Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،شهرام میرزایی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت:در استان زنجان ۱۰ هزار و ۸۳۷ نفر متشکل از جوانان، امدادگران و داوطلبان دارای شرایط رای دادن در پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر این استان در شهرستان‌های خدابنده، طارم، ابهر، زنجان، ماهنشان، خرمدره و ایجرود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه هلال احمر سازمانی امدادی و بشر دوستانه بین المللی است، اظهارداشت: عموم مردم می‌توانند در آن عضویت داشته و در تعیین سرنوشت آن نیز نقش مستقیم و اثر گذاری را ایفا کنند.
رییس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مردم ارکان اصلی هلال احمر را تشکیل می‌دهند و سرمایه ارزشمند این نهاد عام المنفعه نیز محسوب می‌شوند.
میرزایی افزود: انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر بستر و فرصتی مهم برای ایفای نقش تصمیم ساز اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان در جمعیت هلال احمر است.
او تاکید کرد: بر همین اساس نیز اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر با تشکیل شورا‌های اجرایی در مراکز شهرستان ها، هیات مدیره در مرکز استان و شورای عالی در جمعیت هلال احمر کشور در ارکان تصمیم گیری و تصمیم سازی این سازمان مردم نهاد نقش ایفا می‌کنند.
رییس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: شرایط شرکت کننده‌ها و انتخاب کنندگان در انتخابات جمعیت هلال احمر تابعیت جمهوری اسلامی، حداقل ۱۸ سال تمام و داشتن ۶ ماه سابقه عضویت داوطلبی در هلال احمر است.
میرزایی یادآوری کرد: انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر هر چهار سال یک بار در همه مراکز جمعیت هلال احمر کشور برگزار می‌شود.
او خاطرنشان کرد: این دوره از انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در استان زنجان نیز در هفت شعبه همزمان با سراسر کشور ۲۳ خرداد امسال برگزار خواهد شد.
رییس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مراحل مختلف رای گیری و شمارش آرا به حتم لحاظ می‌شود و با توجه به شیوع ویروس کرونا یکی از اولویت‌های ستاد انتخابات در استان رعایت فاصله گذاری اجتماعی اعضای شرکت کننده و همکاران در انتخابات است تا از شیوع و انتقال این ویروس جلوگیری شود.   انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات هلال احمر هلال احمر زنجان پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۲۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۵ هزار نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، سیدمحمد مهدی سجادی با اشاره به ادامه عملیات امدادرسانی در سیلاب جنوب استان گفت: از ۲۸ فروردین ماه تاکنون، ۱۱ شهرستان سراوان، سیب و سوران، ایرانشهر، نیکشهر، چابهار، سرباز، کنارک، میرجاوه، زاهدان، خاش و مهرستان شامل ۶۷ روستا تحت تأثیر آبگرفتگی قرار گرفتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: در این مدت ۳۰۸ نیروی عملیاتی کادر و داوطلب در قالب ۶۰ تیم با بکارگیری ۶۰ خودروی امدادی در عملیات‌ها مشارکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: امدادگران به هزار و ۲۱۲ خانوار شامل پنج هزار و ۱۲۰ نفر امدادرسانی کردند و هزار و ۳۹ نفر اسکان داده شدند.

سجادی با اشاره به توزیع اقلام اضطراری میان خانواده‌های تحت تأثیر آبگرفتگی اظهار کرد: ۴۴۲ بسته غذایی ۷۲ ساعته، هزار و ۴۵۸ تخته پتو، ۷۵۸ تخته موکت، ۲۱۶ دستگاه چادر امدادی، ۱۳ شعله والور و دو هزار و ۴۹۰ کیلو نایلون پوششی توزیع شده است.

وی در پایان گفت: امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6082256

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۵ هزار نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان
  • هلال‌احمر زنجان بیش از۳۹میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی پرداخت کرد
  • کمک‌ ۳۹ میلیارد تومانی هلال احمر زنجان در حوزه درمان
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • ارائه آموزش‌های امدادی هلال‌احمر بیرجند به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیرو‌های مسلح
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی مردم نوعدوست زنجان به همنوعان در غزه
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان