Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب لرستان گفت: وجود مشکلاتی همچون کم‌آبی و افت فشار آب را در روستاهای تحت پوشش این شبکه تائید می‌کنیم و تلاش می‌کنیم با برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت این مشکلات را برطرف سازیم.

حمیدرضا کرموند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به وجود 2 هزار و 800 روستا در لرستان، اظهار کرد: از این تعداد، بیش از هزار و 600 روستا تحت پوشش شبکه آب‌وفاضلاب استان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با توجه به یکپارچه‌سازی و ادغام دو شرکت آب‌وفاضلاب شهری و روستایی با یکدیگر طی 2 ماه گذشته، برنامه‌ریزی‌های مدون کوتاه و میان‌مدت برای مطالعه و شناسایی نقاط ضعف آبرسانی در همه روستاها صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب لرستان اولویت این شرکت را مرتفع‌نمودن مشکلات روستاهای جنوب استان به ویژه روستاهای سیل‌زده عنوان و تصریح کرد: وجود مشکلاتی همچون کم‌آبی و افت فشار آب را در روستاهای تحت پوشش این شبکه تائید می‌کنیم و این به منزله تلاش برای رفع مشکلات این روستاها است.

کرموند بیان داشت: طی 2 ماهه گذشته مشکل 25 هزار نفر از روستاهایی که مشکل آب شرب داشتند برطرف شده است، ضمن اینکه این آمادگی از سوی شرکت آب‌وفاضلاب استان وجود دارد که نسبت به حل مشکل دیگر روستاهای تحت‌پوشش همچون روستاهای معمولان اقدام نماید.

وی، تامین آب روستاهای دارای مشکل افت فشار آب را از دیگر اولویت‌های شرکت آب‌وفاضلاب استان برشمرد و افزود: تلاش خواهیم کرد تا قبل از رسیدن فصل گرما نسبت به تامین آب کافی این روستاها اقدام کنیم.

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب لرستان همچنین تحت‌پوشش قرار دادن دیگر روستاهای استان را از اولویت‌‌های این سازمان عنوان و خاطرنشان کرد که تحقق این مهم در گرو تلاش اجتماعی و همکاری مسوولان محلی همچون دهیارها و بخش‌دارها و حتی خیرین است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آب لرستان روستاها شرکت آب وفاضلاب تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۲۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰۰۰ مسکن شهری و روستایی در مازندران احداث شد

استاندار مازندران با اشاره به ورود جدی دولت سیزدهم برای اجرای طرح نهضت ملی ساخت مسکن روستایی به ویژه مسکن روستایی و محرومین از ساخت ۱۱۰۰۰ واحد مسکن روستایی و شهری در مازندران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور عصر امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین _در مراسم افتتاح نمادین ۲۰۰۰ واحد مسکونی روستایی به‌صورت وبیناری در ساری، بخش قابل توجهی از خدمات دولت در روستاها را از سوی بنیاد مسکن بیان و اظهار کرد: مسکن و طرح هادی از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن باید به‌عنوان یک نهاد انقلابی الگویی برای فرایند مدیریتی استان شود، افزود: مدیران این مجموعه باید به‌دنبال تحول باشند و حل مسائل مردم با رویکرد جهادی مهم‌ترین دغدغه استان باید باشد.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه در دستگاه‌های اجرایی باید با روحیه عمل‌گرایی و جهادی برای حل مشکلات مردم کار شود چرا که مردم مظهر اقتدار کشور ما هستند، بیان داشت: تحول در همه عرصه‌ها باید دیده شود به ویژه در بخش روستاها باید به گونه‌ای ایجاد شود که توسعه اقتصادی را به دنبال داشته باشد.

حسینی‌پور از جدیت دولت سیزدهم برای اجرای طرح نهضت ملی ساخت مسکن روستایی به ویژه مسکن روستایی و محرومین خبر داد و گفت: به روستاییان مازندران توصیه می‌شود تا اقامتگاه بوم‌گردی بسازند و برای ساخت آن بنیاد مسکن، بهزیستی، کمیته امداد و بسیج سازندگی بیشترین نقش داشته باشند.

وی با اعلام اینکه روستاها باید به سمت ایجاد فرصت‌های گردشگری و بوم گردی بروند، عنوان کرد: امروز به صورت نمادین ۲۰۰۰ واحد مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵۰۰۰ نفر جمعیت مازندران افتتاح و تحویل متقاضیان شده است.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم ۱۱۰۰۰ واحد مسکن توسط بنیاد مسکن در مازندران احداث شد.

کد خبر 744917

دیگر خبرها

  • پرداخت ویژه به روستاهای هدف گردشگری در استان اصفهان
  • تحقق ۸۷ درصدی تعهدات نهضت ملی مسکن در روستاهای لرستان
  • ۱۱۰۰۰ مسکن شهری و روستایی در مازندران احداث شد
  • بهره برداری از ۸۱ پروژه عمرانی در روستاهای گیلان
  • آمادگی آب منطقه‌ای هرمزگان بدنبال هشدار قرمز هواشناسی
  • توزیع ۵۲ میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر سوخت در روستاهای لرستان
  • افتتاح ۲ هزار واحد مسکن در روستاهای مازندران
  • طرح‌های هادی روستایی بازنگری شود
  • مسوولان برای توسعه روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته تلاش کنند
  • استان قزوین مشکل تامین بنزین و گازوئیل ندارد