Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@01:32:30 GMT

بازگشایی پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر قم

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۲۸۶۲

بازگشایی پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر قم

نیک از بازگشایی پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر قم خبر داد و گفت: پارکینگ طبقاتی زائر و بلوار بهار به‌صورت تمام‌وقت با توجه به بازگشایی حرم مطهر در خدمت شهروندان بوده تا بتوانند دسترسی آسانی به حرم مطهر و مرکز شهر داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری، «علی نیک» با اشاره به شرایط حاکم بر شهر در چند ماه گذشته و محدودیت‌های ایجادشده، اظهار داشت: در چند ماه گذشته بسیاری از خدمات شهرداری قم به شهروندان با توجه به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا تعطیل‌شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از بازگشایی پارکینگ‌های هسته مرکزی خبر داد و افزود: پارکینگ طبقاتی زائر و بلوار بهار به‌صورت تمام‌وقت با توجه به بازگشایی حرم مطهر در خدمت شهروندان بوده تا بتوانند دسترسی آسانی به حرم مطهر و مرکز شهر داشته باشند.

 

نیک تصریح کرد: پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر با توجه به نیاز شهروندان به‌صورت شبانه‌روزی باز بوده و به منوال قدیم به مردم خدمات خواهند داد.

 

وی از مردم درخواست کرد: باوجود کم شدن محدودیت‌های اجتماعی و ارائه خدمات گسترده به شهروندان در حوزه حمل‌ونقل، شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را کامل رعایت کنند تا دوباره با شرایط بحرانی مواجه نشویم.

 

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از انجام چندمرحله‌ای ضدعفونی شدن پارکینگ‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: تا پایان اپیدمی ویروس کرونا آسانسورها و کارت‌های پارکینگ به‌صورت مستمر ضدعفونی شده و تجهیزات بهداشتی فردی بین مسئولان پارکینگ توزیع می‌شود.

 

نیک تأکید کرد: شهروندانی که قصد استفاده از پارکینگ‌ها رادارند حتماً از ملزومات بهداشتی مانند ماسک و دستکش استفاده کرده و ماسک و دستکش خود را در مسیر راه‌ها نکنند و همکاری لازم را با مسئولان داشته باشند.

 

وی با تأکید بر لزوم حذف سفرهای غیرضروری، بیان کرد: خوشبختانه با همکاری و همدلی مسئولان و شهروندان شرایط بحرانی این اپیدمی سخت را پشت سر گذاشته و امیدواریم به‌زودی وضعیت سفید در کل کشور اعلام شود.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا پارکینگ پارکینگ های هسته مرکزی حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق شهرداری تهران با همراهی عبدالمجید رحمانی رئیس مرکز رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی با حضور در منطقه ۵ به بررسی اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه پرداخت.

مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق شهرداری تهران نیز طی سخنانی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی خلاقانه از زحمات همکاران به شهروندان اظهار داشت: توجه به ظرفیت‌های درون منطقه‌ای در نواحی و سرای محلات برای آگاه سازی شهروندان از موارد مورد انتظار در اجرای این طرح است.

فیاض ادامه داد: با متخلفینی که در خصوص اجرای طرح همکاری نکرده و کارشکنی می‌کنند از طریق ضابطین قضائی یگان حفاظت شهرداری برخورد قانونی خواهد شد و در مورد خودروها و مراکز جمع آوری و نگهداشت غیرمجاز زباله و پسماند پیگیری‌های قانونی انجام خواهد شد و در صورت اثبات همکاری پیمانکاران با زباله گردها، برخورد قانونی انجام می‌پذیرد.

در ادامه عبدالمجید رحمانی رئیس مرکز رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی کلانشهر تهران نیز ضمن تشریح جایگاه این مرکز و مأموریت‌های آن خبر از موافقت صورت گرفته توسط دستگاه‌های مسؤول با پیگیری شهردار تهران جهت نگهداری معتادین متجاهر در مراکز وابسته بیش از شش ماه داد و گفت: این افراد پس از ترک اعتیاد با ارائه خدمات آموزشی به جریان اشتغال اضافه شده و تحت نظارت مستمر خواهند بود.

وی افزود: با پدیده تکدی گری سازمان یافته طی هماهنگی مقام قضائی به زودی برخورد قاطعی صورت می‌گیرد.

رحمانی ادامه داد: در موضوع کودکان کار و خیابان، اخلاق، مهربانی در کنار قاطعیت مدنظر است و باید از طریق مراکز غربالگری، کودکان مورد نظر به بهزیستی تحویل داده شده تا تحت پوشش حمایت یک سازمان تخصصی قرار گیرند.

داوود گودرزی «شهردار منطقه ۵» با اشاره به اهمیت مدیریت، ساماندهی و برخورد قاطع در مقوله ساماندهی اجتماعی و پسماند گفت: باید با داشتن روحیه جمعی و با رویکرد تشویقی موضوع پسماند بین شهرداری و شهروندان مطرح و از همه ظرفیت‌ها بهره برداری کرد.

شهردار منطقه ۵ اظهار داشت: با توجه به وجود مجموعه‌های تجاری و اداری گسترده در منطقه ۵ باید در قالب انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری در حوزه پسماند اقدامات جدی صورت پذیرد.

کد خبر 6080788 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • ۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه
  • مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل است/ در صورت خرابکاری هسته‌ای به سرعت مقابله به‌مثل می‌کنیم
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • مسلمان آمریکایی مجموعه نفیس تمبر خود را به موزه حرم مطهر رضوی اهدا کرد
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی 
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی
  • تاریکی در برخی از معابر شهروندان تبریز را به دردسر انداخت
  • آغاز احداث پارکینگ مجاور خیریه ام‌البنین(س) در منطقه ۱۰ اصفهان
  • اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یاسوج
  • اولین طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سال ۱۴۰۳