Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@21:21:58 GMT

مَنش و مدیریت علی لاریجانی

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۲۶۹۹

مَنش و مدیریت علی لاریجانی

برای ملاقات ایشان به شورای نگهبان رفتم... فرمودند: شما از سوی اعضای شورای نگهبان به عنوان یکی از پنج عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات برگزیده شده اید...
یکی دیگر از برگزیدگان بدین منظور هم آقای علی لاریجانی بود که این عضویت در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات چند دوره ادامه یافت و این آغازی شد برای آشنایی و ارتباط رو به گسترش ما.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری اوقات در سفر و حضر و در برخی گعده هایی که با حضور یکی دیگر از دوستان و یکی از روحانیون محترم که ایشان نیز عضو همین هیات شده بودند، باهم بودیم. تا این که آقای لاریجانی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شدند و از من خواستند در این مسئولیت با ایشان همکاری کنم.

ابتدا به عنوان مشاور و در فاصله کمی پس از آن مرا به عنوان قائم مقام خود در وزارتخانه برگزیدند. این دوران هم گذشت تا ایشان به سازمان صدا و سیما رفتند. پس از پایان دولت آقای هاشمی رفسنجانی و وزارت آقای میرسلیم در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، من که کماکان به عنوان قائم مقام آقای میرسلیم و همزمان معاونت مطبوعاتی و تبلیغاتی ایشان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری می کردم، به سازمان صدا و سیما رفتم.

ابتدا بازهم به عنوان مشاور آقای لاریجانی و کمی بعدتر به عنوان رئیس مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما و بعد از آن هم به عنوان مدیرعامل شرکت انتشارات سروش به همکاری با ایشان ادامه دادم.
در سال ۸۱ از سازمان صدا و سیما خداحافظی کردم. در مراسم تودیع خود که با حضور آقای لاریجانی برگزار شد گفتم که از کسانی که در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، توفیق همکاری با ایشان را داشتم، شهید باهنر بودند؛ که ابتدا در وزارت آموزش و پرورش و بعد هم به عنوان مسئول دفتر ایشان در دوران نخست وزیری با ایشان همکاری می کردم.
اخلاق و منش اسلامی، مدیریت جهادی، تدبیر در کارها و... جایگاه ویژه ای از آن شهید بزرگوار نزد من ایجاد کرده بود.

در طی سالها ارتباط و همکاری نزدیک من با آقای لاریجانی با توجه به اخلاق، تدین، ولایتمداری و تدبیر و سخت کوشی ایشان در مسئولیت های مختلفی که به عهده شان قرارداده شده بود، همان حسی را نسبت به ایشان پیدا کرده بودم که نسبت به شهید باهنر داشتم.

کد خبر 1392536

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علی لاریجانی سازمان صدا و سیما آقای لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۲۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ عبری: اختلاف گالانت و نتانیاهو به نقطه اوج رسیده است

اختلاف بین یوآف گالانت و بنیامین نتانیاهو به نقطه اوج خود رسیده به نحوی که وزیر جنگ به اعضای دفتر خود دستور داد همکاری خود را با دفتر نخست وزیری متوقف کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه معاریو به نقل از گزارش شبکه تلویزیونی کان خبر داد، یوآف گالانت به اعضای دفتر خود دستور داد در رابطه با قانون الزام خدمت سربازی یهودیان افراطی هیچ نوع همکاری با دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر نداشته باشند.

گالانت که به ایالات متحده سفر و از مخالفان طرح قانون جدید است، تصمیم گرفته تا اجازه همکاری فنی را نداده و از این طریق مانع از تصویب قانون در نبود خود شود.

برخی از مسئولین به این رسانه گفتند: عدم همکاری فنی در وزارت جنگ باعث می‌شود تا تدوین قانون با مشکلاتی مواجه شود و چیزی شبیه به تصویب بودجه بدون همکاری وزارت دارایی خواهد بود.

دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی و دفتر وزیر جنگ این رژیم در پاسخ به پرسش رسانه‌ها در این رابطه سکوت اختیار کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزارت بهداشت بالاخره واکنش نشان داد/ نسبت به تعویق یکساله طرح دکتر پرستو بخشی با وی همکاری کامل داشتیم
  • ضرورت همکاری و یکپارچگی پتروشیمی‌ها در اجرای راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • امضای تفاهمنامه همکاری وزارت مهاجرین طالبان با موسسات خصوصی
  • وقت آن است که ماکرون، نفاق را کنار بگذارد
  • زبان فارسی میراث مشترک ایران و افغانستان
  • تشکیل ستاد و کارگروه‌ تخصصی مدیریت بحران زیر بخش‌های کشاورزی
  • ناکامی آملی لاریجانی و قالیباف در سال ۱۴۰۲ /دولتِ رئیسی «نمره تجدیدی» گرفت /زلزله یا انتخابات ۱۱ اسفند؟!
  • تکذیب همکاری نظامی با اسرائیل ازسوی وزارت دفاع ترکیه
  • رسانه‌ عبری: اختلاف گالانت و نتانیاهو به نقطه اوج رسیده است
  • افزایش همکاری ها در بخش بهداشت و درمان محور دیدارهای وزیر بهداشت طالبان