Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@21:12:13 GMT

عکس/ مدل موی جدید گریزمان

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۲۸۴۰

تصاویری از مدل موی جدید آنتوان گریزمان در تمرینات بارسلونا را مشاهده می کنید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس سهام عدالت گریزمان بارسلونا تمرین مدل مو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۲۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در حادثه رانندگی ماهان

سید محمد صابری گفت: ساعت ۲۲ و ۱۷ دقیقه پنجشنبه ۸ فروردین ماه، برخورد پژو ۴۰۵ و تیبا در محدوده پلیس راه ماهان گزارش شد که سریعا ۲ تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند. 

 وی افزود: در پی این حادثه، ۵ نفر مصدوم شدند که بعد از رها سازی و اقدامات درمانی مناسب از سوی تیم های فوریت های پزشکی به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

رئیس اورژانس کرمان بیان داشت: مصدومان این حادثه رانندگی، شامل: یک زن و ۲ مَرد با رده سنی ۲۲ تا ۳۸ ساله و ۲ کودک ۵ و ۹ ساله می باشند. 

وی تصریح کرد: حال عمومی تمامی مصدومان این حادثه رانندگی مساعد گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها