاده با اشاره به اینکه افرادی نیز به عنوان مبتلایان سرپایی شناسایی شده و در قرنطینه خانگی دوره درمان خود را می‌گذرانند و پس از بهبودی کامل و با  گذشت 14 روز در  جمع بهبودیافتگان سرپایی گزارش می‌شوند، تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته 64 نفر مبتلا به کرونا در آذربایجان‌غربی بهبود یافته‌اند که مجموع بهبودیافتگان در استان به 3 هزار و 175 نفر افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا 17 شهرستان استان درگیر ویروس بودند یادآور شد: از مجموع 4هزار و 870 مبتلا به کرونا در استان تعداد یک هزار و 455 نفر مربوط به ارومیه، 906 نفر خوی، 537 نفر مهاباد، 387 نفر بوکان، 299 نفر سلماس، 139 نفر تکاب، 120 نفر نقده، 97 نفر شاهین‌دژ، 116 نفر پیرانشهر، 52 نفر ماکو، 110 نفر اشنویه، 51 نفر چایپاره، 51 نفر سردشت، 27 نفر شوط، پلدشت 22 نفر، چالدران 16 نفر گزارش شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی دانشگاه علوم پزشکی کرونا خدمات بهداشتی کرونا در آذربایجان غربی بهبود یافته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۲۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی از رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون مترمکعب آب از سدهای استان به دریاچه ارومیه طی سال آبی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای، مجید رستگاری در خصوص حجم رهاسازی آب از سدهای در حال بهره‌برداری آذربایجان‌غربی به دریاچه ارومیه اظهار کرد: طی سال آبی ۱۴۰۲_ ۱۴۰۳، از سد بوکان-ساروق ۲۹۶.۵ میلیون‌متر مکعب، ۸۲.۷ میلیون‌متر مکعب از سد مهاباد، ۵۵ میلیون مترمکعب از سد حسنلو و ۱۲ میلیون متر مکعب از سد سیلوه به سمت دریاچه ارومیه رهاسازی شده است.

وی افزود: رهاسازی آب به سمت دریاچه در سال آبی ۱۴۰۱_ ۱۴۰۲، در مجموع ۴۱۲ میلیون مترمکعب بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: از سال آبی ۹۳_ ۹۴ تا ۱۴۰۱_ ۱۴۰۲، در مجموع ۷۴۹۳.۷ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه رهاسازی شده است.

کد خبر 746914

دیگر خبرها

  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی
  • فردا قطعی برق در پلدشت
  • فردا برق مناطقی ازشهر پلدشت قطع می شود.
  • رگبارهای موقتی باران و رعد وبرق در آذربایجان غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه
  • ۶۷ هزار نفر مستمری بگیر زیر پوشش بهزیستی آذربایجان‌غربی