Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@15:06:58 GMT

خانم بازیگر از نقطه ضعف «پدرپسری» می گوید

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۳۰۸۰

خانم بازیگر از نقطه ضعف «پدرپسری» می گوید

به گزارش افکارنیوز،

مریم سرمدی درباره بازخوردهای سریال «پدر پسری» که در ایام ماه رمضان روی آنتن شبکه پنج رفت و پخش آن همچنان ادامه دارد، بیان کرد: بازخوردهایی که از مخاطب گرفتیم خیلی متفاوت بود، بعضی‌ها آن را دوست داشتند و بعضی هم کار را ضعیف می‌دانستند، با اینکه خود ما هم از نتیجه کار راضی نبودیم، اما مخاطب می‌گفت که نسبت به قسمت‌های اول هم ریتم و هم داستان‌ها خیلی بهتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار فرهنگ و هنر - این بازیگر درباره شبکه پخش سریال « پدر پسری » عنوان کرد: من معتقدم اگر سریال کار خوبی شده باشد، خیلی تفاوتی نمی‌کند که از کدام شبکه و در چه ساعتی پخش بشود البته شبکه 5 سیما شرایط خاصی دارد که ممکن است به طور معمول مخاطب کمتری بیننده آن باشد. البته نمی‌دانم چرا هنوز خیلی‌ها نمی‌دانند که شبکه ۵ سال‌هاست، سراسری شده است و هنوز آن را به تهران متعلق می‌دانند.

وی با اشاره به ویژگی‌هایی که در خروجی نهایی این سریال اثرگذار بود، اظهار کرد: اولین و مهم‌ترین بخش هر مجموعه، بودجه کار است. وقتی بودجه کم باشد مسلماً بر روی خروجی کار تاثیر مستقیم دارد. این سریال از لحاظ فرم و محتوا یک طنز موقعیت بود اما به نظرم در نظر گرفتن بودجه نامناسب اولین نقطه ضعف کار بود. از طرفی احساس کردم نویسندگان کار خیلی با هم همسو نبودند و تجربه نگارش طنز هم نکته مهمی است که باید به آن توجه می‌شد البته که وقت کافی هم برای نوشتن وجود نداشت.

سرمدی که اخیراً در چند سریال تلویزیونی حضور داشته است در این باره بیان کرد: وقتی مخاطب تلویزیون از سینما بیشتر است، کارهای بیشتری هم در این مدیوم ساخته می‌شود و به همین نسبت هم کار تلویزیونی بیشتری به من پیشنهاد می‌شود. یکسری مرزبندی‌هایی هم بین کارگردان‌ها وجود دارد که مثلاً فلان بازیگر بیشتر تلویزیونی یا فلان بازیگر بیشتر سینمایی است که من این مرزبندی‌ها را نمی‌پسندم و اگر کار خوب سینمایی هم به من پیشنهاد شود استقبال می‌کنم. هرچند وقتی می‌بینیم در روستاهای دور افتاده ایران که هنوز دسترسی به سینما نیست، مردم بیشتر بیننده تلویزیون اند با عشق و علاقه بیشتری کار تلویزیونی انجام می‌دهم.

این بازیگر در بخشی دیگر درباره تیم بازیگران این سریال و افرادی که با آنها همکاری داشته است، گفت: همه ما از هم یاد می‌گیریم و تلاش می‌کنیم کار خوبی را برای مخاطب به یادگار بگذاریم.

وی در پایان درباره اینکه هنرمندان این روزها چطور می‌توانند به حال خوب مردم کمک کنند یادآور شد: هنرمندان و ورزشکاران بخاطر حرفه‌ای که دارند پیشانی و ویترین مملکت هستند و در این زمان‌ها بیشتر دیده می‌شوند، خیلی از مردم منتظر حرکت و کنش از ما هستند. من هنرمندان زیادی را دیده‌م که در این شرایط سعی کرده‌اند از خودشان بگذرند و قدمی برای بهتر کردن حال مردم بردارند، خواننده‌هایی که کنسرت‌های بزرگی را برگزار می‌کردند و شاید درآمد یک سال آن‌ها از کنسرت‌ها به دست می‌آمد ولی ما الان می‌بینیم که به صورت رایگان و اینترنتی کنسرت برگزار می‌کنند و خوب است که چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ماه رمضان پدر پسری شبکه 5 سیما سریال سینما بازیگر سریال طنز پدر پسری سریال ماه رمضانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۳۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر نقش شاهزاده جا میونگ گو در جومونگ ۳ کیست؟

زی‌سان: این روز‌ها همزمان با پخش سریال جومونگ ۳ در ایام تعطیلات نوروز بازیگران اصلی آن مورد توجه عمومی قرار گرفته‌اند. یکی از نقش‌های اصلی سریال شاهزاده جا میونگ گو است. 

به گزارش «زی‌سان»، بازیگر نقش شاهزاده جا میونگ گو یکی از مشهورترین بازیگران سینمای کره جنوبی است. او با بازی فوق‌العاده خود در نقش دختر اول امپراتور چویری بیش از بیش به شهرت خود در سینمای کره جنوبی افزود. 

بیوگرافی بازیگر نقش شاهزاده جا میونگ گو

جونگ ریو وون (Jung Ryeo Won- کره‌ایی 정려원) متولد ۲۱ ژانویه ۱۹۸۱ در شهر سئول پایتخت کره جنوبی است. وون دو تابعیتی بوده و شهروند کشور استرالیا نیز است. او در سال ۱۹۹۲ به همراه خانواده اش به استرالیا مهاجرت کرد. 

وون در ابتدای حضور خود در استرالیا با تبعیض روبرو شد که همین امر را مصمم کرد به زبان انگلیسی مسلط شود. در دوران دبیرستان، جونگ ریو وون با شیوه زندگی استرالیایی سازگار شده بود. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان ایالتی مک گرگور، از دانشگاه گریفیث در رشته تجارت بین‌الملل فارغ التحصیل شد.

ورود او به عرصه سینما و بازیگری در سال ۲۰۰۰ و در مقطعی اتفاق افتاد که به عنوان دانشجوی انتقالی از دانشگاه گریفیث در کره حضور داشت. در این مقطع جونگ توسط لی سانگ مین خواننده، ترانه‌سرا، تهیه‌کننده موسیقی و مجری تلویزیونی اهل کره جنوبی در خیابان‌های آپگوجونگ کشف شد. سانگ مین، جونگ ریو وون را وارد عرصه خوانندگی و بازیگری کرد تا مسیر زندگی او به کلی دگرگون شود.

جونگ ریو وون به عنوان خواننده در گروه دخترانه «چاکرا» شروع به کار کرد. پس از انحلال گروه در سال ۲۰۰۶، او بر روی بازیگری به صورت تمام وقت متمرکز شد. وون در سال ۲۰۰۵ در درام تلویزیونی «نام من کیم سام سون است» به شهرت رسید که همین کافی بود تا به یکی از بازیگران مشهور کره جنوبی تبدیل شود.

فیلم‌ها

دروازه (۲۰۱۸) 

داستان بی‌پایان (۲۰۱۲): اوه سونگ-کیونگ

دردناک (۲۰۱۱): دونگ هیون

در عشق و جنگ (۲۰۱۱): پارک سول هی

دروغ‌ها (۲۰۰۸)

مرده روی ماه (۲۰۰۹): کیم جونگ یون

دو چهره دوست دختر من (۲۰۰۷): من نمی‌ترسم

دوست پسر من نوع B است (۲۰۰۵) 

اورژانس ۱۹ (۲۰۰۲) کوتاه

سریال درام

فارغ التحصیلی (۲۰۲۴)

ممکن است دادگاه را خشنود کند (۲۰۲۲): نو چاک هی

دفتر خاطرات یک دادستان (۲۰۱۹): چا میونگ جو

واک عشق (۲۰۱۸)

جادوگر در دادگاه (۲۰۱۷)

آدامس حباب دار (۲۰۱۵)

تیم برتر پزشکی (۲۰۱۳)

ارباب درام‌ها: (۲۰۱۲-۲۰۱۳) 

تاریخچه سالاریمن (۲۰۱۲)

شاهزاده جا میونگ (۲۰۰۹)

اهل کدام ستاره هستی (۲۰۰۶)

نام من کیم سام سون است (۲۰۰۵)

دوش پاییزی (۲۰۰۵)

سلام فرانچسکا (۲۰۰۵) 

داستان عشق در هاروارد (۲۰۰۵-۲۰۰۴)

آرگون (۲۰۰۳)

کار درست را انجام دهید (۲۰۰۳-۲۰۰۲)

ساکسیفون (۲۰۰۲)

فیلم‌های تلویزیونی

پدر اقیانوس (۲۰۰۴)

جوایز

بهترین بازیگر زن (جادوگر در دادگاه) - جوایز درام KBS ۲۰۱۷ - ۳۱ دسامبر ۲۰۱۷

جایزه بهترین زوج (جادوگر در دادگاه) - جوایز درام KBS ۲۰۱۷ - ۳۱ دسامبر ۲۰۱۷

بهترین بازیگر زن (سریال کوچک) دسامبر ۲۰۱۲

خلاصه داستان جومونگ ۳

«جا میونگ گو» یک مجموعه تلویزیونی درام تاریخی است که در سال ۲۰۰۹ از شبکه اس‌بی‌اس کره جنوبی پخش شد. بازیگران اصلی این مجموعه شامل جونگ ریو-وون، جونگ کیونگ هو و پارک مین یونگ هستند. این مجموعه دنباله‌ای بر افسانه جومونگ و سرزمین باد‌ها است.

اطلاعات سریال جومونگ سه

ژانر: درام و تاریخی

بازیگران: جونگ ریو-وون، جونگ کیونگ هو، پارک مین یونگ و سونگ هیون آ

کشور سازنده: کره جنوبی

زبان اصلی: کره‌ای

تعداد قسمت‌ها: ۳۹

مدت زمان: ۶۵ تا ۷۰ دقیقه

شبکه اصلی: اس بی اس (SBS)

انتشار اولیه: ۲۰۰۹

این سریال درباره دوران حکمرانی موهیول، نوه جومونگ است. شخصیت اصلی داستان پسر او، شاهزاده هودونگ است و داستان اصلی روی او تمرکز دارد. موهیول در این سریال یک پیرمرد جوانمرد و طمع‌کار است. داستان حول محور تسخیر امپراطوری ناکرانگ توسط گوگوریو، پدر هودونگ، روایت می‌شود.

در این سریال، امپراطوری ناکرانگ یک طبل مقدس دارد که از پوست گاو ساخته شده است. این طبل هنگام حمله دشمن به صورت خودکار صدا می‌دهد و همه را مطلع می‌سازد تا از حمله شبیخونی جلوگیری شود. احتمالاً، طبل توسط راهبه اعظم که دختر امپراطور است، به صدا درمی‌آید.

این موضوع باعث ترس و وحشت در قوم و امپراطوری‌های همسایه می‌شود. آنها ناکرانگ را به عنوان کشوری مقدس می‌شناسند که طبل خدایان را از هرگونه تهدید محافظت می‌کند. موهیول، امپراتور گوگوریو که قصد تسخیر ناکرانگ را دارد، همراه با پسرش هودونگ، نقشه‌ای را می‌کشد تا با نابودی این طبل، تسخیر امپراطوری آسان شود. قبلاً گوگوریو چند بار به ناکرانگ حمله کرده بود، اما هر بار به دلیل صدای طبل، نیرو‌های دفاعی به موقع مانع از تسلیم شدن به مهاجمان می‌شدند.

هودونگ، فرزند موهیول، طبق نقشه پدرش، از ناکرانگ فرار می‌کند و به عنوان پناهنده سیاسی پذیرفته می‌شود. در این میان، لاهی، دختر دوم امپراتور چویری، علاقه‌مند به هودونگ می‌شود و با او ازدواج می‌کند. اما علاقه اصلی هودونگ به جا میونگ، دختر اول امپراتور است.

هودونگ از لاهی می‌خواهد طبل مقدس را پاره کند. طبلی که جا میونگ محافظ آن است. در نهایت، طبل هنگامی که ارتش گوگوریو آماده حمله به ناکرانگ است، توسط لاهی پاره می‌شود و…

tags # جومونگ 3 ، جومونگ سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • بازیگر نقش شاهزاده جا میونگ گو در جومونگ ۳ کیست؟
  • ببینید | بازخوانی ترانه قدیمی توسط بازیگر معروف سریال شهرزاد
  • فیلم| کل‌کل حامد آهنگی با خانم بازیگر با چاشنی نوشابه
  • اعتراف جالب بازیگر خانم درباره رضا عطاران (فیلم)
  • کل‌کل کوکاکولاخوری حامد آهنگی با خانم بازیگر
  • مدیرکل صداوسیمای کردستان چهره برتر سال معاونت استان‌ها شد
  • کامنت بازیگر انگلیسی و معروف سریال پیکی‌بلایندرز برای قایدی!
  • (ویدیو) کل‌کل حامد آهنگی با خانم بازیگر با چاشنی نوشابه
  • نگاهی متفاوت به قسمت چهاردهم «گناه فرشته» که بازتاب‌های بسیاری به همراه داشت
  • (ویدیو) حرکات موزون حامد آهنگی جلوی خانم بازیگر!