Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به طوفان شامگاه سه‌شنبه در اصفهان، اظهار داشت: وزش باد شدیدی با سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت در اصفهان رخ داد.

او افزود: باد‌های لحظه‌ای ناشی از ابر‌های همرفتی است که باعث وزش باد می‌شوند و سیستم‌های ناپایدار جوی فاقد رطوبت را به وجود می‌آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه این طوفان خسارت جانی نداشت، گفت: در شهر اصفهان ۵ اصله درخت شکسته شدند و همچنین دو خودرو آسیب دیدند.

او تصریح کرد: طوفان‌در خیابان‌های آل محمد و کاوه به صورت نقطه‌ای اتفاق افتاد و سپس در جاده فرودگاه طوفان گرد و غبار میدان دید را کاهش داد که خوشبختانه حادثه جاده‌ای رخ نداد.

شیشه‌فروش ادامه داد: طوفان مذکور در شمال شرق استان، شمال اصفهان و جاده فرودگاه به سمت شرق اتفاق افتاد که باعث کاهش میدان دید، گرد و غبار و سقوط درختان شد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران وزش باد شدید شکسته شدن درختان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا دوشنبه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، بر اساس تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی برای فردا در نیمه شمالی استان افزایش سرعت وزش باد توام با گرد و غبار، کاهش میدان دید و کاهش کیفیت هوا با انتقال ذرات آن به نواحی مرکزی از جمله مشهد مقدس پیش بینی شده است.

 

همچنین طی این مدت در ارتفاعات خراسان رضوی بارش های رگباری دور از انتظار نیست.

 

روند افزایش دما نیز تا روز دوشنبه در اکثر نقاط استان ادامه خواهد یافت.

 

از روز یکشنبه تا اواخر هفته آینده با افزایش ناپایداری های جوی علاوه بر افزایش سرعت وزش باد رگبار باران توام با رعد و برق با احتمال بارش تگرگ رخ خواهد داد َبه نحوی که روزهای سه شنبه و چهارشنبه علاوه بر وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در استان ایجاد رواناب و احتمال سیلاب بویژه در مناطق غربی و جنوبی پیش بینی می‌ شود

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا دوشنبه
  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • دریای مواج با وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی، ۳۰ فروردین
  • اجرای روکش آسفالت گرم و لکه گیری ۲۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان در سال گذشته
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • آیا واقعاً می‌توانیم مانند فیلم‌ها روی قطار در حال حرکت بدویم؟
  • عمر بیشتر محورهای گنبد کاووس بیش از نیم قرن است
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • رشد ١۴ درصدی بارگیری ریلی در راه‌آهن اراک
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر