Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا کاظمی مدیر شهرداری منطقه یک سنندج در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: تعدادی افراد سود جو در ایام تعطیلات عید فطر بصورت شبانه با یک دستگاه بیل مکانیکی قصد تصرف ۶۰۰ متر زمین اراضی ملی در کمربندی اسلام آباد را داشتند که با تلاش نیرو‌های اجرائیات این شهرداری و همچنین حکم مراجع قضایی بیل مکانیکی توقیف و از تصرف زمین هم جلوگیری بعمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمی بیان کرد: تصرف زمین و به دنبال آن ساخت و ساز غیرمجاز توسط افراد دلال یکی از مهم‌ترین مشکلات در سطح شهر‌ها است.

او گفت: خوشبختانه با حمایت‌های مراجع قضایی و همچنین نیروی انتظامی اخیراً اقدامات مناسبی در جهت جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در سطح شهر صورت گرفته است.

کاظمی افزود: چند شب پیش تعدادی افراد سود جو در ایام تعطیلات عید فطر بوسیله یک دستگاه بیل مکانیکی و بصورت شبانه قصد تصرف زمین اراضی ملی در کمربندی اسلام آباد را داشتند.

او عنوان کرد: پس از اطلاع از موضوع نیروی اجرائیات این شهرداری با حضور در محل از تصرف زمین ۶۰۰ متری در کمربندی اسلام آباد جلو گیری نمودند.

کاظمی افزود: خوشبختانه با حکم مراجع قضایی بیل مکانیلی توقیف شد و افراد سود جو هم شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج ضمن تقدیر و تشکر از حمایت و همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی در خصوص مقابله با افراد دلال و جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز از تمامی دستگاه‌ها درخواست نمود: ضمن حفاظت از زمین‌های تحت مالکیت خود شهرداری را در جهت مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز یاری کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی شهرداری ساخت و ساز غیرمجاز مراجع قضایی بیل مکانیکی تصرف زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۲۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازي اراضي دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران پلیس شهرستان کرمان در زمینه مبارزه با پدیده زیانبار زمین خواری در پی دریافت شکایتی مبنی بر تصرف اراضی دولتی در یکی از مناطق کوهستانی شهر کرمان، پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

 وی افزود: بدین منظور یک تیم از ماموران به منطقه مورد نظر در حوزه روستای ده لوءلوء اعزام و در بررسی‌های میدانی متوجه شدند، افردی بدون مجوز ۱۰۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی را به صورت غیرقانونی تصرف کرده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: پس از جمع آوری دلایل و مستندات موجود با هماهنگی قضائی و به اتفاق کارشناس اداره بنیاد مسکن و شهرسازی نسبت به رفع تصرف این اراضی اقدام شد. 

وی تصریح کرد: این زمین‌های دولتی که بنا به اعلام کارشناس مربوطه، بالغ بر هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال ارزش داشتند به اموال دولتی بازگردانده و دست زمین خواران از تصرف و فروش آن‌ها کوتاه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج
  • اجرای ۲۲ فقره رفع تصرف در استان اصفهان
  • رفع تصرف اراضی دولتی کرمان
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • آزادسازي اراضي دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • رفع تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در استهبان
  • رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی کوهپایه کرمان
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • کشف زمین خواری ۳۰ میلیاردی در زاهدان