Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@00:03:30 GMT

فلیک: باید راضی باشم

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۲۸۳۲

فلیک: باید راضی باشم

سرمربی بایرن مونیخ بعد از پیروزی برابر بوروسیا دورتموند به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، بایرن مونیخ با پیروزی ارزشمندی که برابر بوروسیا دورتموند به دست آورد یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک شد.

شاگردان هانس فلیک در این دیدار خارج از خانه توانستند که با یک گل به پیروزی دست پیدا کنند تا اختلاف خود را با دورتموند تیم دوم جدول رده بندی به ۷ امتیاز افزایش دهند این درحالی است که تا پایان لیگ تنها ۶ بازی دیگر باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هانس فلیک بعد از بازی گفت: گام بزرگی را برای کسب عنوان قهرمانی برداشتیم. با همدلی زیادی که از خود نشان دادیم به پیروزی دست پیدا کردیم. برای نشان دادن قدرت و شایستگی خود به پیروزی نیاز داشتیم و خوشبختانه به آن هم دست پیدا کردیم.

او ادامه داد: فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم. طبیعی است که از عملکرد بازیکنان راضی باشم. وضعیت تیم خوب است و اختلاف خود را با تیم دوم بیشتر کردیم. امیدوارم این شرایط ادامه داشته باشد.

بایرن مونیخ با هدایت فلیک ۱۸ بازی در بوندسلیگا انجام داده است که ۱۵ بار به پیروزی رسیده است و تنها گواردیولا در تاریخ باشگاه بایرن توانسته که این شروع خوب را داشته باشد و اکنون فلیک می تواند حتی رکورد خوب این مربی اسپانیایی را هم پشت سر گذارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ هفته آینده در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان رئال مادرید خواهد بود و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در این بازی شرایط را در بازی برگشت برای خودش بهتر کند.

شاید کمتر کسی انتظار داشت که شاگردان توماس توخل با توجه به فصل پرفراز و نشیبی که در بوندسلیگا پشت سر گذاشته بودند بتوانند برابر آرسنال به پیروزی برسند و به جمع چهار تیم برتر رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند اما این اتفاق افتاد تا آنها در یک قدمی فینال قرار بگیرند.

با این حال، مصدومان بایرن باعث نگرانی کادر فنی و هواداران این تیم شده اما به نظر می‌رسد که یکی از آنها شاید فرصت حضور در میدان برابر رئال مادرید و کمک به تیمش در این بازی سخت و حساس را داشته باشد.

تصاویر منتشر شده از تمرین امروز بایرن مونیخ نشان می‌دهد که گنابری از شرایط بهتری نسبت به گذشته برخوردار است و کار با توپ را آغاز کرده است و این می‌تواند خبری بسیار خوب و امیدبخش برای کادر فنی این تیم باشد. پزشکان بایرن تمام تلاش‌شان را به کار خواهند گرفت تا بتوانند این بازیکن را تا سه شنبه هفته آینده آماده حضور در میدان کنند.

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • پوچتینو: نیکولاس جکسون را با دروگبا مقایسه نمی کنیم اما کاملا از او راضی هستم
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است