Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@06:26:54 GMT

فیلم/ رییس سنی مجلس یازدهم انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۳۰۶۶

‍‍‍‍‍‍

حجت الاسلام سید رضا تقوی رئیس سنی مجلس یازدهم شد.

دریافت 2 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس سهام عدالت فیلم رئیس مجلس مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوالنور: مشارکت در انتخابات با وجود تلاش دشمن خوب بود

به گزارش قدس آنلاین، نشست شورای وحدت برای تحول اکنون با حضور اعضای این شورا و برخی نمایندگان راه یافته به دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از فهرست شورای وحدت در مجتمع فرهنگی آدینه تهران در حال برگزاری است.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نایب رییس مجلس شورای اسلامی در این نشست با بیان اینکه امروز در کشور ما مسائل حوزه فرهنگ، اقتصاد و سیاست به هم پیوسته است، اظهار داشت: از نظر داخلی وضع آشفته ای نداریم. میزان مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی با وجود همه تلاش های دشمن و ناکارآمدی برخی مسئولان خوب بود.

وی ادامه داد: وقتی تعداد آرای باطله و سفید زیاد می شود باید پیام رای مردم را گرفت. مردم با این کار می گویند اصل نظام را قبول داریم اما برخی کارگزاران را نه.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید برای سرمایه اجتماعی اهمیت قائل شویم و پیام رفتار آنها را دریابیم.

ذوالنور با اشاره به اینکه مجلس یازدهم کارهای خوبی داشته و قوانین خوبی تصویب کرده که مرتبط با زندگی مردم است، افزود: با این حال مردم نتیجه فعالیت های دولت و مجلس را به نحو محسوس در زندگی خود حس نمی کنند.

وی اضافه کرد: در مجلس دهم و یازدهم تنها ۲۵ نفر جزو افرادی بودند که تخصص اقتصادی داشتند، من چندین مرتبه پیشنهاد دادم این افراد در جلسات صحن حضور نیابند و وقتشان را برای کمیسیون بگذارند و از اساتید اقتصاد دانشگاه ها استفاده کنیم تا برای برون رفت از وضعیت موجود چاره ای بیندیشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: در حوزه بیرونی در گذشته می گفتند شاه ژاندارم آمریکا در منطقه است، و این به معنی آن است که درواقع شاه حافظ منافع آمریکا در منطقه بود. اما امروز اگر انقلاب ما هیچ دستاوردی نداشته باشد، هیچ کس نمی تواند این انگ را به جمهوری اسلامی بزند که از یک قدرت خط می گیرد و تامین کننده منافع دیگران است. بلکه برعکس، ایده خاورمیانه بزرگ که دو محور داشت، یکی حذف جمهوری اسلامی و دیگری محوریت اسراییل در خاورمیانه، محقق نشد و اتفاقا در جمهوری اسلامی است که تاثیرگذار است و در عراق ، یمن، فلسطین، افغانستان، سوریه و لبنان اهداف آنها کاملا شکست خورد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آغاز به کار مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه/ ۲ خرداد؛ مراسم اختتامیه مجلس یازدهم
  • مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم ۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • آغاز به کار مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه/ مراسم اختتامیه مجلس یازدهم ۲ خرداد برگزار می‌شو
  • زمان برگزاری مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم اعلام شد
  • زمان مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم اعلام شد
  • زمان انتخاب رییس فدراسیون ورزش های رزمی مشخص شد
  • باهنر: مجلس یازدهم از رهبر انقلاب ۵ اخطار علنی گرفت
  • باهنر: مجلس یازدهم از رهبر انقلاب پنج اخطار علنی گرفت
  • ذوالنور: مشارکت در انتخابات با وجود تلاش دشمن خوب بود
  • مجلس دوازدهم «نظارت» را تقویت کند